Ik hoop ook dat het goed zit. Ik wilde deze keer niks opzoeken om me niet gek te maken maar er zijn er die al 5 dagen na een cryo terugplaatsing ongesteld werden en 1 15 dagen. Het zegt allemaal zo weinig he.... Daarbij is er maar 15% kans op een zwangerschap en 15% op een doorgaande zwangerschap. Maar ja, bij Luuk en Thijs* was het 18-25%
En de kans op een miskraam is groter bij een cryo terugplaatsing. Dus als ik zwanger ben dan zijn we er nog niet. Daarbij zal het 9 maanden spanning zijn ben ik bang. Na Thijs* hebben we gewoon wat minder vertrouwen.
he dees, bah al die cijfertjes. Kan me voorstellen dat je daar onzeker over wordt. Probeer er niet te veel aan te denken... (weet het makkelijk gezegd)
Ik probeer er ook niet veel aan te denken. Ik had het me ook echt voorgenomen hier ontspannen in te gaan. Het is wel anders nu we al kindjes hebben, er hing eerder toch meer vanaf zeg maar. Maar ja, een 3de is net zo gewenst als dat Luuk en Thijs* waren dus er is toch weer spanning.
Tuurlijk is dit kindje net zo gewenst dat maakt het juist zo lastig. We zijn allemaal bang voor een miskraam, maar voor jou is het toch anders. Een knuff voor jou omdat ik niet meer kan doen...
Dank je Debora. Ik weet niet of het anders is bij ons. Ieder ervaart een miskraam toch anders. Bij de eerste waren we kapot, bij de 7de keer dat het misging niet echt meer. Het verlies van Thijs* is anders en dat maakt ons ook nog steeds angstig. Veel halen na 12 weken opgelucht adem, wij zullen dat niet doen.....
Hoi meiden, Even weer een berichtje van mij. Ik weet niet wat het is, maar ik heb de laatste paar dagen weinig puf voor alles Misschien wel door de omschakeling van het weer. Ook ga ik er 's nachts minstens 5 keer uit voor de een en de ander, dat speelt ook mee. Vandaag veel kleding voor de kinderen gekocht. Vooral Eva en Stijn hadden niet veel zomerkleren meer die ze passen van vorig jaar. Met Sofie gaat het gewoon zoals anders, goed dus Ze wil alleen maar buiten spelen en is al twee keer ontsnapt. Dan is het krijsen als ze weer achter de poort gezet wordt! Gisteren heeft mijn zus de 20 weken echo gehad en alles zag er prima uit! Ik ga zo lekker bankhangen. Morgen en overmorgen zal ik hier niet veel te vinden zijn denk ik. Vanaf dinsdag zijn de kinderen weer naar school en Piet is dan weer werken. Dus dan heb ik weer wat meer tijd. Oh ja, morgen ook nog paaseieren verstoppen voor de kinderen Fijne avond allemaal!
Heey lieverds, sorry, dat ik hier niet veel te vinden ben. Maar we genieten volop van het mooie weer! Gisteren en vandaag de hele middag weg geweest! Lekker wandelen, winkelen, op het terras hangen, fietsen,buiten spelen op het gras, enz. Van mij mag het altijd zo blijven. Het hoesten van Tess is bijna weg. Zou niet denken dat ik dat ooit zou kunnen zeggen... Ik ben alweer 2 dagen bezig met het tweede kuurtje tegen de keelontsteking en de koorts is weer weg. Heb nog wel een zere keel, vooral met het fietsen, maar is al wel wat beter. Ik hoop dat met jullie alles goed is! En wellicht heb ik binnenkort meer tijd om terug te lezen. In ieder geval allemaal een dikke knuf en koes!
5x op een nacht eruit breekt je ook op he Meiske. Daarbij heb je er niet 1 maar 4, dat is ook vermoeiend. En dan ineens dat warme weer erbij.... Doe maar lekker rustig aan hoor. Fijn dat de echo goed was. Toch weer spannend zo'n 20 weken echo. Fijne paasdagen en veel plezier met eieren zoeken
nee precies daarom is het anders... Ik ga er nu al van uit dat als wij een 2de kindje krijgen dit kindje Mcadd heeft. Omdat het dan nooit kan "tegenvallen" Dit is natuurlijk wel iets heel anders als jullie hebben moeten meemaken met Thijs*. Maar ik denk dat ik je wel heel goed kan begrijpen
Geen sorry Suus, dat weet je best. Geniet er maar lekker van hoor, je hebt genoeg voor je kiezen gehad de afgelopen tijd met ziektes e.d. Fijn dat Tess bijna niet meer hoest en ook fijn dat je kuurtje aanslaat. Ik hoop dat je nu snel beter bent! Ik ga de laptop en mezelf op de bank hijsen en een bak cappuccino maken.
@suus: fijn dat je keel wat minder wordt! En Tess haar hoesten natuurlijk! gelukkig maar! Verder lekker genieten van de zon hoor! Wij zijn net na het eten ook nog even naar de geitjes en schaapjes gelopen met Finn! heerlijk gewoon dat het zo'n lekker weer is!
Het is inderdaad makkelijker uit te gaan van het ergste, dan valt het altijd mee. Yvonne leert me nu om anders te denken maar dat lukt nog niet zo. Zij is er heilig van overtuigd dat iedereen zijn of haar eigen leven creƫert
oh lekker! cappuccino! Ik zou eigenlijk een beetje crea gaan doen. Ben voor Finn z'n kamer een waszak aan het maken. Met daarop van oa vilt applicaties. Een uil op een tak en ik wilde vanavond een kasteel ofzo erbij maken. Moet alleen nog alle kleuren garen verzamelen Anders kan ik het niet op de waszak naaien he! Als ie af is show ik hem wel!
waha ja dat heb ik dan ook wel eens! Is soms lastig he! Maar heb wel gemerkt dat als je positief blijft dat het dan wel beter gaat. Niet dat alles dan perfect wordt maar het helpt wel
Ja tuurlijk gaat het dan makkelijker. Zij zegt alleen dat, als ik er vanuit ga dat iets niet lukt, het me ook niet zal lukken.
mja soms wel maar soms werken anderen ook niet mee! En je lijf kan soms aparte dingen doen die je toch echt niet zelf wilt!