Zo denk ik ook hoor en Yvonne vast ook af en toe maar zij probeert mijn denkwijze een beetje te veranderen en dat mag ook wel. Ik was vaak best negatief.
Dees lieverd, ik ga toch maar even een kasteel tekenen! anders heb ik er straks weer spijt van dat ik weer niks aan m'n hobby heb gedaan! doeg!
Nou das alleen maar fijn toch? (soms natuurlijk ook irritant waha) We hebben allemaal wel iemand nodig die je een beetje oppept en over je streep trekt! En volgens mij heb je veel aan haar! nu echt creabeamuts uithangen
swowwie jullie babbelen lekker door vandaag ik ben even me huishouden aan het doen , daar ben ik al heel de dag naar onderweg , maar der komt niks van , heb nu in ieder geval de tafel op geruimd , speelgoed van bryan in de kist , zo ga ik nog even de afwas doen en ik hoop dat ron de kattenbakken nog wil doen , maar da zal misschien ook niet want hij is al best druk bezig geweest ... * voor zijn doen dan *
hahahah die dees ik heb der nu koppijn van .. bah .. naja , de afwas nog even de zwerfkat * is het eigelijk niet echt meer * maar alla , naar buiten jagen die gaan we maandag even vangen en voor af geven op de camping , ze heb een dikke buik dus ik denk vol met jong , die moet ik hier niet hebben hoor ... zucht ,.. hahaah
goedenavond meiden lekker weekend nu ben er echt aan toe,ben zo moe de laaste tijd las dat SM weer terug is en fijn dat je vakantie geslaagd was ,maar schrok wel van je aanval meid dat moet schrikken zijn geweest , hoop dat je beebje er niet onder heb geleden , wordt je wel nog nagekeken hier? Dees knuf en druimen draaien door, en je outfit leuk vindt echt bij je passen en die prijs je mag je zelf echt wel eens kietelen! Suus meid rustig aan !! Mys ja gaat hard he met de babbel hier zie ik Meiske bah die nachten lijken me echt slopenlijk knuff Naatje leuke foto,s op het strand! Deborah crea hoor ben benieuwd naar de foto als het af is sorry voor diegene die ik vergeet
Haaaaaaa Joma. Raar he, dat je moe bent. Jij bent ook ALTIJD bezig... Neem eens lekker rust en probeer eens een dag niks te doen
het is een zwerfkat he , ze is uit een nest van hier op de camping , moeder en de 3 andere hebben hierook heel de winter vertoeft , maar waren in eens weg , ze vangen ze hierook hoor , het hoort gewoon niet op de camping .
ja das waar maar dat zin in me kan er niks aan doen..en ben het ook wel een beetje zat op mijn werk en wordt ik ook moe van, dinsdag sollicitatie ohh spannend hoor
geen idee deesje als ik ze naar voren breng gaat ze naar een boerderij , daar word ze geent krijgt een paspoort en gaat dan naar een nieuw baasje , dat is gewoon beter vooral nu ze zwanger is
ja ik hoop het ook! en ook met deze crisis tijd is het wel moeilijker, en ze zoeken topstylist partime en zou ik dat nou net zijn en ja scheelt dat ik ook al ruim 8 jaar bij deze baas werkt dus we zien wel