Dat is een goed teken, zo lang bij een baas. Heb je al bedacht wat je gaat zeggen als ze vragen waarom je weg wil bij je oude baas?
ja dat ik nieuwe ervaringen wil opdoen en weer wat bij wil leren in een andere kapsalon omdat ze altijd weer met andere stylen werken, en voor de rest nog niet echt over nagedacht lang geleden een sollicitatie hihi
Vantevoren een beetje over nadenken dan. Ook wat je kan zeggen als ze vragen waarom je bij hun wilt werken
ja moet ik het weekend ook doen, als vindt ik dat wel heel moeilijk ,heb er voor de rest geen ervaringen mee, 8 jaar geleden heb ik bij deze salon gesolliciteerd omdat ik ging verhuizen en een nieuwe salon was die open ging dus nieuwe klanten opbouwen enz ( 3e filiaal )en allemaal nieuw voor alle collega,s al ben ik nu de enige die er nog van over is
kan ik kijken waar ze mee werken welke produkten enz.. voor het zelfde geld werken ze met produkten die ik al kan is dat ook mooi meegenomen om er wat over te zeggen ...
Inderdaad, een beetje voorbereiden. Dan kom je ook enthousiaster over denk ik en zien ze dat je moeite voor ze doet.
ja doe ik ook , dus ga morgen even kijken hoe wat waar, en kijken hoe het eruit ziet enz..nou ben benieuwd.. wil ook wel in een moderne salon komen, nou ja we zien wel oja en als ze vragen waarom, dan had ik ook nog opgeschreven om me verder te ontwikkelen in het kappersvak ....want je bent nooit uitgeleerd want wil toch ook nog wel wat hoger opkomen ,
goedemorgen meiden ben ik de eerst vandaag hier om half 8 wakker wel lekker geslapen, hoop nog op een beetje mooi weer om buiten wat te gaan doen, hoe is jullie nachie geweest? en jullie nog plannen voor vandaag?? oja wilde nog ff wat foto,s uploaden van van de week
Goedemorgen! Val ik even met m'n neus in de boter... foto's van mooie Gwen! Ik kwam jullie even dit wensen:
Goedemorgen! Spannend joma! Hier is Finn ook al een paar keer gillend wakker geworden vannacht maar Marc is er uit gegaan, want ik hoorde het wel maar kon er niet uit komen zo moe was ik. Heb Marc nu laten liggen. Finn ligt inmiddels ook weer in bed. Die was vervelend! Hij zat me heel bewust te knijpen in m'n been Hij kneep me en ik pakte z'n handje en zei: nee Finn niet knijpen. Doe m'n badjas over m'n been slaan zodat hij er niet meer bij kon. Zit ie heel zielig te kijken. En toen... heel voorzichtig mt z'n handje naar een plekje op m'n been dat nog bloot was en kneep me opnieuw! Toen heb ik hem maar weg gezet haha! Toen begon ie te gapen en toen ik hem op bed legde heb ik hem even verteld dat hij me me mag uitproberen wat ie wilt maar dat er toch maar 1 iemand wint En dat ben ik!
huh? nu is plaatje ineens niet meer zichtbaar... was in ieder geval een VROLIJK PASEN voor jullie allemaal! wat een boef trouwens Debora... heb je zo toch prima opgelost!
Mogguh meiden, Hier blegh.... Luuk kwam om 3 uur weer en om 7 uur was hij weer wakker. Ik heb knallende koppijn en een erg ongesteld gevoel. Ik ben er een beetje somber over want kweenie.... Meestal krijg ik dat als ik ongi ga worden. Bah bah..... Lieve foto van Gwen weer. Wen, het is vast heel lief dat je ons wenst maar ik kan het niet zien Vrolijk pasen allemaal......