Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    En waarom komen MAJA & LUNE niet mee naar Arnhem? :(

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

dees; moet zeggen dat ik ook denk dat als je ervanuitgaat dat dingen lukken het dan ook lukt en dat als je negatief begint aan iets het ook niets word. Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat dingen me gewoon lukken en moet zeggen 9 van de 10 keer is dat ook zo

Wat een geweldige foto van fenne, wat een frons. :D En gwen is ook nog steeds een schatje.

Mijn pa en ma komen hier zo dus heb net ff een appeltaart gemaakt, die staat nu in de oven. Ilse heeft trouwens een nieuw ritme al een week, elke ochtend om 6:30 eruit, word er nu wel een beetje moe van.

fijne dag allemaal, ik geloof dat ik ff moet gaan strijken.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, had ik best kunnen doen. Maar dan was ik verplicht om me een dag met Jeroen zijn familie in een museum te vermaken.. Geen Wen en Fenne tijd dus :(

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Lief dat jullie me gerust proberen te stellen. Ik weet dat een ongi gevoel erbij kan horen maar ook al vooraf (voor de test en nod)? En hoofdpijn erbij dat voorspelt niet veel goeds bij mij. Deze combi heb ik bijna altijd als ik ongi ga worden. Ik heb alleen als ik ongi ga worden geen pijn in de boobs en dat heb ik nu wel. Er komt trouwens uit 1 tepel ook vocht, zo raar.

Blegh, ik word echt gek van die onzekerheid.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga even stofzuigen en dweilen en dan fruit snijden.
    Doeg meiden!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Het monster slaapt!
    ariel leuk idee met cakejes!
    Maja ook op familie bezoek!

Misschien dat Marc z'n pa komt vandaag en wij gaan waarschijnlijk morgen naar Marc's oma. Verder niks gepland... Oh ja wel... poetsen pfffffff

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh dees ik wou dat ik wat voor je kon doen...

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Als ze naar het Openlucht Museum gaan Maja dan was dat wel leuk geweest hoor, vooral met dit lekkere weer... ;)
    Jammer jammer... anders had ik Lune eens een lekkere dikke knuffel kunnen geven!

Dees... je kunt er even helemaal niets mee he? Al die signalen ook en al die betekenissen die het kan hebben... ik zou de klok wel voor je vooruit willen kijken!

Ik ga ook maar eens iets doen. Dan kunnen we straks naar oma als Fenne wakker is. Hier ook een paasbrunch!

9. 40plusmama

Wen, nee, hoe rot het ook is maar alle verschijnselen die ik heb die horen bij een aankomende menstruatie maar ook bij een zwangerschap. Het kan 2 kanten op gaan en dat is zo klote. Had ik maar een ritsje om even te kijken.

Olaf en ik hadden het er vanmorgen ook al over, het blijft gewoon afwachten. Dat is ook het moeilijke eraan. Leken de verschijnselen maar niet zo op elkaar, dan was het anders.

Ik vind jullie wel lief, dat jullie zo meeleven, meedenken en me proberen op te peppen....

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ben lui en doe nog even niks! haha

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    daar zijn we voor dees!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dees ga nog wat leuks doen vandaag? beetje afleiding scheelt ook weer , want des te meer je aan het ongigevoel denkt des te meer je het voelt, ga lekker wat doen en je zult zien dat je het minder voelt ! knuff

wij gaan stras ff naar rotterdam ff eruit en dan vanmiddag ff lekker buiten spelen met Gwen

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja Joma heeft gelijk: even lekker iets gaan doen dees.

14. 40plusmama

We gaan straks wandelen of fietsen dus we gaan er wel op uit vandaag. Misschien even naar de kinderboerderij in Turnhout ook.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh leuk kinderboederij wil ik vanmiddag ook nog ff heen

16. 40plusmama

Of we gaan even met Luuk op zijn fiets wandelen, kan ook nog.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Moggel..

VROLIJK PASEN IEDEREEN

@Dees.. misschien een opkikker.. toen ik een week voor NOD zat.. (net als jij nu ongeveer) zouden we gaan zwemmen met nichtjes enzo.. toen we ze gingen ophalen kreeg ik echte ongikrampen.. ik dacht nog.. zal toch niet he.. niet nu we gaan zwemmen.. het leek er zo ontzettend op.. had ook de hele dag al lichte hoofdpijn.. tis dat ik echt een week voor NOD zat en dus wist dat t echt te vroeg was, maar voelde zoo raar en zo als ongi..

Toen ik het bij de intake met de vk had over alle kwaaltjes voor en na NOD vertelde ik dat ook en toen meldde ze dat dit heel goed kan.. bij een goede innesteling kan dit gevoel heel goed optreden ze hoort het veel vaker dat men een week voor NOD al dacht ongesteld te worden.. sommigen verliezen dan ook wat bloed (dat was al bekend) maar had ik niet gehad..toen ik je verhaal las las ik alleen maar herkenning van die dag..

Kennelijk is het bij een goede innesteling geweest..EN DAT IS HET BIJ JOU GEWOON OOK.. DAT MOET!!!!

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en DEES>. .. had je mijn berichtje over die zw.testen nog gelezen?? die is nu verdwenen nl.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Debora.. zoo hee. ontdeugende Finn zeg...

@Maja.. dus zit je de hele middag alleen thuis met Lune??? vind je dat niet vervelend zo met pasen??

@Wen.. wat een mooi popje is Fenne toch..

@Gwen..meisje.. ook smorgens met een ochtendhumeurblik zie je er nog prachtig uit..hihihih...

@Ariel.. wat leuk die cakejes zeg...en dat om 8u smorgens.. dan ben ik blij als ik met koffie op de bank zit..chapeau hoor...

@euh...ik ga ff terugbladeren want er was iets met sm las ik..

tot straks..

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie die was al om 7 uur wakker, dus ja...was al wel redelijk wakker om 8 uur :)

Deel Deze Pagina