Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    grrrr moet echt gaan shoppen! Pas me kleding niet meer :)

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Ariel.. wat een straf.. Shoppen!!!..hiihihi

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik pas nu al niks meer.. ja nog 2 broeken die me te groot waren maar dat zit wel raar..

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hmmmzz... kids zijn buiten aan t spelen en lisa HAD een wittte legging aan.. met nadruk op HAD!!!:(

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nee berichtje niet gelezen over die testen dus roep maar.

Hm, je verhaal geeft me weer een klein beetje hoop. Ik ga wel 20.000 x naar de wc om te broekloeren :(

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha dees, dat deed en doe ik nog, zelfs als ik niet moet wil ik nog naar de wc.

enne ik had die sensitesten via internet, kun je 4 dagen voor nod testen

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

VROLIJK PASEN HALLELUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :)

8. 40plusmama

Die verzending naar Belgie is te lang, kan tot een week duren dus daar heb ik niks aan helaas. Ik ga wel dinsdag naar het Kruidvat voor een zooi testen als ik dan nog niet ongi ben.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wie vieren er hier eigenlijk echt pasen?
    Hier zijn het zeg maar extra vrije dag om te shoppen en lekker te eten.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    das jammer dees, de clearblue digitaal met conceptie indicator kan ook eerder, weet dat ichtus die ook gebruikt heeft net al die van kv meen ik

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen allemaal,

allemaal een heel vrolijk Pasen!
    Hier een prima nachtje, om 8.15 werd Tess wakker. We hebben even lekker op het grote bed gekroeld en daarna een paasontbijt.
    Vandaag is kusjesdag, want ze loopt ons, maar ook de knuffels, boeken, blokken e.d. een kusje te geven.....sooooo sweeeeeeet!

Ik heb niet veel terug gelezen, maar las wel over de onzekerheid van Dees. Jemig meid, tis ook niet niks. Ik zou jullie zo graag een ritsje gunnen, heel even spieken en er weer vertrouwen in hebben. Dit moet een enorm zware tijd zijn en ik kan alleen maar met jullie meeleven en mijn duimen laten draaien. Dus dat doe ik ook. Een hele hele hele dikke knuffel meid!

12. 40plusmama

Ik kijk wel welke ik haal van de week.

Wij vieren niet echt pasen. We hebben wel vanmorgen met broodjes en eitjes ontbeten maar verder niks.

Ahwwwwwww, Suus, wat schattig van Tess. En dank je. Ik had niet verwacht weer zo aan het stressen te zijn. Als je niks voelt dan hoeft dat ook niet zo maar ik voel zoveel.

Yvonne smste net vanuit Frankrijk ook al hoe het gaat. Je kan er NU toch niks aan doen meid zei ze dus laat het los, blijf in het nu, denk niet aan de toekomst of verleden. Ze is lief, jullie ook!

13. 40plusmama

Er komt nu vocht uit beide tepels. Nou is het wel zo dat ik daar al lang niet meer naar heb gekeken dus dat was misschien al eerder. Uit de linker kwam gisteren niks, nu wel.....

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Dag dames,

SM.. wat schrikken! Hoe weet je of het wel of niet goed is geweest voor de baby in wording? Ik zou het even na vragen wellicht valt het mee. ik kan ook ingeent worden tegen van alles en nog wat zonder problemen.
    Verder.. wauw dat klinkt als een zwaar relaxte vakantie!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.. en wat een onderneming met de kleine meid. Dat die alles prima vond, geweldig!

Lianda, sterkte met de zieke, klinkt niet lekker zeg. Hoe is het nu?

Dees.. je weet het zelf natuurlijk al.. maar alles blijft gok en gis werk. Probeer maar even iets totaal anders te doen meid, anders maak je jezelf gek (dat zou ik doen.. me zelf gek maken). Ff geen cijfertjes en gevoelens analyseren.

Iedereen hier ook een mooi pasen toegewenst! Debie wij vieren pasen, we vieren dat Jezus is opgestaan uit de dood, nadat hij op Goede Vrijdag gekuisigd is.

Blegh.. ik ben onwijs moe.. terwijl ik toch echt goed geslapen heb. Ik heb nergens zin in, voel me leeg en misselijk. En dat terwijl het zulk mooi weer is. Hopelijk slaapt Elena zo nog en kan ik nog even met r mee doen en daarna nog even gaan fietsen of zo.

Fijne dag!!!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. ff snel want we gaan zo lekker eten..

Ik heb die goedkope testen van kv gehad... 2 voor 5 euro.. iedereen hier op t forum is er wild van.. de meesten (niet iedereen) testen ook voor NOD al positief..(mits zwanger uiteraard) ze zijn duidelijk en geven bij niet zwnager geen vage lijntjes.. roze lijntje is gewoon zwanger.. hoe licht ook.. en ik heb idd die digitale van cb met indicator gehad.. zie album.. maar die heb ik 1 dag na NOD gedaan.. maar kan idd ook 4 dgn voor.. die is 12 euro.. kv heeft die ook.. die 2 voor 5 euro zijn gewoon goedkoop en goed.. je hebt ook die plus testen van kv 7 euro ong. maar die geven kennelijk vaak dunne lijntjes die niet metellen.. vaag gedoe..

Wij vieren ook pasen..(same way als MOM)

16. 40plusmama

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Whahahaha die luuk.. voor iemand die een tomaat echt niet lekker vind eet je m toch best rap op...dat ga ik marijn ook s voorschotelen.. kijk wat ie er mee doet...iihihihi..

Rustig aan dees...knuffie

18. supermummy

Wij vieren geen pasen.
    Vroeger wel lekker ontbijten,eieren zoeken etcetera. Ik heb er dit jaar helemaal niet aan gedacht, omdat we gisteren pas teruggekomen zijn van vakantie. Als Sara wat groter is ga ik wel eieren verfen en verstoppen dat vond ik toch altijd wel leuk.

19. supermummy

Fotootje die we in Marokko hebben laten maken. Is een beetje slechte kwaliteit want het is
    een foto van een foto :D

20. supermummy

Leuk filmpje van Luukje! Leuk he als ze zo overtuigd nee schudden.

Deel Deze Pagina