Leuke foto's Maja! de zomer is begonnen! Oeh idd maar in de gaten houden Dees. Oorpijn is niet prettig... Ja de deur stond open en de buren zullen wel gedacht hebben! wahaha en maar klappen en GOED ZOOOOOO roepen! Ach ja eten moet leuk zijn he... (voor hem iig dan) ooh marc is aan de afwas begonnen, ga maar eens helpen!
Rochelen en pruttelen doet Luuk ook soms maar nu is het zo'n droge blaf. Hm, ik moet alweeeeeer plassen. Meteen maar weer even broekloeren
Finn hoest ook vaak. Sowieso altijd als hij verkouden is. Vaak zo'n droog hoestje en soms reuteld ie dan ook
afwas is alweer klaar. We hebben Finn net uit bed gehaald omdat ie toch niet sliep. Gegeten en met papa gespeeld. Doodmoe en nu ligt ie toch weer te spelen.... Ach ja die valt vanzelf wel in in slaap...ooooit
@Dees. thnx voor de receptjes.. heb ze opgeslagen en ga ze zeker uitproberen.. Hier was t eten lekker....YAM @Maja.. super foto's zeg.... @Deb.. ja als t helpt.. dat klappen...lekker aplaus
Ja ik dacht ik neem voor Ichy wat makkelijkere recepten . Je kan ze trouwens ook maken met taledingesfilet... Zooooo, er komt hier een lucht voorbij waar Luuk bijhoort
Hij gaat zo toch naar bed dus hij hobbelt nog maar eventjes hoor. Hij heeft regelmatig 3-4 poepluiers op een dag, die van jullie ook?
nu Finn aan de soyamelk zit en niet meer verstopt zit, heeft hij ook weer zo'n 3 a 4 poepluiers op een dag.
hier wordt ook 1 tot 2 keer per dag voor strontkanon gespeeld...hihihihi.. @Dees.. ja das wel zo prettig. simpele gerechten.. dit kan ik idd nog wel...whahahahaa...zal schoonloeder s versteld doen staan... @Debora.. ja kerkgebeuren is hier wel goed geregeld wat kids betreft.. mag nog wel wat beter hoor vind ik, maar goed.. alles kan altijd beter.. Is soyamelk beter voor Finn ivm McAdd of ist ivm harde ontlasting?? @Ariel.. hoe wast gegaan met de cakejes en t vertellen?????
Ja was super leuk!! Me vriendin dr ogen rolden bijna uit dr hoofd En me oom vond het super gaaf! Vooral omdat het waarschijnlijk een jongen is! Hmmm kerk, Vin wil heel graag met de kids naar de kerk straks. Omdat daar tenminste nog normen en waarden enzo bijgebracht worden (bij bijbelstudie ofzo?? ) maar weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Is het niet een beetje hypocriet om naar de kerk te gaan als je zelf niet geloofd?
Zo, zijn we weer. Vanmiddag de hele middag bij mijn ouders in de tuin gezeten. Heerlijk weertje en Tess genoot van het gras en de planten....ha ha ha. Ze heeft gewoon heerlijk zoet 3 uur buiten gespeeld, geen minuut stil gezeten. Ik heb haar wel goed ingesmeerd, want vertrouw het maar niet met dit weer. Kan, volgens mij, best hard gaan. Smeren jullie ook al in? Daarna lekker bij mijn ouders gegeten. Thuis snel douchen en het bed in. Vind het echt zalig dat Tess nu zoveel meer aan kan, je hebt zoveel meer vrijheid terug gekregen. Maja, Tess hoest ook regelmatig, nu net sinds een paar dagen niet meer. Ook reutelt ze daarbij, maar de HA heeft weleens geluisterd en dan waren de longen schoon. Dus maak je er maar geen zorgen over. Jullie hebben ook een leuk dagje gehad....en wat een schattige foto's! Ik zal morgen eens spammen. Euhm euhm, las iets over welke vis wel of niet mag als je zwanger bent. Sorry, maar daar kan ik dus echt niet over mee praten. Vond het in de zwangerschap al een crime om na te kijken of ik iets wel of niet mag..... Ojee, ben de rest alweer vergeten....sorry hoor. Allemaal een dikke knuffel dan? Nu lekker bankhangen, al komt er geen r**t op tv....
De normen en waarden breng je o.a. ook als ouder bij he . Hij kan vast beginnen met niet meer blowen en zijn wijffie af en toe eens helpen . Leuk die reacties. Mijn schoonmoeder zat net te vissen of ik niet eerder ging testen. Ik heb gezegd van niet zodat, mocht het raak zijn, ze een verrassing krijgen op mijn verjaardag. Luuk zat weer tot de okseltjes onder de stront dus die hebben we met de sproeier afgespoeld en daarna lekker in bad gezet. Hij is stil dus wie weet gaat hij meteen slapen. Hij had trouwens knalrode billen en ik zag vandaag een grote bult -> kies
Ha Suuske.... en weg is ze ook meteen weer Fijn dat Tess zo lekker heeft gespeeld. Luuk is vandaag ook lekker in de tuin geweest met papa en op de schommel gezeten. En op zijn driewieler natuurlijk. Zo mooi om dat bekkie dan te zien. Handen op het stuur, voeten op de steunen en maar kletsen. Heerlijk! Morgen misschien een stukje fietsen of naar de diertjes. Hij is helemaal weg van beesten.
Normen en waarden geef je ook mee als ouders dat weet ik Maar hij wilde dat meer omdat je daar tegenwoordig op school helemaal niks meer van mee krijgt ofzo. Ik weet het ook allemaal niet hahaha. Hmm stoppen met blowen, lijkt me zo heerlijk. Hij heeft beloofd om te stoppen voordat de kleine dr is. Nou eerst zien dan geloven! Luuk weer tot ze oksel onder de stront...lekker zeg! En nog is rooie billen ook, arm ventje.