Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Fijn is dat zere boobies. Die van mij hoeven nu ook even geen aanraking :)

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Insmeren heb ik nog niet gedaan. Maar het was vandaag ook niet zo warm dus hij heeft zijn jasje aan gehad. En zijn gezichtje heb ik niet ingesmeerd.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Ariel...

De normen en waarden die in de kerk en bij het geloof worden bij gebracht horen ook wel bij het dagelijks leven.. (de meeste dan).. niet vloeken.. niet stelen, niet liegen ..maar vergeet niet dat ook kerkmensen ook maar mensen zijn.. de normen en waarden.. de levenswijze dus.. komt voort uit een geloof in Jezus als Zoon van God, Verlosser en als Ons Voorbeeld.. wij willen leven zoals Hem.. Nu was hij (ons geloof en voor mij een feit) zonder zonde en dat zal ons nooit lukken, maar de wil om dit na te streven uit dankbaarheid voor wat Hij voor ons heeft gedaan komt voort uit Geloof..

Als Vin fatsoensnormen en waarden heel belangrijk vind dan zal hij deze vast in de kerk vinden, maar voornamelijk zul je dit als ouder moeten voorleven.. kinderen apen de ouders na..en niet een kerk..de kerk neemt niet een deel van de opvoeding op zich, maar kan een aanvulling zijn op de opvoeding en in je leven..Voor ons een wezelijke aanvulling en erg belangrijk..

Begrijp me niet verkeerd.. ik persoonlijk vind het een mooi streven, maar denk niet dat je een kerk hiervoor meot gebruiken.. daar is een kerk ook niet voor.. Wel denk ik dat je zeker een waardevolle levenswijze zult vinden bij een kerk die bij je past, maar dat is iets waar jullie zelf over beslissen.. ik ga en kan geen geloof in iemands hart of hoofd leggen.. zou t geweldig vinden als iedereen t zou vinden, maar dat is omdat t voor mij zo waardevol is en ik dit graag met iedereen zou willen delen.. (de lange lap tekst zegt genoeg toch;) )
    Ook is dit een gevoelig onderwerp en wil niet de naam krijgen van Prediker..daar is er al 1 van die veeeeeeeeeeeeeeeeeul beter is..maar wil ook wel graag mijn mening neerzetten wanneer het ter sprake komt..

Dus of het hypocriet is.. misschien wel..als je er puur voor de normen en waarden zit.. maar je weet maar nooit...hihihhihi....

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Grrrr Vincent weer boos! Het is hier 1 grote #@&!!%@# zooi en dan vind ie het gek dat ik niemand over de vloer wil hebben. Ruim dan verdorie is een keer je zooi achter je hol op!

5. 40plusmama

Hij heeft een huishoudster, waarom zou hij ;) :)

6. 40plusmama

Amen Ichy (hoe toepasselijk nu)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het is ook niet het streven van Vin om de kerk een deel van de opvoeding over te laten nemen hoor. Misschien heb ik het een beetje verkeerd neergezet. Hij vond dat ie zelf veel heeft geleerd daar. Dingen die je niet op school leert, maar natuurlijk wel van je ouders. Hij vond vooral het leren delen en respect voor je medemens belangrijk.

En Vincent geloofd ook wel, maar doet er verder niet zo veel mee. Hij is ook christelijk opgevoed. Ik totaal niet, vandaar dat ik denk dat het hypocriet is om er alleen voor Rosalie heen te gaan.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @€Maagzuur is hier ook begonnen.. en oh ik ben net een biogasindustrie van binnen.. if you know what i mean...zere boobies ook nog steeds..

@Suuuuuuuus.... HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIII

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

En bedankt!!!!! :evil:

:) :)

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    I know what you mean ichy

11. 40plusmama

Hoort dat er ook bij dan? Ik heb een opgezette buik namelijk en ben wat gassig zeg maar :)

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Grrr belt net Vin ze broer of ie ff mee gaat naar Den Haag om wiet te halen :( AAAAAHHHHHHHHHHHHH aan welke boom kan ik em het beste hangen?

13. 40plusmama

Ik ga even met de laptop naar de bank verkassen

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat hoort er zeker bij Deesje! Word er nie goed van, lijkt af en toe wel zo'n levend scheetkussen :)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    En bedankt!!!!! :evil

:) :)[/quote]

Bij mijn vriendin thuis gaat het exact t zelfde.... #-o...
    Je laat m toch niet gaan toch naar den haag!!!!??????

@Dees.. ja hoort er idd bij..

16. 40plusmama

Een hoge?

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik lig dubbel om de luchtvervuilende verbasteringen hier...helamaal goed..

18. 40plusmama

Mijn gevoel gaat ook lekker heen en weer tussen hoop en wanhoop....pffffffff

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij mijn vriendin thuis gaat het exact t zelfde.... #-o...
    Je laat m toch niet gaan toch naar den haag!!!!??????

@Dees.. ja hoort er idd bij..[/quote]

Ik heb em maar weer laten gaan, ze broer zou dr 20 euro benzine ingooien. En Vin gaat zelf niet halen. Gaat lastig zonder pinpas :evil:

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lachen is goed voor je Ichy!! ;)

Deel Deze Pagina