Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind het eerlijk gezegd erg hypocriet om je kind wel naar de kerk of een christelijke school te laten gaan als je zelf niet geloofd. En helemaal als je zelf geen reet doet in het huishouden, je zwangere vrouw alles laat doen en jezelf ook nog eens blowt. En dan je kind naar de kerk laten gaan om de normen en waarden hihihihi..
    Ik vind het prachtig om te lezen hoeveel het geloof voor Ichy betekent. En ook prachtig hoe je het uitlegt Ichy!
    Zelf word ik nogal kriebelig van de dingen die er in de kerk worden verteld (tenminste, wat ik heb gehoord ;) ) en geloof zelf dan ook niet en zal daarom Lune ook niet naar een christelijke school sturen. Ik sta er zelf niet achter (Jeroen ook niet hoor..) en dan komt Lune thuis met vragen en verhalen over het geloof waarvan ik zelf alleen maar denk 'wat een onzin'.. of 'ik heb geen idee waar je het over hebt'.. haha!
    Jeroen is gelovig opgevoed (gereformeerd, 2x per week naar de kerk) en staat er zelf helemaal niet meer achter. Gelukkig maar, ik denk dat als je er heel verschillend over denkt het heel lastig wordt om samen te leven en een kind op te voeden.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    eg he dees.. ik weet preceis hoe je jevoelt hoor... (nou misschien niet helemaal, bij jou is t natuurlijk wel heel cruciaal..) maar wat de onzekerheid betreft wel iig...

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    'Ik ben wat gassig zeg maar'... Hahahaha! :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maja, goed verwoord! Ik ga een gesprek met Vin hebben er over. Of hij moet drastisch zijn leven gaan veranderen of het gaat niet gebeuren.

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nou ja weet je, het is de laatste kans en dat maakt het extra lastig nu. Ik had verwacht minder nerveus te zijn omdat we al kindjes hebben maar dat maakt helemaal niks uit, ben net zo nerveus als toen

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zou je geen andere donor willen dan Dees?

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai trouwens Suus!
    Wat klinkt dat allemaal gezellig zeg! Heerlijk genoten dus.
    En dat hoesten.. Hier zegt de ha ook dat haar longen schoon zijn dus het zal wel goed zijn dan toch? Maar je hoort idd wel vaak dat het vast zit van binnen.

8. 40plusmama

Nee ik denk het niet. Dan hebben we kindjes met verschillende mama's, kweenie, daar voel ik me niet goed bij. En Eliza wil niet nog een keer.

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Maja.. THnx.. heerlijk je eerlijkheid.. en idd.. twee geloven (of 1 niet) op 1 kussen daar slaapt de duivel tussen.. (zei mijn moeder altijd).. met andere woorden.. dan wordt het idd wel heel lastig... Ik vind vooral respect naar elkaar toe het uitgangspunt.. gelovig of niet.. pas dan is er ruimte voor mooie discussies en gesprekken.. anders niet.. dan wordt het met modder gegooi en veroordeling allom.. daar heeft nooit niemand iets aan.....

Ik ga er ff van tussen.. tot later...

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    De kindjes hebben maar 1 mama Dees ;) En dat ben jij!

11. 40plusmama

Jawel maar genetisch bedoel ik dan. Ook lastiger uitleggen naar de kindjes toe denk ik.

12. 40plusmama

Bye bye lieve Ichy, love u

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja daar heb je gelijk in Dees.

Pfff Rosalie word net weer gillend wakker, geloof iets te veel indrukken voor vandaag :(

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Waar kan je leuke positiekleding bestellen?

15. 40plusmama

Arme Rosalie. Lekker slapen meisje

16. 40plusmama

Geen idee Ariel. Ik val in de grote maten dus ga naar Miss Etam of Wehkamp

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb ook geen kleine maat :)

18. 40plusmama

Wat heb jij, 44-46?

Ikke 50-52

Ooh, Luuk is ook wakker :(

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bijna :) 42-44

20. 40plusmama

Das een net maatje toch? Ik wou dat ik het had.

Ik krijg zo koffie met roze koeken, jammie!

Deel Deze Pagina