Ja dat soort dingen heb je wel is Ik zag laatst die paasversie van de roze koeken en dacht dat dat wel lekker zou zijn. Getverdemme nog nooit zoiets smerigs gegeten hahaha
Hoi meiden, Ook wij hebben een lekker dagje gehad. Vanochtend even naar het nieuwe huis geweest. Daar gekeken op de meidenkamers, of het behang niet te druk is dat we bijna hebben uitgekozen. En inderdaad veel te druk. Dinsdag dus maar weer nieuwe boeken halen. Daarna heb ik de paaseieren in de tuin verstopt. Heerlijk om te zien hoe de kinderen naar buiten stoven en als een gek naar die eieren op zoek gingen Gelukkig allemaal gevonden! Vanmiddag hebben we lekker gegourmet. Ik heb in etappes teruggelezen, dus weet niet alles meer. Mooie foto's van Lune gezien! Verder heeft iedereen een leuke 1e paasdag gehad geloof ik. Over de betekenis van pasen: ik vertel de kinderen altijd de betekenis van de feestdagen. Ik ben zelf christelijk opgevoed, Piet ook. Alleen gaan de kinderen naar een openbare school. De christelijke is iets te zwaar op de hand hier in het dorp. Ze zijn hier wipe out aan het kijken. Ik vind het echt een dom programma!
Ariel wat irritant zeg van die broer ook.. issie nou gegaan of niet? Kun je die broer niet even de wind van voren geven? Zolang dat soort mensen je vriend blijven benaderen komt er vanzelf weer een dag waarop hij die sociale druk niet aan kan en ja zegt.
Mjammie roze koeken Wij noemen ze schildluiskoeken. We hebben eens een programma gezien waarin verteld werd dat die roze kleur werd gemaakt van schildluizen
Hm, eigenlijk zijn die koeken helemaal niet zo lekker, mierzoet... Ha Mom Leuke dag gehad dus Meiske. En balen, opnieuw behangen dus?
Dees, we hebben de muren nog niet behangen hoor. We zijn met het behangboek gaan kijken. Gelukkig maar, want het is best duur behang!
Gelukkig zeg dat jullie nog niet hadden behangen! Word anders een dure grap! @Mom; is een beetje lastig om iemand van bijna 30 de wind van voren te geven. Kan wel dingen tegen hem gaan zeggen, maar dan barst ie waarschijnlijk in snikken uit. Ga alleen zeer binnenkort Vincent wel een ultimatum stellen. Want hier word ik ook niet goed van, dat ie ff mee gaat halen prima moet ie zelf weten. Maar zelf blowen kost klauwen vol geld!
Ik heb net een chocoladepaashaasje van mijn dochter gekregen! De schat wilde er zo maar eentje afstaan
goedenavond meiden jullie hebben lekker gekletst hihihi en het ging ook weer over eten vanmorgen zijn we ff naar rotterdam gegaan met de metro en gwen vondt het leuk!gekeken waar die salon zit, en dat weet ik nu! daarna ff langs schoonouders geweest en toen naar huis me ma en stief pa kwamen hun haar doen en zijn blijven eten, beetje paasmaal hihi al doen we er niet veel aan, straks met gwen als ze het meer beseft wel leuk ik heb rolade en ballen gehakt met uien gebraden aardappels erbij asperges met saus witlof rolletjes met ham en kaas uit de oven salade en ijs toe ga ff foto,s showen hihi kan er geen genoeg van krijgen
Hersenschudding, gekneusd lijf en gekneusd ego. Mrijn, vanaf hier veel beterschap Luuk heeft zich weer wakker gehoest