Ja, ik word gek van al die pijntjes en dingetjes. Ik wil gewoon weten of het raak is of niet.... *Zucht*
Gwen vanmiddag in de auto met zonnetje in haar gezicht we reden met het dak open lekker hoor en ze viel lekker in slaap
Leuke foto's Joma! Wipe out is bijna afgelopen. Dus bijna kinderen naar bed en papa en mamatijd Fijne avond nog!
Daar was ik weer ff.. @Mrijn.. beterschap.. jemig.. AUW!!!! @Iedereen begint over roze koeken.. lees ik t voor.. wordt er meteen een pak uit de kast getrokken..duss... @Ariel.. goed zo meid.. Ultimatum .... En laat m dan maar snikken...hij mag best voelen hoe t zit toch?? @Dees.. knuffie en ik strooi maar wat hcg en geduld jouw kant op!!!...
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI fijne paasdagen , * beetje laat maar beter als helemaal niet * heb niet bij gelezen , iemand updateje ?
@Joma.. mooie meid weer eneen lueke dag.. Succes alvast voor dinsdag meid.. hoop dat t lukt.. @Meiske.. wat lieff dat je dochter chocola afstaat.. en geniet van pamatijd.. Hier: PeteRdevries....*zucht* maar ik ben moe dus ga braaf meekijken en onderuit op de bank.. Morgen gaan we de hele dag naar assen.(verkeerspark). tenminste.. zolang we t volhouden..ben benieuwd hoe Marijn t gaat doen.. slapen in bed wordt m niet.. hij zal t in de wagen moeten doen..we shall see...ik heb er zin in... Lekker de hele dag onbeperkt genieten en vooral onbeperkt patat en ijs eten.. dat vind ik dan weer geweldig..whahahahhaa Trusten dames..en tot morgenavond..
Mrijn oei! beterschap en hopelijk niet al te veel last van de hersenschudding! Ichtus: Ik dacht dat Finn misschien een koemelk allergie had. Vanwege die keiharde ontlasting en heel veel uitslag sinds we gewone melk gebruiken. Dus vanddar soyamelk en idd hij poept weer normaal en de uitslag wordt minder! @geloof; wij geloven ook niet maar ik wil wel dat Finn de betekenis weet van de feestdagen. Maar zo wil ik ook dat hij het ook weet van bv moslims. Hij komt natuurlijk zoveel mensen tegen in z'n leven en ik wil gewoon dat hij iedereen respecteert ook al denkt hij anders. Denk eigenlijk dat hetzelfde is als wat Ichtus zegt: respect naar elkaar is het belangrijkste. @ariel: daar zou ik niet mee om kunnen gaan... goed dat je vin een keer een ultimatum wilt stellen. @joma: weer leuke foto's van Gwen! en goed dat je nu weet waar je op gesprek gaat. uhmmmmmm kweet niet meer... Hier heb ik een waszak gemaakt voor in de gang (van Finn kan ik nog niet afmaken omdat ik nog niet alle kleuren garen heb) Was in 1 uur en een kwartier helemaal klaar! Ben nog nooit zo snel geweest! en nog perfect gelukt ook. Ik maak dat ding eigenlijk omdat ik lui ben: ik kleed Finn altijd beneden aan en uit op de poef. Ik vind de commode maar eng met zo'n bewegelijk kind! Maar dan zit ik altijd met de vuile kleertjes, en ik heb geen zin om 10 x naar boven te lopen op een dag (ook met bv vuile theedoeken) Dus die zak komt op de gang en dan gaat daar de was in en als ie vol is naar boven... En ik moet toch wat te doen hebben
Ja weet je wat het is met Vin, hij was natuurlijk al zo toen ik hem leerde kennen. En heb altijd tegen hem gezegd dat er voor hem niks hoefde te veranderen als we Rosalie zouden laten komen. Maar natuurlijk zijn er dingen veranderd. En hij wil ook wel stoppen alleen de stap is te groot. Misschien word die minder groot met een ultimatum...
Goedemorgen trouwens Wij gaan vandaag even naar het Woonhart hier in Zoetermeer, even kijken voor gordijntjes voor de kamer van Rosalie. En even naar de Paasmarkt. Tenminste als Vin wakker is
goeiemorgen meiden gisteren leuk avond gehad we hebben gegourmet met mijn schoonouders en het broertje van mijn vriend met zijn vriendin. leuk leuk maar nu moet ik weer gaan werken en misschien tot later
goedemorgen dees; oei wat ben je lekker bezig met jezelf gek maken meid . Snap dat het heel erg dubbelen spannend is, symtonen lijken ook zo op elkaar. Hopelijk slaap je nog een beetje ichtus; dat vroeg ik me nou ook af hoe je dat met de kinderen deed, maar daar is dus een opvang voor, dat is wel makkelijk. En jullie gaan dan alleen op de zondag een keer naar de kerk? En wasidd ook benieuwd of er chocolade paaseieren bijhoorde. Maar buiten naar de kerk gaan en het hebben over wat jullie vieren zit er dus niet echt iets heel anders aan vast zeg maar. Heel veel plezier vandaag bij de verkeers..... en niet teveel door elkaar eten he. Geloof hier niet, wil Ilse ook niet naar een gelovige school hebben, wel zou ik graag willen dat ze over alle geloven een beetje basis kennis krijgt, die heb ik dus eigenlijk totaal niet, behalve de vooroordelen en vind dat soms wel jammer, puur omdat ik niet goed weet wat de drijfveer is voor mensen om te geloven en het dan ook maar moeilijk kan begrijpen, respecteren doe ik het wel. waarden en normen heeft mijns inzien helemaal niets met geloof te maken, die zou ieder normaal mens moeten hebben en moeten meegeven, gelovig of niet. Boney; hoop dat je heerlijk van je nachtje met je vent genoten hebt en dat Tessa het ook heerlijk vond bij oma. verder heel veel leuke foto's gezien, zal eerdaags ook weer ff wat van Ilse maken. Gister gezellig met mijn ouders, baal dan alleen vandaag van de stank van de grilplaat. Voor het eerst vandaag niet misselijk (heb ook zetpil genomen) en jaja, jullie raden het al, spookt er toch iets door mijn hoofd van ben nog geen 12 wk, hoe kan dat. Het is ook nooit goed. zucht. Gister trouwens voor het eerst mijn positiespijkerbroek aangehad, als ik zit drukken die andere zo bij mijn schaambot, doet au. Ga ff douchen en dan naar de praxis, moeten een deur hebben voor de schutiing en dan is die bijna af, heerlijk. tot later, fijne dag allemaal
Goeiemorgen meiden Luuk was om 5.45 wakker dus Olaf liep met slaperig hoofd naar beneden en ik liep net zo de kamer van Luuk in. Lag meneer alweer te slapen dus die hebben we laten liggen. Uiteindelijk werd hij om 8 uur pas weer wakker, heerlijk! Jaaaaa Debie, in mezelf gek maken ben ik een toppertje! Ik heb trouwens vooral 's morgens die ongipijn want ik heb het nu weer. Volgens mij is het normaal zo dat, als ik die pijn voel, ik binnen een dag of 2 ongi ben. Misschien gaat dat nu anders na een terugplaatsing of het is gewoon raak. Morgen testen kopen en misschien doe ik er woensdagochtend al 1. Volgens mij kunnen die kv testen ook al een tijdje voor je nod. Ik ga brood uit de vriezer halen en ontbijten. Vandaag verder een beetje aanlummelen. Beetje in de tuin, beetje wandelen/fietsen enzo. Gewoon lekker niks moeten.
Goeiemorgen! Ichtus, fijne dag in Assen. Ben benieuwd hoe je kinderen het vinden daar. Vast fantastisch! Debora goed creatief bezig geweest! Handig zo'n waszak Hier staan de wasmachine en droger beneden. De badkamer is ook beneden, dus gelukkig niet zo'n gezeul met vieze en schone was! Maar het is maar wat je gewend bent hoor! Fijn dat het weer beter gaat met Finn zijn ontlasting en de uitslag! Ariel, ben benieuwd wat Vin zegt of vindt van het ultimatum. Ik hoop dat je kunt slagen voor gordijntjes! Werkse Viv Fijne dag Debie. Succes bij de praxis. Zal wel druk zijn daar! Kan me voorstellen dat je wat ongerust bent nu je even niet zo misselijk bent. Maar het zit vast goed meid