Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker dat Luuk verder is gaan slapen Dees! Fijn een dagje met niks op de planning!

Hier is Piet alweer naar het nieuwe huis. Ik heb de kamer al schoon en de ramen gezeemd. Verder straks nog even de badkamer soppen en dan hoop ik dat we vanmiddag nog iets leuks gaan doen!

Net is Sofie keihard met haar achterhoofdje op de grond gevallen :( Ze zat op haar wheelybug en zette af om naar voren te rijden, maar ze had haar handjes niet vast aan de beugel. Dus ze schoot zo achterover. Huilen natuurlijk en ze trok wit weg. Best wel even schrikken dus. Nu zit ze lekker een koekje te eten en lacht ze weer :D

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik kom zo even reageren maar eet eerst mijn brood met zelfgemaakte tonijnsalade op, jammie

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Klinkt lekker Dees! Eetsmakelijk!

4. 40plusmama

Ichy, veel plezier vandaag. Ik hoop dat het weer een beetje meezit.

Vivi, werkse vandaag. Lekker weer met babytjes kroelen ;)

Ariel, tis goed dat je het met Vin gaat bespreken. Toen jullie elkaar leerde kennen was alles anders. Nu hebben jullie een kleine en een 2de op komst. De situatie is nu anders dus hij zal zich wat verantwoordelijker moeten gedragen. Niet alleen naar Rosalie maar ook naar jou en zichzelf. Hij kiest er zelf voor om te blijven blowen, niemand verplicht het hem. Ik hoop dat jullie eruit komen.

Debie, fijn dat je een keer niet misselijk bent. Ik snap ook de bezorgdheid die dan om de hoek komt. Die 12 weken voorbij geeft toch wat meer geruststelling. Veel plezier bij de Praxis. Jullie gaan dus eens ECHT klussen :)

Meiske, zo dan, ben jij even actief op de vroege morgen! Ik moet altijd een beetje op gang komen maar ik heb af en toe ook eens zo'n poetsbui (heeeeeeeel af en toe :) ) . Zo, das wel schrikken als ze zo hard valt. Gelukkig blijkt het mee te vallen en kan ze weer lachen.

Ik heb vanmorgen over Mys en Bryan gedroomd maar ik weet niet meer wat. In ieder geval waren Bryan en Luuk al wat groter en waren samen ondeugd aan het uithalen.

Luuk ligt weer op bed. Hij is wat hangerig maar had geen koorts. Hij ziet ook wat witjes en hij blijft maar hoesten. Hij krijgt Tussikind en weer Chamodent. Hopen dat het wat helpt.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie klimt net op het tv meubel :confused: had ze nog nooit gedaan....

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

7. 40plusmama

Haha, dat bekkie erbij :)

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen meisjes!
    Fijne 2e paasdag!

Pfff ben moe, Sara slaapt altijd goed, 3 weken vakantie gehad en slaapt altijd door.
    Uitgerekend vannacht kan ze de slaap niet vatten, heeft de hele nacht naast me liggen woelen. En ben dus nu kapot op mijn 1e werkdag.

Ariel, leuke foto, uitkijken dus met die klimgeit! Mooi behangetje ;)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Thanks :) Heeft ook aardig wat moeite gekost om het er op te krijgen hahaha

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debora wat leuk ik lees net je andere topic! :)

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha dees; wij gaan echt klussen ja. En kv kan volgens mij 4 dagen voornod al positief geven. Die ongipijn heb ik vooral 's ochtends en 's avonds laat.

Meiske; heerlijk actief, ga zo als ilse pit ook de ramen maar eens lappen denk ik. En schiet jullie nieuwe huis al op, wanneer is de planning om er te gaan wonen?

Ariel; wil je echt een hard ultimatm stellen?? Lijkt me een lastige situatie, en de afspraak voor jou verandert er niets, dat is natuurlijk nooit reeel geweest.

suus zag ik gister nog voorbij schieten, gaat dus allemaal lekker bij jullie

debora; hier ook hoesten en slijm/roggel geluid, volgens de huisarts zijn haar longen wel schoon, zal er dus wel bijhoren.

We waren een kwartier voor openingstijd bij de praxis,dat was maar goed ook, konden nog redelijk dichtbij parkeren maar stond al een man of 30 te wachten tot hij open ging, toen we eruit liepen waren er geen karren meer en stonden de mensen heel ver weg geparkeerd. Wel 15 procent op alles, scheelt toch, waren nu al 160 euro kwijt.
    mm geloof dat ilse niet gaat slapen

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

hier een belabberde nacht....niet door Tess, want ze sliep heerlijk tot 8.15. Maar ik heb zo'n vreselijke last van mijn keel!Echt niet grappig meer, vooral 's nachts. Overdag met ibuprofen gaat het wel, maar 's nachts moet ik de hele tijd hoesten en doet het echt pijn. Ik wacht nog een dagje af morgen en anders ga ik woensdag echt weer naar de huisarts.

Vandaag weinig op de planning. We hadden eerst naar het tuincentrum gewild, maar we zijn al 3 dagen druk in de weer....we willen eigenlijk lekker bankhangen vandaag. Dus een dagje thuis.

13. 40plusmama

4 dagen voor nod? Ik zit donderdag op 10 dagen na de terugplaatsing maar omdat het embryo al verder gedeeld is, is je nod ook eerder dacht ik. In het ziekenhuis hebben ze er verder niks over uitgelegd. Ik weet ook niet, mocht ik zwanger zijn, of ze uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Volgens mij is ook dat anders bij een cryo. Als ik dat wel aanhou en zwanger ben, dan ben ik 11 december uitgerekend.

Een dagje hangen is ook lekker Suus. Wat balen joh, dat je zo'n keelpijn blijft houden :( . Dikke knuf!

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    goedemorgen meiden'

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap wat een rot nacht hier zeg!
    keano heeft in zijn 14 maanden nog nooit s'nachts gespookt en jawel vanacht was het zover!
    om even na 11uur gisteravond begon hij te krijsen zeg niet te filmen! en dat een uur lang.
    we hebben hem gewoon in de bijkeuken af laten koelen want de andere 2 boys waren er zelfs wakker van geworden!
    al met al rond half 1 na bedje gedaan na een molletje,want drinken of eten wilde hij gewoon niet.
    ik ben maar in jimmy's bed gegaan zodat ik bij hem in de buurt was,nou 10 over 2 weer hetzelfde liedje!
    gelukkig geen uur gillen maar wel zo'n 10 minuten.
    erna hup weer in ze bedje en al om half 7 was ie wakker! ik ben moeeeeeeeeee.
    vanochtend wilde ik hem drinken geven nee hoor,op een gegeven moment pakte ie zijn fles en nam een slok,krijsen zeg!
    dus ik geprobeerd in de mond te kijken zie ik een grote rode plek op zijn tong wat op een blaar lijkt.
    heb met moeite 120ml pap erin gekregen maar wel de lepel aan de zijkant van zijn mondje moeten doen want recht erin gaat niet.
    tijdens het paasontbijt vanmorgen om 10uur wilde hij een hapje nemen van een plakje ontbijtkoek nou gillen weer dat kind heeft duidelijk pijn.
    en maar jammeren niks is goed bah bah,nu ligt ie al 2uur te slapen zonder probs,
    morgenochtend bel ik direct na de ha toe wnat hij heeft volgens mij een soort van een schimmel in zijn mondje.
    zou hij spruw kunnen hebben nu nog op deze leeftijd?
    ook heeft hij aan de zijkant van zijn onder kin 2 grote rode bulten met erin een gelige plek,en zag dat er 1 bij komt.
    ik ga hem straks proberen mar brinta te geven want brood gaat toch niet.
    uit zijn tuit beker lukt het wel beterder te drinken,ik heb nu nergens zin in maar moet me nu toegeven om de was te doen.
    wens jullie een hele fijne 2e paasdag meisjes

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, het is echt spannend he. Ik hoop zo dat alles wat je beschrijft van de zwangerschap komt. Ik blijf duimen hoor liefie!

Lianda, gatsie zeg.Zware nacht gehad en wat sneu voor Keano.
    Zou het geen keelontsteking kunnen zijn? Kan soms ook gepaard gaan met blaren in de mond. Wat een pijn moet dat kleine manneke hebben.
    Heeft hij nu nog AB voor de oorontsteking?
    Als je het niet vertrouwd, dan gewoon vandaag nog even bellen met de HAP hoor. Heeft hij ook koorts?
    Knuffie voor jullie.

Ik moet om 15.15 bij de HAP zijn. Het wordt alleen maar erger met dit kuurtje. Bij het vorige kuurtje werd het in ieder geval minder. Oke, het kwam net zo hard weer terug, maar het nam tenminste af. Nu met dit kuurtje (lekker vaag kuurtje ook....broxil) wordt het alleen maar erger. Ga ook niet meer afwachten, want ben het beu. Daarbij is mijn eigen HA er pas vrijdag weer en dat duurt me te lang.
    Hopelijk kan hij/zij iets voor me doen.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Even lekker spammen:

Hai papa....

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lekker zo'n zachte stoel zeg.

Zoooo leuk, ze doet nu net of alles een stoel is, dus zitten op haar echte stoel, maar ook andere dingen/mensen dienen als stoel....ha ha ha.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heb ik helemaal zelf gebouwd...

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2