Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lekker buiten spelen:

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey, kijk dan....er loopt iemand naast me, met me mee....

Die schaduw is zoooo interessant!

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mijn kleine muppet....

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, ben klaar met spammen...ha ha ha.
    Hele pagina in beslag genomen met mijn pics...sorry, kon 't niet laten.

6. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    suss: ja hij heeft dus een keelontsteking en oorontsteking ik heb het idee dat de ooronsteking weg is want hij is nu wel een dag koortsvrij.
    ik wist niet data je van keelontsteking ook blaren kan hebben,hij heeft pijn dat zeker heb met moeite wat lepels brinta erin gekregen en drinken uit zijn tuitbeker gaat gelukkig wel goed.
    ik ga morgenochtend zo wie zo me ha bellen want die moet zijn oren nakijken en beslissen of hij door moet met die kuur

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh heerlijk die foto's van Tess! Ik word er helemaal vrolijk van... :D :D
    En wat stoer dat petje, houdt ze die op ja? Fenne trekt dat soort dingen meteen van dr hoofd af om het te bekijken haha...
    En wat is ze lekker stevig he?! Hoeveel weegt Tess nu?

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh in de tussentijd nog paar bijgekomen... laat maar doorkomen hoor die foto's Suus... ik blijf het in ieder geval helemaal geweldig om al jullie kids op te zien groeien... voor mijn gevoel was het gisteren dat we allemaal met dikke buiken zat te wachten op die bevalling die maar eens moest beginnen en moet je nu zien! :D
    Dat lopen is ook zo geweldig... Fenne druft nu wel stukjes van het ene steunpunt naar het andere en staat ook steeds los, maar echt zo lopen in de vrije ruimte nog niet... die drempel moet ze nog over!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik wilde eigenlijk ook even een paas update komen doen met wat foto's... :D

Heb ook wel beetje terug gelezen, maar zeer vluchtig!

Zag veel lekkere paasdiner recepten langs komen...
    Dees die steeds nerveuzer wordt, ik snap het helemaal... duim voor je!
    Prachtige foto's van Lune en familie... zo leuk om te zien... en vooral ook de ontwikkeling van Lune, ze maakt nu echt enorme sprongen he met het staan en kruipen?!
    Gwen met dr steert op de kop... :D lekker ding is het toch!
    en uhm uhm... :( alle andere lieve mama's ook wel gezien hoor, knuff dan maar voor jullie?! ;)

Hier gisteren naar schoonmama geweest voor paasbrunch, mjammie... en vandaag bij mijn moeder koffie gedronken, ook leuk!
    Fenne wilde vanmorgen alleen niet wakker worden, ze sliep om 09:30 uur nog en dat terwijl we om precies dat tijdstip bij m'n moeder zouden zijn... heb haar dus maar wakker gemaakt, dus gordijnen open, rolgordijn omhoog... maar mevrouw wilde niet wakker worden... dus heb maar wat slaapfoto's gemaakt hihi

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    kan zo genieten van m'n slapende meisje... dat koppie is toch om op te vreten? :D

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess is niet stevig, al vind ik van wel....
    Ze zit met lengte en gewicht op de bovenste lijn, maar dus wel weer in verhouding.
    Ze is 81 cm. en 11 1/2 kilo.
    Tis zo leuk als ze kunnen lopen, het geeft ook een stuk vrijheid aan mij. Ik dacht dat ze buiten lopen eng zou vinden, maar ze racet daar net zo hard als binnen.
    Fenne durft nu ook steeds meer, leuk he, nog even en dan rent ze ook de kamer rond. Want ineens gaat het dan heel hard.
    Verbazingwekkend houdt ze de pet op, terwijl normaal alles direct afgetrokken wordt. Maar eergisteren heeft ze maar liefst 3 uur de pet op gehad. Vraag dan niet, hoe dat haar eronder eruit ziet....mgoe, een zonnebril was bij Tess dus NOT DONE. Dan is de pet wel handig.

Lianda, hij heeft het dus goed te pakken. Maar het kuurtje doet dus wel z'n werk, want de koorts is weg. Kan hij niet de blaren van de AB hebben dan? KAn volgens mij een bijwerking zijn...
    Nouja, ben geen medicus en morgen weet je gelukkig meer.
    Beterschap voor Keano!

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Och, wat schetig Wen!
    Dat lukt me dus echt niet meer...zodra ik de gordijnen omhoog doe is ze wakker. En met de gordijnen omlaag is het te donker om foto's te maken.
    Wat ontzettend zoet ligt Fenne te slapen, *smelt*.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oma (schoonmama) heeft echt een gekke eend!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Papa kan wel wat hulp gebruiken bij het in elkaar zetten van de fiets die ik van de paashaas heb gekregen want dit duurt me te lang!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Meteen even testen op de galerij bij oma...

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Als ik mama's vinger mag vasthouden dan wil ik best lopen!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zoooooooo dat was mijn update! :D

Nu is het wachten tot Fenne wakker wordt... dan gaan we nog even met z'n drietjes een eind fietsen en ergens een ijsje eten ofzo...

Fijne dag nog allemaal!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh suus, lees nu je berichtje pas... 11.5 kilo is inderdaad minder dan ik dacht, vooral met die lengte... hmmm ze leek me stukken steviger, maar dat vind ik zo cute staan, heerlijk die beentjes en armpjes! Fenne heb ik vanmorgen nog gewogen, ik denk dat ze nu 10.3 kg weegt en ik verwacht rond de 78 cm... ze is dus in 3 mnd maar 600 gr aangekomen, maar dat is wel oke toch? Ik moet over 2 wk naar het cb en ik zal het toch eens vragen. Ze wil namelijk al 1.5 week geen hap avondeten eten... ze weigert gewoon en maakt echt drama als we aandringen. At ze eerst zo'n grote portie dat we ons bijna afvroegen of het niet te veel was, nu eet ze dus NIETS! Tiseenfase, maar toch irritant... :rolleyes:

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Die niet willen eten fase vind ik ook een beetje frusti.....

Zijn weer terug van gordijntjes uitzoeken, en het zijn verduisterende rolgordijnen geworden haha. In het ecru :)

20. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    wat een mooie foto's weer zeg!

wen ik zou me niet te druk maken het is inderdaad een fase het niet willen eten.
    die periode heeft keano ook gehad met zijn boterhammen.
    ik dwing niets meer aan want dan gata het een te grote strijd worden en dan is de kans erg groot dat ze niks meer wil eten.
    als ze echt honger zou hebben meld ze zich vast wel.

Deel Deze Pagina