Ooh wat een mooie fotos van Tess en Fenne. Tess lijkt inderdaad lekker stevig, vooral op die foto waar ze zit met die paarse legging aan . Prachtig meisje in ieder geval. Suus beterschap, ik hoop dat de HA iets voor je kan doen.!
wat een geweldige foto's van tess en fenne. Moest wel lachen om tess met de schaduw, vandaag stond ilse in de tuin te dansen en maar lachen naar dat ding op de grond wat meebewoog. Wen hier wel vaker een geen eten fase. Ilse net een pakje drinken gegeven in zo'n pakjeshouder, dat is toch leuk.
Nou, nogmaals dan. Maar dan een kortere versie. Wen, Tess was in 4 weken 750 gr. aangekomen en dat was prima. Na 1 jaar groeien ze minder hard, dus is niet erg. En ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat ze af en toe iets pertinent weigert. Het "tis een fase" heeft hier met alle hapjes de revue gepaseerd en het is telkens nog goed gekomen. Periode dat ze absoluut geen fruit wilde, daarna geen melk meer, daarna geen groentehap, etc. En nu...ze eet alles met smaak, behalve brood. Ik maak me er niet meer druk om, want je kunt ze toch niet dwingen. Maar leuk vind ik het nog steeds niet. Wat een leuke foto van Fenne op het fietsje zeg. Dat kledingsetje staat haar echt geweldig goed! De HA wil dat ik bloed laat prikken op pfeiffer. Nouja, dat doen we dan maar weer....pffff, had gehoopt op een wonderkuurtje....Dus ik ga nog even verder met mijn grote vriend ibu. Deb, leuk he, dat gefascineerd zijn door een schaduw. Echt aandoenlijk, en dan pas realiseer je je hoe gewoon je zaken vindt. Maar dat sommige dingen echt bijzonder zijn! Hoe gaat het met je? Las dat je niet meer misselijk was, maar dat je dat tegelijkertijd onzeker maakte....Moeilijk he, was je maar weer zover dat je de kleine voelde bewegen. Dat neemt een hoop onrust weg.
Blijkbaar heb ik ook ooit pfeiffer gehad. Want in mijn zwangerschap hebben ze bloed onderzocht i.v.m. klachten en toen konden ze zien dat ik pfeiffer gehad had. Maar nooit bewust gemerkt, dus ook niet heel erg gehad. Ik ben nu ook niet vermoeider dan anders....
hey hier ook een heerlijk daggie buiten vertoefd zowel vanmorgen 2,5 uur buiten geweest, gwen moe en heeft begin van de middag zelfs 2,5 uur geslapen , lekker hoor die buitenlucht en zijn net weer binnen ff gwen op de fietsje mee ben ik naar het dorp gaan lopen ijsje wezen halen en lekker voor de deur gespeeld, gwen drinkt ook uit een pakje met houder hoor, toevallig vanmiddag buiten een foto van gemaakt
hallo meiden ik zie hier een aantal hele mooie dames voorbij komen wat worden ze toch snel groot zeg ik ben net een halfuurtje thuis van het werk heb weer heerlijk geknuffeld met de kleine uk waar ik nu ben en nu ben ik me aan het ergeren we moeten over een half uur bij mijn schoonouders zijn maar mijn vriend is nog weg met bryan (ging koffie drinken bij vrienden) oh daar komt hij aanzetten
Hallo! Geweldige foto's! Echt zooo mooi om te zien! Lianda: dat klinkt erg rot allemaal. Sterkte met je ventje Suus: beterschap en hoop dat je geen pfeiffer hebt.... Vivian veel plezier en niet meer ergeren meis, helpt toch niks! Debie en ariel wezen shoppen! goed geslaagd dus beide! FINN KRUIPT JEEEEEEJ! Eindelijk! En vanochtend trok hij zich op tot staan op de bank omdat hij de kat wilde aaien (nou ja was meer slaan) Had ie ook nog nooit gedaan! mijn andere topic... tja... Heb zaterdag een heel serieus gesprek gehad met Marc over een 2de kindje. We gebruiken geen voorbehoedmiddelen meer en willen het dus gewoon laten gebeuren als het zo mag zijn. Marc wil er niet bewust voor klussen. Maar ik weet hoe ik ben... Als ik eenmaal die; ja we willen een 2de heb gehoord.... Dan kan ik een beetje doorslaan. Was met Finn ook zo :schaam schaam: Of maar ovu testen halen, maar niet tegen marc zeggen wanneer die positief zijn. Dan is hij zich er niet zo bewust van. Vind ie namelijk niet leuk. Logisch hoor!
owwww, als ik die foto's van gwen nu ook weer zie, wat ben ik dan een slechte fotograaf, ga echt de camera op de kast neerleggen. suus; hopelijk geen pfeiffer, toevallig hebben ze het vorige week bij mijn ma in de bloed gevonden. Maar jij bent ook veel ziek de laatste tijd he. Gekke is dat ik eigenlijk na mijn eerste jaar werken bijna nooit meer de griepjes meepikte, nu met Ilse constant. Volgens mij heb jij hetzelfde he. En ja, blij dat ik ff niet meer misselijk ben, en vind mezelf dan weer dom om te denken dat het niet goed gaat. Lang leven de zwangerschapshormonen, denk dat dit de laatste is of het moet zonder een zwangerschap kunnen debora; hahahahahahahaha, ik zou zo ovu-testen kunnen gebruiken zonder dat Paul het weet (als hij dan voor volgend kindje wil he, anders niet) en dan als hij positief is heerlijk eten maken, kaarsje aan en verleiden. hihihi. Hij hoeft niet alles te weten he. Als over drie weken mijn echo goed is wil ik mijn restant wel naar je opsturen, denk dat ik er nog een stuk of 15 heb. vivi veel plezier zo. Ik ga ilse onder de douch vandaan plukken en lekker de pyjama aandoen. Die schat had een rouwranden onder de nagels van het buiten spelen. o'ja, wie hebben er allemaal al een zandbak en spelen ze er ook echt mee, paul wil wachten, ik wil hem dit jaar al
@debie hihihi ja wil wel eens wat recente foto,s zien van Ilse @suus bale zeg dat je telkens zo moe en ziek bent, ben benieuwd of er wat uit de bloeduitslagen komt! @Dwaasje hoe is het met jou???en de kids?? @Sizzel hoe is het met jou? jullie?? en met nora went het aparaatje al??
Zandbak wacht ik denk ook nog ff mee vindt ze nog te klein ervoor! maar das persoonlijk! misschien wel over een paar maanden of zo ik kijk wel.