Idd Debie. Na het eerste jaar onderwijs (waarin ik constant ziek of snotterig was), had ik zo'n mega weerstand dat mijn vriend een keelontsteking of iets dergelijks kon hebben en ik had nooit ergens last van. En na de geboorte van Tess om de haverklap. En ik moet eerlijk bekennen dat ik er af en toe flink van baal. Wellicht moet ik mijn weerstand weer vanaf 0 opbouwen. En ik snap die onzekerheid heel goed hoor. Bepaalde kwalen, hoe vervelend ze ook zijn, zijn toch een bevestiging van zwanger zijn. En ga jij eens snel een paar pics van die mooie dochter van je maken. We hebben de zandbak al staan en hebben er een klein laagje zand (was over van mijn ouders) erin. Tess heeft er even ingezeten, maar er ging idd een handje zand naar het mondje, dus eruit en deksel erop. Ze mag er gewoon heel af en toe in, en dan erg kort. Vind 't ook nog geen toevoegende waarde hebben. Er is een hele nieuwe wereld daar buiten en Tess zal nog heel wat tijd nodig hebben om DAAR op afgekeken te raken. Het is nu allemaal nog reuze interessant! Dees, doe rustig aan meissie. Even rustig bijkomen.... Mooie Gwen met haar pakje drinken voorbij zien komen. Heerlijke dame al! Debora, ooooh wat een leuk nieuws!Ik hoop dat het jullie snel gegund is meid! Viv, denk dat je al weg bent, maar veel plezier hoor. En mannen......pffffff. Hier net een uurtje buiten gespeeld en gegeten. Nu is ze met papa aan het stoeien. Maar deze flauwe mama gaat het afkappen en badderen met de kleine meid.
Ik kom ook even spammen Heb zulke prachtige foto's gezien dat ik niet kan achterblijven natuurlijk We zijn de dag begonnen met lekker buiten spelen..
We zijn ook nog bij de kinderboerderij geweest (net als de rest van oost groningen..) en dan vond ik heeeel gaaf!
En ik ben dan wel bang voor gras.. mama was bang voor dit lieve schaapje ( ) en toen kon ik haar uitlachen. Lekker puh!
Na de kinderboerderij heb ik lekker nog met papa buiten gespeeld en toen was ik moe.. Eten, douchen en naar bed!
wat een super foto's van Lune maja! Zo te zien een heerlijke dag! Debie: das het enige waar ik zo tegenop zie: die onzekerheid de 1ste 12 weken... pfff Kan me goed voorstellen dat je blij bent met niet misselijk zijn en aan de andere kant denkt: er zal toch niks zijn? Net als Dees zou ik me zelf helemaal lopen opvreten (bij Finn ook gedaan) Enne als je echo goed is neem ik ze wel van je over Gaan het eerst maar eens zo proberen! haha
Finn heeft eigenlijk nog nooit op gras gezeten bedenk ik me nu: onze tuin is nog een bende en verder heeft niemand gras in de tuin. Zal hem nog niet zomaar ergens op een grasveld zetten dus ben eigenlijk wel benieuwd wat ie er van vind! @zandbak: volgend jaar komt er zeker een. Nu eet Finn alles wat los en vast zit dus doen we nog maar niet! Wil dan wel iets dat dicht kan, want anders vind ik een zandbak een beetje vies!
AAAAAAAH Lune, wat ben je toch een heerlijk ding. En volgens mij geniet jij ook heel veel van de buitenlucht! En leuk naar de diertjes gekeken? Trouwens namens Tess: "lieve Lune, ik vond grassprietjes eerst ook heel eng, maar ben nu wel gewend. Ik heb zelfs gister zelf gelopen op het grasveld bij opa en oma....stoer he? Jij vindt het vast heel snel leuk." Oja, wat Tess er vergeet bij te vertellen is dat als ze op het gras valt is er nog niets aan de hand, maar ze durft alleen de handen niet in het gras te zetten om op te staan....whaaahaaa. Debora, die eerste weken zijn ook superspannend. Kan me dat gevoel nog heel goed herinneren....Getsie, bij elke afspraak met de VK dacht ik: "en nu gaat ze vertellen dat het hartje niet meer klopt". Meid, ik hoop dat het snel lukt en dat je snel kunt gaan genieten. Zo, nu even de afwas en aanrecht doen.
hallo meiden' wat een leuke foto's van lune zeg. helaas zit het hier niet in om met keano buiten te gaan spelen wie weet deze week even. hij heeft zowaar zijn papfles leeg gedronken zonder te huilen! nu zag ik dat hij hele kleine bultjes op zijn lichaam heeft moet morgen toch na de ha toe laat ik er gelijk na kijken. ik begin keelpijn te krijgen hoop dat het maar ff is want heb in jan ook al een keelontsteking gehad en zit er nu niet op te wachten. eerst me uk maar is opknappen en dan mag mama ziek worden
hmmm hoop niet dat je ook ziek wordt Lianda... wel super dat ie z'n papfles op heeft, weer energie om beter te worden!
We hebben een draad in de tuin gespannen en daaraan 2 touwtjes van 5 meter waaraan weer tuigjes zitten voor de katten. Dan kunnen die toch naar buiten zonder dat ze weglopen/overreden worden/vergiftigd worden. De katten vonden het in het begin heel raar in gingen sluipend lopen!