Fijn dat het goed ging Joma. Hoe is je gevoel erbij? Kom op meiden, gewoon weer doorkleppen. Ik voel me wat beter nu dus weer gezellig kletsen hoor. Er is niemand dood
Yvonne snapte er trouwens helemaal niks van want die was echt overtuigd dat ik zwanger was. Is het nu dan echt voorbij vroeg ze nog? Kan je niet naar het ziekenhuis bellen. Ja zegt ze, ik heb er geen verstand van hoor maar ik snap het niet. Hoe kan ik nou af en toe boos worden op haar....Tis zo'n schat!
gelukkig voel je je weer wat beter dees! Joma: fijn dat je sollicitatiegesprek lekker ging. Nu idd afwachten. Hebben ze gezegt wanneer ze wat laten weten?
ja dees ik had ook echt een goed gevoel bij jou,geniet maar lekker extra bij je kleine mannetje , maar dat doe je vast wel wat gaan jullie eten vandaag?? wij aardappelpuree , visticks en peentjes , vindt gwen ook heel lekker , en wij ook
Ik heb net met het kdv gebeld. Tessa sliep nu nog. Ga hier over een kwartiertje weg en ze lekker ophalen. Peter is tussendemiddag naar huis gekomen en is thuis gaan werken. Niet dat ik daar veel aan had, want hij is heel de middag al boven achter de pc. Maar goed, het was lief bedoeld. Ik hoef volgende week dinsdag pas weer te gaan werken. Ze vroegen of ik donderdag nog kon, prima, maar Peter kon geen vrij krijgen en dus kan ik niet gaan werken. Onbedoeld dus een weekje vrij. Aankomend weekend gaat Peter met vrienden naar Hamburg. Ik had eigenlijk moeten werken, maar had vakantiedagen opgenomen. Wel jammer dat Peter nu weg is as. weekend. Heb best zin om wat leuks te gaan doen. 1 van jullie zin?
Het is zeker heerlijk buiten. Jammer dat ik er niet echt van heb kunnen genieten. Ben bezig geweest met poetsen boven. Bah wat smerig al dat stroeve stof... Het eten staat ook al klaar voor vanavond. Nu nog even de kattenbak doen en dan mezelf fatsoeneren en Tessjeprinsesje ophalen. doei
Dank jullie! Fijn dat je gevoel goed is Joma, het eerste is al binnen dus! Wat wij eten? Aardappels, snijboontjes en mijn eigen gemaakte stoofschotel. Ik had beloofd aan Yvonne dat ik die zou maken en hij is errug lekker geworden. Goedzo meiden, weer lekker kleppen
Jammer dat het even langs elkaar heen gaat Boney, met de vrije dagen. Met dit weer een week vrij is heerlijk! Ik kan goed begrijpen dat je dan lekker met het gezinnetje erop uit wilt, dat heb ik ook. Poetsen met dit weer, blegh!
Kut man, kon het vanmiddag niet echt geloven toen ik je bericht las Dees!! Denk ga een blokje fietsen, en als ik dan terug kom, staat er een berichtje dat het bloeden gestopt is, en je toch nog mogelijk zwanger bent, maar helaas.... Je weet hoe graag we je het gegund hadden, maar blijkbaar denkt iemand daar anders over. Door Yvonne's woorden, had ik zo goede hoop, en nu opeens is het in ene over. Vind het echt rot voor je...meer kan ik ook niet zeggen. Wil je wel een heeeele dikke knuffel geven!! *knuf*
morgen komt iemand van een klein gastouderbureau. Ben benieuwd. Ze heeft iemand gevonden voor ons. Ook belde die grote organisatie vandaag; ze hebben iemand maar is maar voor 3 dagen ik moet er echt 4 hebben. Want je zult net zien dat ze me dan steeds op bv donderdag inplannen. Ik kan maar 1 vaste vrije dag krijgen... ok d'r schoppen gewoon van die ***kinderen 2 x een bal tegen het raam en dat was expres want ik zag het! Lekker want Finn ligt aan de voorkant en het gaf een klap...
Idd wel jammer, maar hij had dat weekend gepland. 1x per jaar proberen ze met de oude vriendengroep wat leuks te doen. Officieel was dat mijn werk weekend. Heb dus vakantie dagen opgenomen zodat hij weg kan gaan. Ik gun hem dat ook wel. Zovaak doet hij niet wat voor zich zelf.
Wij eten trouwens een of andere kip uit de oven met bloemkool en aardappeltjes. Is een kant en klare schotel van de AH, met mozzarella en tomaatjes en kruiden. Het ziet er erg lekker uit en het ruikt ook heerlijk. Nog een min. of 10 dan is het klaar. Peter is nog een poging doen tot werken boven achter de pc. Hij heeft Tessa meegenomen. Die staat nu in het campingbedje bij hem op de kamer. Maar ik hoor zoveel lawaai en gelach en geklets dat ik bang ben dat er van werken niet veel terecht komt Het was trouwens weer goed gegaan op het kdv. Vond het wel leuk om ze een keer op te halen. Normaal doet PEter dat altijd. Ze zaten buiten. Alle kindertjes op het randje van de zandbak wat te drinken. En Tessa zat er tussen. Je kon echt zien dat ze het heel stoer vond om bij de grotere kindjes te horen. Ze zat dan ook heel stoer met haar beentje te bengelen en uit een beker te lurken. Het zag er super schattig uit! Ow de oven piept. ETEN!
hee dees wat ontzettend kut meid. Weet verder ff niets te zeggen joma iig een lekker gesprek, nu maar hopen dat het ook wat word boney; maakt niet uit, snap dat je vrijdag de deur niet uit wilt als het zo'n puinhoop is. Kan ik mijn vriendin blij maken dat ik toch nog deze week een bakkie kan doen en wij maken gewoon een nieuwe afspraak, moet nog een week werken dan twee weken vrij, misschien kunnen we dan wat afspreken.