Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney knmi geeft 70 % kans op neerslag vrijdag, maakt het beter toch?

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ben net terug van de VK het hartje klopt gewoon dus alles is tot nu toe goed.
    Een extra echo had volgens haar geen extra waarde nu, jammer, maar ben allang blij dat beebje het nog doet.

3. supermummy

Dees, veel ´plezier´ vanavond bij Yvon het zal je zeker goed doen,dikke knuffel!

Boney klinkt lekker je kipschotel,smakelijk! Ik maak zelf paella vandaag. Ben niet zo goed in rijst maken, wordt altijd klef bij mij. Voor de paella heb ik verse gamba´s,inktvis en schelpjes gekocht.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    SM super dat je het hartje gehoord heb lucht toch weer op!

Dees veel plezier vanavond!

Boney bale van de lekkage zeg...hopenlijk vinden ze het snel

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. KNAP KNAP.. je instelling... alles... ik ben t met Naatje eens..had zo gehoopt stiekem nog iets anders te lezen.. en ergens.. toch klopt er iets niet.. gevoelsmatig.. maar dat zullen mijn hersenkronkels wel zijn die in de knoop liggen...Hele fijne avond bij Yvonne.. en ook voor Olaf toch sterkte.. zal voor hem ook niet makkelijk zijn..

ik voel me niet zo lekker...beetje depri ook.. geen reden toe hoor.. gewoon een baaldag.. is ook zo'n contrast met gister.. gister was zoooo leuk, en vandaag zo'n alledaagse poets en ren en vlieg dag.. dat valt dan zo tegen na een relaxed weekend.. ach morgen ist weer over..

@SM.. fijn dat alles goed was meid...

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    lieve dees
    jeetje wat rot meid had zo gehoopt op een brusje voor luuk en thijs*
    vind je instelling wel ontzettend knap hoor !
    maar ga je toch een hele dikke knuffel geven dus vangen he
    knnnnnnnnnnnnnnnnuffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllll

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou gisteravond ff rotmoment gehad kreeg telefoon van mijn werk dat ik vandaag niet terug hoefde naar het gezin ze waren niet tevreden ff klote om te horen hoor,
    maar das vandaag dubbelendwars goed gemaakt doordat ik mijn eerste bevalling heb mogen meemaken echt super!! mag tot maandag in dat gezin blijven en dan komt mijn collega die er vanmorgen bij was me voor de laatste dag aflossen

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lieve Dees, wat een naar bericht van je. Ik had het jullie zo gegund en had zoveel hoop.
    Een hele dikke knuf, weet verder ook niet zo goed wat ik moet zeggen.....

Liefs Anette

9. supermummy

Vivi ooh lijkt me ook wel moeilijk om te horen dat ze niet tevreden waren. Weet je waarom¿?

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello ladies!

Ben ook weer terug. Helemaal kapot van het werken, heb vandaag geloof ik 3 uur ramen gezeemd :( Daarna ff bij me moeder gegeten en kan nu thuis weer verder met de was. Pfffff dat kan Vin namelijk niet, die vouwt niet zoals ik wil hahaha. Hij heeft wel opgeruimd en gestofzuigd! Jaja er is vooruitgang! :)

@ Dees; Jeetje ik had echt gedacht dat het goed zat! Echt klote!
    @ Viv; vervelend zeg dat die mensen je niks vonden, hadden ze nog wel een reden gegeven??
    @ SM; Fijn dat het hartje hebt horen kloppen, toch altijd weer een spannend moment als je het nog niet voelt.
    @ Ichtus; Niet lekker bah
    @ Boney; Lek nog steeds niet gevonden :( Auto gelukkig wel gemaakt....
    @ Joma; Hoop dat je gevoel goed is en je de baan krijgt!

Euhm, ik heb vast nog iets gelezen maar ben het weer vergeten.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dees, ook nog een knuffel van mij!

Vivi, dat is zeker een vervelend telefoontje zeg. Weet je ook de reden waarom ze niet tevreden zijn? Dat moet heel speciaal zijn, om voor het eerst een bevalling mee te maken! Leuk hoor!

Boney, vervelend hoor, dat ze het lek niet hebben kunnen vinden! Ik hoop dat het snel opgelost is.
    Fijn dat Tessa het naar haar zin had op het kdv!

Joma op gesprek geweest. Wanneer hoor er wat van? Spannend hoor!

Supermummy, fijn dat alles goed is met je beebje :D

Debora al weer wat opgeknapt? Ik hoop voor je dat het wordt met dat gastouderbureau!

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed zo Ariel, zet die vent van je maar aan het werk ;)

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga even wat foto's op de comp zetten...

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja als reden gaven ze paar kleine dingen op zoals vergeten te zeggen dat wasmachine aanstaat, en vergeten stofzuiger op te ruimen nou ik was dat vergeten omdat ik heel druk bezig was met hun dingen uit te legen zodat ze gerust de nacht in konden gaan maarja het is gebeurd dus heb het langs me gezet en vandag lekke nieuwe start gemaakt

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou, dat zijn toch maar een paar kleine dingetjes Vivi! Zou ik me niet druk om maken hoor!
    Ik weet nog wel dat ik de kraamverzorgster bij Kas bijna naar huis had gestuurd (had ik het maar gedaan!) Wat een hark was dat zeg. Ze deed bijna niks, niet voor mij en niet met de kinderen. Ze at zelf snel een banaan op in de keuken en vroeg niet aan mij, goh, wil je misschien ook wat fruit?

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    DEES.. ik schrik me net kapot hier. He wat een klap. Je bent nu bij Yvonne. Ik hoop dat je er wat aan hebt (en niet teveel roken he).

Nou ja, als dat alles is... dan geven ze jou ook geen 2e kans zeg!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja die had ik ook naar huis gestuurd hahaha
    nee ik had ontzettend goed gezorgd voor mevrouw en zoon maar het huishouden vonden ze niet netjes vond het niet leuk dat ze me dat niet zelf gezegd hadden maar goed

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moet je de foto's nog steeds verkleinen om ze hier te plaatsen??

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ze weten wel dat een kraamverzorgster geen huishoudster is?

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Zo, ik ga de boel opvrolijken door weer es wat foto's te spammen!

Deel Deze Pagina