prachtfoto's weer.. en wat zijn jullie kiddies al groot zeg.. dan is marijn nog zo'n baby.....ik voel me echt niet top.. echt depri.. heb nergens zin in.. vind niks leuk en heb ook niet t idee dat ik leuke dingen heb om naar uit te kijken.. heb ik wel hoor, maar zo voelt t ff niet.. k*t hormonen... BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL zo ff heerlijk gegalspuwd.. (is vast geen woord, maar dat boeit me niet) Ik ga maar naar bed.. Dikke knuf en tot morgen weer.
bryan doet kusjes geven alsik zeg kus kus komt hij met zijn hoofd naar voren en dan moet ik hem kusje geven
nou sorry vivi maar dat vind ik nou echt een stomme reden zeg! ik heb al 3 verschillende kraamhulpen gehad en gelukkig nooit probs mee gehad. waren bij alle 3 lieve dames en ben zeer goed verwend die dagen. tja het huishouden ik ben dan wat makkelijker hoor van mij hoefde ze echt niet het huis spik en span te maken als ze maar goed voor mij en de kids waren. maar ja nie iedereen is zo he. en weer hele mooie foto;s van prachtige meisjes! vanmiddag kuur nr 3 gehaald na een uur wachten want de recepten van onze ha waren niet doorgegeven. en me huisarts nam nie op zowel praktijk als mobiel niet. en tja ik ga niet weg zonder medicatie maar na een uur had ik het mooi
Ben weer terug van Yvonne en het was fijn! Sjeetje wat hou ik toch van dat mens! Ze gaat een workshop geven in mei en heeft mij gevraagd het helemaal mee op te zetten. Jaaaa tuurlijk wil ik dat! Zondag a.s. gaan we ermee aan de slag. Het lesgeven is ook begonnen en ik ben een goede leerling zegt ze. Ik pak dingen blijkbaar erg snel op. Ik haalde net mijn kruisraketje eruit, zit er alleen nog maar oud bloed met wat rood slijm op. Euhhhhh, nou begint mijn ongi meestal wel zo maar nu vond ik het even vreemd. Bloed komt namelijk vrij snel en flink ook. Morgen even aankijken want zo te voelen (buikpijn) gaat het wel verder losbarsten. Ik heb zelf in ieder geval helemaal geen hoop meer.
ik ga naar mijn bedje toe tot overmorgen weer want morgen heb ik het druk druk druk eerste werken dan bijscholing en dan zwemmen en dan slapen xxx
vivi wat een rot streek zo zeg. hier wilde ik de mijne er ook uitgooien, maar die was 64, wilde alles doen met ilse, terwijl wij dat wilde doen, wilde elke keer in de badkamer zijn als ik onder de douche stond en perse zelf bij mijn mij temp meten, jaa daag, heb het er gezegt, en toen deed ze niets meer, alleen te veel lullen, zelfs met visite moest ik haar de kamer uitsturen en wilde zij vertellen over haar kleinkinderen. Heb er aantal dagen wat eerder d'r uitgegooit en had er maar 3 uur per dag. Kijk dat is een reden, waar je de stofzuiger neerdondert zou mij echt niets schelen. Meid lekker genieten van je nieuwe gezin. En lijkt me super zo'n bevalling van een vreemde mogen meemaken. (zo,gister is rectie er bij ingeschoten, dus maar laat)
Goedenmorgen lieverds, ik denk even gezellig bijlezen en kletsen.....maar BOEM, ineens het bericht van Dees.... Lieverd, wat ontzettend k*t! Ik kan er werkelijk geen andere woorden voor bedenken. Ik ben gewoon pissig! Ik had er zo'n goed gevoel over.... Ooooh meid, ik had het jullie zooooo gegund. Het is echt oneerlijk. Een heeeeele dikkkkkke knuffel! Ff bijkomen...
goedemorgen Vivian: nou lekker genieten van je nieuwe gezinnetje en geweldig zo'n 1ste bevalling! En die andere mensen.... ach boeie! Lianda: nou ja zeg, zo'n ziek kereltje en dan vergeet de ha de recepten door te sturen. Echt werkelijk soms zou je mensen wel eens een plank voor het hoofd slaan! Dees: het heeft dus doorgezet... balen. Maar wel fijn dat het goed gaat et de lessen bij Yvonne en dat je een project mee mag opstarten! super! Sm: super dat het hartje lekker klopte. Toch spannend he? Geweldige foto's van Elena en Sofie! uhmmmm rest is kwijt... Hier heel vroeg naar bed gegaan en werd wakker en had nog steeds hoofdpijn. Vreemd das niks voor mij. (nu had ik voor de bevalling zelden hoofdpijn en nu regelmatig dus zal er wel bijhoren) Lekker wezen douchen met Finn. Hij trok zich vanochtend weer op tot staan! En als ik hem nu op z'n voetjes zet dan begint ie te "lopen". Wel helemaal schuin, maar dat deed ie ook nooit dus: vooruitgang! hoera!
goedemorgen meiden poeh wat was het vroeg vanochtend zeg,en niet eens door keano maar door me eigen man. die kwam vanochtend de slaapkame in en zei lianda lianda wakker worden je moet me helpen. ik schrok ervan en was in paniek zeg. zeg hem wat is er dan iets met de kids? nee nee zeg ie die slapen nog alle 3. dus zeg hem wat is er ja minoush lianda. dat is dus onze poes. ik zeg wat is er dan met haar? euhm nou die heb kindjes. haha vond het wel lief van hem hoor ze had namelijk in de gang op de stoel gejonkt! en wel 5 stuks! zo lief zeg en zo klein. hebben meteen de benz gepakt en een schoon kleed erin en mama met dr jonkies erin gelegd. we hebben ook een hele grote maar die moet ik straks eerst ff schoonmaken dan kan ze daarin en hebben ze lekker een hoop ruimte. keano: die werd vanochtend wakker en had bloed in zijn mondhoeken,blijkt dat de bult binnen in zijn lip gesprongen is! hij heeft er weinig last van en de roodheid van de krentebaard is minder. dus ik heb er een goed gevoel over dat deze kuur wel aanslaat. eten wil ie nog niet echt maar dat zal vast wel weer komen.
Mooguh, He bah Dees, dus het heeft echt doorgezet Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog stiekem wel een beetje hoop had dat het niet door zou zetten. Bah! Vind het echt zo rot voor jullie! Vivian, wat een kansloze reden om niet tevreden over je te zijn zeg. Het gaat toch om hoe je voor moeder en kind zorgt? En zo te lezen doe je dat geweldig, dus niet druk om maken he? Ik heb toen ook de 1e kraamverzorgster de deur gewezen.. Ze maakte mij en Jeroen zo vreselijk onzeker door heel negatief te zijn over het ziekenhuis waar Lune lag.. Ook had ze zo haar eigen maniertjes om Lune te 'leren' drinken. Haar onder haar blote voetjes 'tikken' (hardhandig ).. Het arme kind was te vroeg geboren en knalgeel van de geelzucht dus hartstikke duf, maar nee... mevrouw moest leren drinken! En wij jonge, onervaren ouders stonden erbij en keken er naar Als ik eraan terug denk word ik nog boos en verdrietig.. Wat goed dat Finn stapjes doet Debora! Lune doet dat ook nog maar sinds heel kort hoor. En ook nog niet echt stapjes, haar voeten zet ze niet echt goed neer. En haar rechterbeen gaat gestrekt vooruit, we zeiden al dat ze zo bij de hitlerjugend kon.. zo loopt ze! Of zoals John Cleese in falwty towers Finn gaat nu ook ineens hard he? Leuk om te zien of niet? De buuf belde net, haar vriend (onze buurman dus ) is gisteren per direct ontslagen.. Zo balen voor hun! Hij werkte op detacheringsbasis dus kon zo de laan worden uitgestuurd. Hebben ze hem in het westen van het land op de taxi gezet richting station, het autostoeltje uit zijn werkauto onder de arm, in de trein en daarna nog 5 kilometer lopen naar zijn ouders die hem naar huis hebben gebracht. Da's toch niet normaal? Dan breng je iemand toch even fatsoenlijk thuis..? Oe, ik werd echt pissig toen ze dat vertelde. En ze geven als enige reden dat hij ontslagen is dat de resultaten tegenvallen. Hij moest dingen verkopen, beetje gluiperige figuren werk en dat is hij idd niet. Nou ja, totaal geen boeiende info voor jullie maar ik ben het even kwijt Ik ga even douchen, Lune ligt op bed en ik loop nog in mijn pyama (schrijf je dat zo..?) Ik heb trouwens nog hele coole foto's gezien gister van Sofie en Elena! Wat een mooie meiden! En als ik ze zo stoer zie staan en lopen lijkt het mij stiekem ook best leuk als Lune dat straks ook gaat doen..! Ziet er zo cool uit!
Hallo, Ik ben hier sinds maandagochtend niet meer geweest want maandagmiddag ben ik al spugend in bed gerold. Waarschijnlijk een voedselvergiftiging, want heb 1.5 dg niets binnen kunnen houden en alleen maar de weg van toilet naar bed gezien... ben dan ook 3 kilo afgevallen! Maar goed, vannacht doorgekomen zonder te spugen en vanmorgen zowaar niet misselijk wakker geworden... dus tijd om hier weer bij te lezen. Helaas las ik tijdens het scrollen over de pagina's het onderschrift van Dees... Ik heb dus snel verder geklikt om het berichtje te zoeken waarin je het vertelde om er zeker van te zijn dat ik het nou allemaal goed begreep... bah, wat ontzettend naar voor jullie... had het jullie natuurlijk enorm gegund! Weet niets anders te zeggen dan jullie een dikke knuffel te geven! Ook zag ik weer mooie foto's voorbij komen van Sofie, Elena & Lune... heerlijk die meiden zeg! Vooral Lune met dr blote beentjes in 't gras en Sofie die heel triomfantelijk met haar gepikte lolly staat te pronken! En dat mutsje van Elena... te cute! Verder wilde ik Mrijn nog even veel sterkte wensen met het herstel! Wat goed dat jij je cap droeg zeg! blegh... enge ervaring! Poeh, komt me hier een aroma tegemoet... ga ik ff wat aan doen... En dan verder vandaag maar eens proberen wat te eten en in de zon hangen, dan morgen waarschijnlijk wel weer werken...
Wij gaan hier weer een dagje naar het strand, nog even genieten, want de rest van de week wordt het niets. Heb verder niet echt veel te melden..
@Naatje, heb jij een banner? Want ik zie alleen een brede witte strook onder jouw berichtjes... En veel plezier op het strand! Heerlijk lijkt me dat zeg... Fenne vindt in het zand zitten ook geweldig, blote voetjes en lekker woelen in het zand maar! @Lianda, leuk kittens... foto's!