Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nee ik heb geen banner, zal eens kijken wat in mijn profiel staat...

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Gek, kan niets vinden in mijn profiel, overbodige enters weggehaald :rolleyes:

ff foto's plaatsen;

Spelen bij opa;

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Kijken wat papa en Rocky doen;

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mike vindt zijn beentjes nog te bleek, dus hij strookt zijn broek op whahaha...

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Lekker gek doen...

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jemig Dees, wat een vreselijk verdrietig, naar en ook nog KUT nieuws! Ik had je zo graag anders gegund. Ik vind het super knap hoe jezelf nu al hebt herpakt en positef verder gaat!

Vivi: wat balen dat die mensen niet gewoon het gesrpek met je zijn aangegaan! Ik kan me wel voorstellen dat het misschien een keer niet klikt met mensen en dat ze dan om een ander vragen. Het is tenslotte hun kraamtijd, maar ben dan wel zo volwassen en eerlijk om dat te bespreken met de kraamhulp! Nou ja, het heeft je in ieder geval ook iets moois gebracht, je eerste live bevalling als toeschouwer!

Wat een fantastische foto's weer! Wat is Sofietje lief als ze boos is :) En wat is Elena al ontzettend bijdehand en groot! Juul is dan ook nog echt een baby hoor!

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Gister in het bos...

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Kijken wat papa doet....blijft interessant..

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Op onderzoek uit....

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat een schitterende foto's van Mike zeg!! :D Heerlijk stoer ventje...
    Hoe blijven jouw foto's zo mooi met verkleinen zeg? Gewoon mega goede camera zeker?
    Trouwens, de brede witte balk is nu weg hoor... toch iets gedaan net denk ik hihi

11. Hoi Meiden,

Ik heb een jaar niets van me laten horen.. :oops:
    Maar ik ben er weer :)
    Wat hebben jullie allemaal mooie kindjes gekregen zeg!
    En wie is er alweer bezig voor de volgende?
    Wij in ieder geval wel, geen haast, ben nu met de 2e maand bezig, even tempen om te kijken of m'n cyclus nog hetzelfde is als voor de zwangerschap.
    Jeetje ik ga even een paar pagina's lezen om te kijken wat er allemaal in jullie leven gebeurt. =D>

groetjes Susan

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik heb nog geen foto's gemaakt van de kittens.
    zal proberen dat later op de dag eens te doen eerst moeder en kids maar ff wat rust geven.
    onze kater grijs die vind het ook allemaal wel erg interessant,gelukkig blaast minoush niet na hem.
    zeiden al tegen hem kijk jongen dat zijn nou je broertjes en zusjes tis namelijk het 2e nestje,maar in juni gaat ze onder het mes want ik vind het nu wel mooi geweest en voor haar is het ook niet goed om elke jaar jongen te krijgen,de eerste keer waren het er 4 en nu dus 5.

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dank je!!

Haha, geen mega goede camera hoor, gewoon een canon power shot a610, is ook al een paar jaar oud. Ik verklein altijd in Paintshop...

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goodmorning!
    Vandaag lekker kunnen uitslapen tot 10uur! Sara en manlief slapen nu nog :)

Mooie fotos van MIKE! Idd hele mooie kwaliteit, ik vind sowieso foto´s die buiten gemaakt zijn altijd mooi door het licht.

Lianda, nou laten we hopen dat het nu langzaam aan beter gaat met Keano. En wat leuk nieuwe baby-poesjes!

Wen, he bah voedselvergifting!Had je chinees ofzo gegeten?

Dees, knuffel meid :(

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

:oops: Ik weet niet meer zo goed wie je bent :D Hoe heet je kindje? Maar leuk dat je weer komt meekletsen!en succes met klusen.

16. ha ha, geeft niets hoor, ik herrinner me jullie namen nog wel.
    M'n dochtertje heet Nicci.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey Mrijn.. Ik wil al dagen op jou reageren.. Wat shit dat je van Siena af bent gekukeld! Dus je was iets te enthousiast? Klinkt lekker, enorme scheur in je cap. Dan heb je ook een flinke smakkerd gemaakt zeg! Ben je er nog goed vanaf gekomen, ondanks je hersenschudding en gkneusde ribben toch? Of was het een gekneusd ego..? :) Hihi..
    Ben ook eens van het paard gevallen, ik vond de pijn veel minder erg dan de vernedering :rolleyes:
    Hoe dan ook, ik vind het klote voor je.
    Wanneer ga je er weer op? Ben je ook angstig?

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jaja, een deuk in mijn ego en gekneusde ribben :) Ik ebn al vaak van paarden gevallen, dat heb je nou eenmaal als je veel rijdt en ook jonge paarden rijdt, maar ik ben nog nooit zo hard gevallen! Hier is ook geen sprake van schaamte, niemand had deze rodeo uitgezeten. Ik schaam me wel voor de nonchalante manier waarop ik met Sien omging. Ik ga er wel weer zelf op, maar pas als mijn ribben beter zijn. Wat doet dat een pijn zeg! Ik word nu regelmatig wakker van de pijn als ik me wil omdraaien in mijn slaap. Het lijkt me nu niet zo slim om in het zadfel te gaan zitten en te verkrampen als Sien een pas opzij doet, dat is vragen om moeilijkheden. k zal het best even spannend vinden om er weer op te klimmen hoor, maar de andere keren was ze zo braaf...

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goodmorning!

Las gelijk vanmorgen vroeg het nieuws van Dees. Ik had serieus nog hoop. Echt waar. Maar het heeft dus toch doorgezet. Ik vind het echt heel erg voor jullie...

Wen ziek... Getverderrie zeg. WAt kun je je dan beroerd voelen hè. Hoe gaat het met Fenne? Al echt aan het stappen? Tessa is nog niet veel verder dan vorige week.

Verder sorry meiden. Heb gisteren en vanmorgen in etappes terug gelezen. Heb het dus niet allemaal onthouden. Wel veel prachtige foto's gezien zeg. Wat zijn onze kindjes toch mooi.

Vanmiddag lekker zonnebaden bij mijn ouders. Daar kan Tessa uit de voeten. Ze vind het geweldig buiten, maar bij ons achter kan ze niet echt ver. En met de loopwagen kan ze bij mijn ouders heerlijk over het gras lopen. Ga dus nu snel de spullen pakken. Als Tessa dan wakker wordt dan eten en weg. Eerst langs V&D. Heb een jasje gekocht voor Tessa, maar hij is veel te groot. Ga dus ff omruilen.

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja lijkt me ook spannend om weer op Sien te gaan zitten straks, maar komt vast goed :D

Maja: leuk he die vooruitgang! Finn zet ook nog zo debiel z'n voetjes neer. Maar hij heeft nooit echt een loopreflex gehad. alleen bij de apgar score. Dus dit is al heel wat! Lune en Finn gaan een beetje gelijk op dan! Finn wat langzamer wel, maar ja.

Susan! Hoi. Leuk dat jullie weer voor een 2de willen gaan! We hebben hier al wat meer zwangeren onder ons. Wij willen zelf ook voor een 2de gaan hebben we net besloten!
    Verder alles goed? Met Nicci ook?

Zo ga m'n boefje uit bed halen. De vrouw van het gastouderbureau is geweest. Veel te lang zitten kletsen haha! Vanmiddag even naar de stad met Finn. En morgen om half 12 op bezoek bij de gastouder. Ben benieuwd ze klonk erg leuk aan de telefoon.

Deel Deze Pagina