Suus, bah bah wat zielig voor Tessje. Kon niet meteen de prikzuster met kinderervaring komen?PFFFF nee eerst 3x uitproberen. Ik heb vandaag en morgen vrij, heb al wat in het huishouden gedaan, maar natuurlijk niet te veel he.
ik wil voor een nichtje van Marc een voetenzak maken voor in de maxicosi. Ze hebben al heel wat behandelingen gehad en ze is nu eindelijk zwanger. We weten natuurlijk niet wat het wordt. Nu zit ik dus naar stoffen te kijken. Vinden jullie een bruin of een grijs ruitje leuk? en dan aan de binnenkant gewoon wit van iets lekker zachts?
Leuk idee Debora, Ik vind vooral grijs wel mooi, lekker neutraal of ecru. Voor mij hoeven die knalkleuren niet zo.
Nee voor mij ook niet en zij is ook niet zo volgens mij. Ze heeft een eigen kledingzaak met kleding van Manderin&mint (geen idee hoe je dat schrijft) enzo en dat is ook altijd heel rustig van kleur. Verder ken ik ze niet zo heel goed. Maar vind het leuk om iets te maken voor ze.
nu ligt ie te huilen. Hij ligt dus echt al heeeeel lang in bed, en is doodmoe. Maar slapen? Vanochtend ook maar eventjes geslapen. Soms weet ik niet wat ik er mee moet. Als ik hem nu beneden zet is ie ook niet blij.
Lastig is dat inderdaad Debora, ik word daar altijd een beetje frusti van. Als Rosalie zo is, dan ga ik altijd in haar kamertje zitten met haar in de schommelstoel. En tegen mij aan valt ze meestal wel in slaap.
Gatsie.. ben ik net op jur zijn kamer om daar de waterbekers (voor snachts) weg te halen.. drijft er in zijn beker een enorme harige spin.. met een joekel van een lijf.. YAK!!!.. wel dood, maar toch.. dan vraag ik me altijd af he.. zou t een vrouwtje zijn en eitjes gelegd hebben?? of zijn het nou bij spinnen de mannetjes die eitjes leggen??? nou ja.. t gaat me om die eitjes.. straks zit mijn hele huis vol met die knoeperts.. straks is t zo'n zeldzaam giftig beest wat dan weer toevallig op mijn zolder huist.. ieuw....s ff googlen.. maar dan kom ik allemaal enge plaatjes tegen en daar ben ik niet zo van..heb nog steeds de kriebels..
Hoi meiden, Hier een heerlijk dagje gehad. Vanmiddag met de kinderen naar de speeltuin geweest 20km verderop. Ze hebben genoten! Het was alleen erg druk. Sofie heeft lekker een tijdje op de schommel in zo'n zitje gezeten. Af en toe een slinger geven en je hoorde ze niet meer Eens even kijken wat ik onthouden heb van het teruglezen Mooie foto's gezien van binkie Mike! Ariel, fijn dat die client er niet was. Heerlijk even vrij dus! Suus, wat een verhaal zeg Arme Tess Ze heeft nu gelijk voor de rest van haar leven een bloedpriktrauma! Dees, knuf voor jou Mrijn, dapper hoor, dat je weer op je paard gaat zitten als je weer opgeknapt bent! Ichtus, al eitjes gevonden? Brrr, ik krijg ook de kriebels van grote spinnen. Van kleine trouwens ook! Wen voedselvergiftiging Bah meid, wat moet jij je beroerd hebben gevoeld! Fijn dat het nu weer iets beter gaat. Weet je ook waarvan je het hebt gekregen? denk denk denk... Maja, wat een leuke foto van Lune voor het raam! Is ze ook zo graag buiten? Boney, heeft Tessa het naar haar zin gehad vanmiddag? Wilde ook nog op Debora reageren, maar weet niet meer wat Sorry! Knuf dan maar??
Hai meiden. Kom me even melden tussen het eten door. Het gaat best goed hoor, geen zorgen maken. Ik ben al helemaal ideetjes voor Yvonne aan het uitwerken en na het eten moet ik studeren. Kheb flink huiswerk gekregen van haar. Misschien ben ik er later op de avond even. Dikke kus
gets ichtus... ik ben niet bang voor spinnen maar zou dan weer bang zijn dat Jur dat beest in z'n half slaap had opgedronken ofzo Meiske: lekker dagje dus! We hebben ook zo'n schommel met zo'n zitje. Vind Finn ook geweldig! Heb Finn lekker bij me gepakt in ons bed. Althans dat was de bedoeling. Meneer dacht dat ie dan wel kon gaan spelen... Uiteindelijk kneep hij me heel hard bij m'n oog, en toen was ik het zat dus ik buig naar rechts om m'n bril te pakken. Dondert meneertje links van het bed af Even getroost maar al gauw ging hij weer gezellig zitten knijpen. Dus hup weer in z'n eigen bed. Na een kwartier heb ik hem beneden gebracht en heeft hij toch nog lief gespeeld en goed gegeten. Maar moe!!!! Ik heb hem om 18.45 op bed gelegd en niet meer gehoord! haha
zo kom net thuis van mijn werk en een bijscholing, krijg ik van mijn vriend te horen dat mijn werk gebeld heeft jeetje heb het nu toch spaansbenauwd
hihi Vivi misschien ben je nu vergeten het vaatdoekje in vieren te vouwen en rechts op het aanrecht te leggen?