Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Haha, zuipschuit botje! Heb je nu koppijn?? Ik vind Tessa haar buikje heerlijk dik! Juul haar buik is niet zo dik, maar ik zie er niets raars in.

Koos is gister met Juul naar het cb geweest voor haar dktp-prikken en om te wegen. Ze is maar 450 gram aangekomen in 3 maanden tijd en weegt nog steeds geen 10 kilo. Nou ja, het zal wel goed zijn. Ze heeft nog steeds dikke armpjes en beentjes ondanks dat ze wel in de lengte groeit. Ze is nu 9990 gram en 79 cm.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgenb

mannetje is weer eens nachtje weg, pffff

meiske ik vind behang van eijffinger en dan de wallpaper mini ook erg leuk.

boney in verhouding is de buik van ilse nu ook zo "dik" als die van tessa

Krijg vanmiddag vriendin over de vloer, moet nog stoffen, zuigen, dweilen, wc doen en boodschappen. Moet dus aan de bak, maar lukt me gewoon niet huis op orde te krijgen. Echt vervelend.
    Ga dus maar wat doen

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Vivi.. meid.. niet zo onzeker hoor.. er zijn nu eenmaal muggenzifters die op alles letten... niets van aantrekken..je doet je werk goed en ik zou je zoooo als kraamhulp willen.. is alleen zo'n roteind rijden...

@Bones.. ik vind haar een lekker gezond buikje hebben hoor..marijn heeft dat niet, maar jur had dat wel..toen ie 2 was (en nu nog steeds) was daar niets meer van over...lekker genieten van je bollebuikemeisje...en voor je gemoedsrust ff vragen bij t cb, maar als het niet gezond zou zijn zou ze er ook wel last van hebben lijkt me en aan haar te zien is dat helemaal niet zo....

@MissN.. fijn je weer ff tezien meid..knuff..

@Meiske.. kinderbehang.. pff.. vind altijd zo moeilijk..moet natuurlijk wel ff mee.. zij moeten t leuk vinden.. niet te hype gevoelig en leeftijdgebonden.. lijkt zo simpel, maar kies t maar s uit..
    Wij hebben gekozen voor effenbehang en hebben er bij jur een speciale removeble (?) band langs geplakt met boten en bij lisa hebben we het opgeleukt met muurstickers.. ook verwijderbaar..zo is het makkelijk te veranderen als ze van kamers wisselen straks..
    maar die van mij hebben dan ook nog niet zo veel te willen..whhahahaha

@Suus.. heb je die vlekken nog uit jullie kleren gekregen.. wat een mutsen zeg.. je zou denken dat ze dan meteen een speciale kinderprikker zouden roepen.. was er helemaal stil van..bah zeg..

@Mom.. ik had dat ook ineens hoor.. misselijkheid weg.. helemaal geen kwalen meer.. onzekerheid allom.. maar.. t komt weer helemaal terug.. dat had nu ook weer niet gehoeven.. en hier was alles goed.. niet teveel zorgen maken meid...(makkelijker gezegd dan gedaan trouwens...) en prachtig verwoord je fobie.. ik heb niet echt een spinnenfobie, maar die knoeperts hoef ik ook niet hoor.. YAK...

@Dees.. hoe voel je je nu??

@Verhuizen.. alweer???? nou ja.. ze hebben een goede reden.. ben weer benieuwd.. tzou niet echt een verhuizing verhouden..we zullen zien...

@HIER: gaat t goed.. dip nog wat door.. al is t wel minder..tkomt met vlagen.. voel me gewoon zo futloos.. ik gooi t maar op de hormonen enweiger mezelf een prenatale depressie aan te praten..
    Morgen de echo.. vind t wel weer spannend..om 9.30 mag ik weer.. voor t eerst dat ik met 12 wk een echo krijg.. ben in dit vroege stadium nooit verder geweest dan 10 wk dus dit is ook wel weer s leuk..ik vind t trouwens wel superhard gaan de tijd.. en dat vind ik helemaal niet erg..kan niet wachten tot t oktober is..whahaha

Vandaag wat poetsen, wat luieren en nog wat genieten van t mooie weer voor zo lang t duurt...t rook zo lekker buiten vanmorgen op de fiets.. daar wordt een mens vrolijk van...

knuffff

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen,

Boney, Sara heeft precies zo´n buik! Is een normale baby buik die na 2 jaar ofzo langzaam aan wegtrekt.

FORUM weer verhuizen, mja we zien het wel. Ik ben net een beetje gewend aan dit forum :)

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goedemorgen!

Hoi Missn! wat een leuke foto zeg!

Boney: haha lekker genoten van je rose? Heeft Tessa lekker doorgeslapen?
    Ik moet je eerlijk zeggen dat het 1ste wat ik dacht toen ik de foto van Tessa zag was: wat heeft ze een rond buikje. Maar Finn is gewoon echt megadun. Maar ik zie wel meer kindjes met zo'n lekker buikje! Volgens mij niks aan de hand hoor!

Debie: moet nog een hoop doen dus, maar ook aan je rust denken he ;)

Meiske: behang ja das lastig zeg... Eijfinger heeft idd wel mooi behang.

Hier alles ok. Lag gisteravond om 21.15 te slapen op de bank en Marc heeft me om 23 uur wakker moeten maken. Finn heeft de hele nacht doorgeslapen, dus ik ben goed uitgerust!
    Hij trekt zich steeds op tot staan op de bank. En dan wil je roepen: goed zo! Maar hij doet het alleen omdat ie dan bij de gordijnen kan, wat dus weer niet mag! haha
    Ook doet hij tijdens het kruipen 1 been in "hurk" stand zetten. Het is dat je weet dat ie het niet kan maar je zou denken dat ie zo zou opstaan en wegwandelen. Zo ziet het eruit, en volgens mij wil ie dat ook graag maar lukt het niet!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Meiske is het geen leuk idee om effen behang te nemen en dan een aantal platen te behangen met Pip behang en die dan op te hangen?

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dan zou je eventueel ook nog een "profiellijst" om de plaat kunnen maken en die in een bijpassend kleurtje verven. Is ook nog eens goedkoper ook ;)

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft heerlijk doorgeslapen tot half 9 :confused: En ik heb GEEN hoofdpijn. Maar dat heb ik bijna nooit als ik drank op heb. Dan moet ik wel errug veel drinken.

Dus Tessa haar buikje is normaal. Ben blij het te horen. Ze lijkt idd nergens last van te hebben. Ze vind het alleen maar mega leuk om op haar buik te slaan met 2 handjes.
    Toch heb ik soms wel eens het idee, zeker als ze zit, dat haar buik hard is. Maar goed... Ik zal vandaag eens achter de afspraak van het CB aangaan, ik zou een oproep krijgen, maar die heb ik nog steeds niet gehad.

MissN, leuk je weer te zien! Winkelse vandaag.

Debora, Ik denk dat Finn straks zo weg loopt. Hij heeft nu door hoe hij sneller voort kan bewegen. En als hij straks echt goed kan staan heeft hij ook zo door dat als hij zijn voetjes verzet dat hij dan nog sneller is.

Suus, hoe is het nu met Tessje en met jullie? De schrik al te boven? Wat een belachelijke vertoning zeg. Ze moesten zich kapot schamen daar...

Dees, hoe gaat het met je vandaag?

Debie, hoe gaat het nu met je misselijkheid? En veel plezier met poetsen.

Alle andere al dan niet zwangere mama's die ik vergeet geef ik hierbij een dikke knuffel.

Ow ja maja, wilde al langere tijd vragen hoe het nu met Dirkje gaat?

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi schattig dat Tessa op haar buikje slaat met 2 handjes.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat dacht ik ook meteen Debora, gewoon 2 grote lijsten kopen, daar een plaat triplex achter die je overtrekt met behang. En dan zo'n opzichtige zilveren lijst of zo. Op een grote witte muur lijkt me dat heel gaaf.

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Debora; Ben je nu al naar de dokter geweest voor je hoofdpijn? Want elke dag hoofdpijn lijkt me niet echt goed hoor...

@Ichtus; Morgen weer echo? Leuk man!!
    En balen van je dipje...knuffie!!

@Debie; Ik krijg het ook niet voor elkaar om het huis op orde te krijgen, maar dat komt omdat ik steeds leuke dingen wil doen, niet echt goede reden dus. Jij bent zwanger, kotsmisselijk en moe, dus lijkt me toch een goede reden hihi.

@Boney; Mike heeft niet zo'n bol buikje, maar ik denk dat het gewoon normaal is hoor, maar het viel mij wel op.

@Ariel; Je gaat dus aan de babaykamer beginnen?? Weet je al een beetje wat je ermee wilt doen??

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, dat doet ze als we vragen waar haar buikje is. Het allerleukst is het als ze in bad zit.

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ichtus sterkte met je dipje. Die grrrr hormonen he!Maaruh als de dalen te diep worden
    wel hulp inschakelen he!

Debora wat ben je toch lekker creatief. En idd laat die hoofdpijn maar eens checken, je was toch ook weer wat kilo´s kwijt of niet?Goed in de gaten houden!

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ga nu toch maar eens iets aan het huishouden doen, weet alleen niet waar ik moet beginnen :) Zal straks nog een paar foto's van Mike plaatsen, hij heeft het weer reuze naar zijn zin gehad op het strand..

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja eigenlijk moet ik naar de dokter.... Ben daar niet zo'n snelle in... M'n hoofdpijn is nu wel weg in ieder geval! Was ook afgevallen, ben me vergeten te wegen vanochtend om te kijken of er weer wat bij is. Als ik na het weekend me nog zo voel dan ga ik echt. Ben dan ook niet meer ongesteld (vind ik wel fijner stel je voor dat ie een of ander onderzoek wil doen ;) ) Misschien ook even bloedprikken. Had ook al vitaminepillen gehaald maar die zijn echt mega groot en die krijg ik niet weg!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    lekker hoor naatj het strand zo dichtbij

ik moet even die gastouder bellen dat we morgen komen en dan weer wat eten want heb alweer honger.

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Jeuh het forum gaat weer verhuizen, ik vind dat dik prima!

Elena had gister avond en vannacht 39,9 koorts. Denk nog van de inentingen. Vanmorgen was het aardig afgezakt. Ze is wel van de koorts en hoesten een uurtje wakker geweest. Meer dan anders viel me dit behoorlijk zwaar. K weenie.. dus nu n beetje moe. Gelukkig is de schoonmaakster er. En die zet echt haar beste beentje voor. Ze kwam net vertellen dat ze wel papier in een vorm wilde knippen voor de plankjes in de keuken, om daar op te leggen, zodat die vet worden ipv de plankjes. Uh.. ligt het aan mij of is dit heel ouderwets? Heeft iemand dat nog?
    Daarna kwam ze naar boven om netjes te melden dat ze een vaasje kapot had gemaakt. Nou ja, eigenlijk een geluk bij een ongeluk.. want ik had m gekregen en wist niet zo goed wat ik er mee moest.
    Maar toen maar gezegd dat ik nu ga douchen.. ik vind het niet prettig als ze te pas en te onpas naar boven komt.. ik zat vlak daarvoor op het toilet zonder deur op slot.....

Ichtus, geniet nog even van het zonnetje!!

MissN.. leuk weer die foto! Goed je weer even te zien.

Iedereen... heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes met het huishouden! Blegh.. ff doorzetten!
    Ik heb me net bedacht dat ik straks 5 dagen op het werk ben. Waarvan 2 dagen maar een paar uurtjes, maar goed.. toch best veel. Vandaag en morgen nog maar even genieten van mijn vrije tijd.

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Maja.. hoe is het eigenlijk afgelopen met je sollicitatie ik dacht bij de rvk?

Joma.. jij al wat gehoord?

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    leuk mens die oppas! We gaan morgen
    nu echt eten voor dat Finn weer wakker is. Dan wil hij namelijk mijn eten, en geen fruit! haha

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    O, oooh ik hoor me toch een partij herrie! Ik denk dat de schoonmaakster de stofzuiger uit ons enigzins volle kast pakt.. wat doet ze toch allemaal?? Hoop dat alles nog heel is.
    Ik ga mooi eerst douchen, word ook es tijd!

Deel Deze Pagina