De loodgieter is weg en het lijkt er op dat het lek boven is! Nu hopen we dat morgen de aannemer komt om de boel weer dicht te maken in de badkamer en de hal. Maar dat zal wel volgende week worden. We hebben iig weer normaal water overal. Ik ben al van plan om vanavond een uur onder de douche te gaan staan...
Debora, ik kwam voor jou opeens op de naam Jasmijn. Heb je toch JA van Janneke en Mijn van Rozemarijn slim he
Ben net effe naar de super gelopen om een blikje cola light te kopen en een zakje chips GRRRR ik had er zo´n zin in.
Ik was ong. 8 weken zwanger. Ik ben nu in ronde 2. Hier zijn ook al weer heel wat dames zwanger! Tis wel moeilijk om jullie bij te houden hoor. (was bij de bevallingslijst ook al zo ) En jah, jullie zijn volgens mij ook een hele hechte groep. Maar ik probeer het wel hoor! Ik heb al wel hele mooie foto's voorbij zien komen! Ik ga zo even kijken of ik ook nog een leuke foto van Zoë heb. Welke moeders zijn er eigenlijk actief in dit topic?
Ha sjalotjuh! Leuk wat van je te horen.. Soms zijn we hecht, maar aan de andere kant ook weer totaal niet.. nou ja.. ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar iedereen is altijd welkom! Misschien mis je soms wat, maar hoe langer je mee doet hoe meer je weet. En kletsen gaat hier met vlagen, soms dagen heel druk, soms dagen bijna niets!
Ha sjalotjuh! Leuk wat van je te horen.. Soms zijn we hecht, maar aan de andere kant ook weer totaal niet.. nou ja.. ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar iedereen is altijd welkom! Misschien mis je soms wat, maar hoe langer je mee doet hoe meer je weet. En kletsen gaat hier met vlagen, soms dagen heel druk, soms dagen bijna niets! Had je trouwens al een echo gehad? Of kwam je er zelf achter.
Hey sjalotje, Wat vervelend die miskraam, heb er ook 1 gehad in oktober. Maar zoals je ziet nu weer zwanger! Leuke foto's hoor van je meissie! En iedereen is altjd welkom om mee te kletsen hoor!
Na veelvuldig het woord pizza te hebben gelezen ga ik zo toch maar een pizza broodje eten, alleen een mango als avond eten is het toch niet helemaal. (Ik had net boodschappen afgerekent belt Erik dat hij NU de kant en klare lasange ging eten die hij laatst had gekocht.. lekker is dat.. en ik dan?!) Tip voor ichy.. dit is gemaakt van Pizza Quick saus te vinden bij het beleg in de supermarkt. Je smeert het op n broodje, ff kaas er over.. ff in de oven en hmmmm! We krijgen er ook altijd veel positieve reacties op van gasten. Dan hoef je niet een hele pizza en is vast ook goedkoper!
Het goede nieuws van vandaag: ik ben weer op en af misselijk. Het slechte nieuws: ik ging bijna over mijn nek van mijn schoonmaakster, men wat stinkt ze! Ik heb echt geprobeerd haar te ontwijken en deuren en ramen open gezet. Dan nog iets.. ze doet echt heel erg haar best, komt eerder (buiten werktijd) voor koffie en een peuk, neemt nauwelijks pauze, ruimt haar troep op, neemt hier en daar initiatief. Maar nu heeft ze echt mega bagger gezogen.. ik snap dr niks van.. wat moet ik daar nou mee? Ff de kleine meid in bed knikkeren.
@sjalotjuh: wat een leuke meid is Zoe! Vooral zoals ze de glijbaan af gaat lijkt ze al heel groot! @sm: jasmijn haha goed gevonden! Maar niet helemaal wat we willen. en de rest ben ik kwijt erg he!
oh ja: Finn heeft 3/4 pannenkoek op. Toen wilde hij niet meer. Heeft nog wat aardappeltjes en broccoli gegeten daarna. En ging gelukkig snel slapen. Hij was niet te genieten daarstraks. Maar ja had niet meer geslapen vanmiddag, dan krijg je dat!
Leuke foto´s van Zoe, leuk dat je die gelijk enthousiast komt showen! Ik ga even aan n avatar werken...
Op welke knop moet ik ook al weer duwen om de pagina weer op beeldschermformaat te krijgen, hij is nu te breed!
Huh.. de pagina doet echt raar... hij gooit het geschrevene door elkaar en ook de pagina nmrs.. huh ik log wel ff opnieuw in!