Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    heeeeey Sjalotjuh... wat leuk dat jij hier ook weer even bent! En je hoeft echt niet perse alles bij te houden hoor, kom maar gewoon lekker binnenvallen wanneer het uitkomt... dat doen wij ook!
    Wat een mooi meisje is Zoe zeg, echt leuk om te zien!

Naatje, dat had jij even goed onthouden van de nieuwe kleren... maar alleen het topje en vestje hoor (van de H&M)... de broek had ik al... :D

Meiske, wat een prachtige foto's van Sofie... ik vind haar altijd zo mooi meisje meisje met haar schitterende jurkjes... echt leuke stijl!
    Oh weet je trouwens nog dat we dat meisje toen zagen op de BFC site? Ik heb dat jurkje, de bandana en de slippers wel ergens gevonden... zal 's even zoeken voor je!

Boney... wat heerlijk dat het lek waarschijnlijk gevonden is! Ik vond het wel erg lang duren hoor! En wat is er nu allemaal opengebroken? Moet er veel hersteld worden?

Mom, al weer normaal beeld? :p

SM, wat is Sara toch een schatje... waarom heet Sara eigenlijk geen Nora dan als dit je favo naam was?

...ik ben een beetje aan het internetten... heb net al 3 haarbanden/bandana's besteld voor Fenne & ben nog aan het kijken voor wat simpele t-shirtjes met korte mouwen...

Oh en ik ben trouwens zo blij... Fenne heeft vanavond voor het eerst sinds 2 weken gewoon normaal haar mondje opengedaan voor het avondeten en bijna het hele bordje leeg gegeten!! \:D/ Eindelijk geen strijd meer, het leek echt elke avond alsog we haar aan het mishandelen waren joh... :rolleyes:

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
  3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    neeeeeee echt heel lang bericht getikt verstuur en weg is tie pffffff :cry:

nou ff kort vandaag een sollicitatie gehad ging heeel goed van de week hoor ik meer,
    daarbij heel lang ook in de auto gezeten vandaag ben gesloopt,

voor de rest nog belangrijke dingen gemist????????????

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, ze hebben in de badkamer 2 vloertegels en 2 wandtegels weg gesloopt. En beneden in de hal hebben ze een stuk van het verlaagde plafond afgebroken en daar een gat gemaakt richting badkamer. Daar ligt nu een leiding door die het lekke stuk vervangt. Tot nu toe helemaal niks meer gelekt. Dus ik begin een beetje te geloven dat het echt niet meer lekt.
    Morgen is het 2 weken. Ben het echt spuug zat. Morgen eerst maar weer eens normaal wassen. Je wil niet weten wat een berg hier ligt. :rolleyes:
    Ik ga bankhangen met Peter die lekker melig is... :rolleyes: hihi. Jemig, wat irri is hij zeg. :)

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, wat fijn dat je weer lekker kan douchen!! En melige Peter even onder een koude douche zetten als het te erg wordt, dat helpt waarschijnlijk wel :)

Wen, dank je voor het opzoeken van de site! Lief van je :D Zag dat het jurkje alleen nog maar in maat 80 te krijgen is. Zou dat nog kunnen? Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat merk valt!
    Laat Fenne bandana's zitten? Sofie trekt ze uit haar haar. Net als speldjes en staartjes als ze de kans krijgt.

Mooie meid die Zoe! Sorry dat ik Zoe zonder puntjes typ, weet niet waar de puntjes zitten :oops:

Spannend Joma! Waar zou je nu liever aangenomen willen worden? En wanneer hoor je wat van je eerste sollicitatie?

Ook nog beauty Sara voorbij zien komen. Schattige foto zeg!

Mom, lekker zeg een stinkende schoonmaakster ;) Zo te lezen ben je toch niet helemaal tevreden over haar. Heb je de bon nog, misschien kan je haar nog wel ruilen :D

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @meiske je moet toch afwachten he wanneer je tegenwoordig wat hoort, maar als goed is volgende week van vandaag nog een eindgesprek als ik ook overal mee akkoord gaat zeg maar , ik wacht geduldig af.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga bankhangen morgen en overmorgen weer werken... bah geen zin.. en dan weer paar dagen vrij

trusten allemaal

kuzzz

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @joma, spannend zeg... wel fijn dat het gesprek goed is gegaan!

@meiske, ik had om eerlijk te zijn niet naar de maten gekeken... ik zou voor Fenne geen maat 80 meer bestellen, maar ik weet niet welke maat Sofie nu draagt? Fenne heeft van shirtjes en jurkjes nu al 86 namelijk...
    Ik heb geen idee wat ze van een bandana gaat vinden, maar ik wil het in ieder geval gaan proberen. Vind dat ze in de volle zon wel iets op dr koppie moet, op de fiets bijvoorbeeld, of tijdens het spelen in de zandbak of zwembadje. Haarspeldjes en staartjes vindt Fenne prima, daar voelt ze soms wel even aan maar dat is het dan ook. Ze wil zelfs graag staartjes want ze pakt zelf de elastiekjes en houdt die dan bij haar haartjes, daar bedoeld ze echt mee dat ik die in moet doen haha...
    Sofie heeft trouwens ook al lang en vol haar he? Kan zij ook al 2 staartjes achter?

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie avond lady's,

ik heb ff snel door de pagina's gescrolld, heb leuke foto's gezien!

verder niet echt veel bijzonders volgens mij???of heb ik wat gemist?

hier gaat alles redelijk dylan hoest al meer dan een week als het komend weekend niet over is ga ik maandag naar de ha. mijn vent is dood aan het gaan (meent hij ;) ) hij heeft de griep...tsja en zoals de meeste mannen zijn als ze ziek zijn kunnen ze niks :)

liefs

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja wilde ik nog ff vertellen me ma is gister met gwen de voeten wezen opmeten en is 21.2 heb ze maar gelijk een paar zomerschoenen van Petitshoes gekocht,maat 22 kan ze dan heel de zomer mee doen volgens hun, wat een mooie schoenen zeg en iedeaal voor het buiten spelen zit een hele mooie design rubberen voorand om dus tegen het slijten en dus naatloos die ook niet los kunnen raken, zijn echt mooi en lief en hele goede loopschoentjes , en zelf een jaar garantie maar mag ook wel voor die prijs schrok er een beetje van maar wel lief van me ma..

ben nu echt weg

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat lief dat Fenne zelf aangeeft dat ze staartjes wil :D Ik denk dat Sofie ook al staartjes achter kan. Misschien maar eens gaan proberen morgen.
    Ze heeft nu veel kleertjes in maat 80 aan. Soms ook nog wel 74 en 86. Ligt er maar net aan hoe het valt.

Lieve ma heb je Joma! En ik zeg foto van de schoentjes :D

Kikkert, vervelend hoor dat Dylan zo hoest. Hopelijk gaat het snel over!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh maak net een foto alleen die flits veroorzaakt op de foto gele vlekken :rolleyes: dus alleen naar de schoentjes kijken hoor

@Meiske deze dus zonder vlekken hihihi :D

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schattige schoentjes Joma!!

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Wat zijn jullie kinderen al groot!! Elena is net 74 cm (deze week gemeten bij cb) Kan ook echt nog geen 80 aan, laat staan 86. Ze heeft net schoenmaat 20, paste eigenlijk ook de 19.
    Erik had 2x schoentjes 21 gekocht, maar die zijn echt veelste groot hoor!

Elena rukt hier ook hard alles van het hoofdje af. Ik ben een mutsjes training aan het doen. Op de fiets accepteerd ze het nu en daarna vergeet ze soms dat ze er een op heeft.

Kikkert..
    Nou uh.. Dees is helaas ongesteld geworden :( .
    Lianda heeft 5 kittens, nou ja eigenlijk de moeder poes. En met haar zoontje gaat het gelukkig weer een stuk beter!
    Suus heeft een drama gehad met de kleine met bloedprikken in het ziekenhuis.
    Maja heeft een nieuwe skinny jeans.
    Mrijn is van dr paard gevallen, kan nog lachen, maar heeft wel e.e.a. gekneusd en zo.
    Er zijn een paar oude bekende om het hoekje komen kijken, als ik me niet vergis suzie en sjalotjuh
    Uh... Boney had 2 weken lekkage en is dat helemaal zat, maar het lijkt nu eindelijk verholpen.
    Joma zit midden in sollicitatieprocedure.
    Hier en daar wat misselijke en vretende poteniele moeders.
    Uh... verder weet ik het even niet meer...

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    sodeknettertjes, dat zijn dure schoenen!! Wat een bofkont is die Gwen met zo'n oma!

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    goedenavond meiden

zo heb even wat tijd voor mezelf mijn haar zit in de verf dus ik kan nog ff forummen,
    met keano gaat het inderdaad beter en daar ben ik o zoooo blij mee.
    moeder poes tja die ligt lekker in de bench met dr 5 kittens en ze is zo trots,steeds wil ze maar dat we ff komen kijken en tja dat vinden we niet erg he.
    de oudste 2 die vinden het helemaal geweldig en willen er zo graag 1 houden maar dan hebben we straks 3 katten en dat zie ik niet echt zitten.
    ze roepen wel van maar wij verzorgen het wel tja ahum dat zeiden jullie bij minoush en grijs ook hoor dus die truc werkt niet meer.

joma: wat een leuke schoentjes zeg en wat een lieve oma heeft gwen die boft maar zeg

boney: fijn dat het lekken gestopt is en jullie weer normaal water kunnen gebruiken.

mom: keano is 75 cm dus 1 cm groter en is dus ook erg klein,zeg maar zo klein maar fijn hoor haha

sjalotjuh: leuk om je hier weer eens te zien klets lekker mee hoe meer zielen des te meer vreugd toch?

sm: hmmm aardbeien met veel suiker lekkuhhhh

kikkert: wat leuk om jou weer eens te zien meid,fijn dat het goed gaat met dylan.

deborah: hey meid schiet je huisje al een beetje op? alles al lekker ingeruimd zoals je wilt?

naatje: ik vind mike en keano wel leuk staan hoor,mijn man vond zijn naam zo geweldig dus tja dan maar keano.

hier ook een doemerak hoor,heb op alle kastjes haakjes maar zijn favoriet zijn mama's pannen heb vandaag een plastic pannensetje gekocht,in het begin zo leuk mama maar de pannen blijven favo.
    ook hier kan hij een troep maken maar zijn broers ook,ik ruim niks meer op dat doen de oudste zelf maar mooi en als keano op bed ligt ruim ik dat van hem wel op want anders kan ik de hele dag gaan ruimen nee dank u.

euhm heb ik iedereen nu gehad??? anders sorry.

dees: hoe gaat het nu met je meis? dikke knuffel vanuit het brabants land meid

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Chippie Elena is al weer wakker.. dat belooft wat voor de nacht.. daar heb ik dus echt GEEN zin in.. jakkie.. ik kan maar beter ook gauw op een oor gaan als ze weer slaapt.
    Trusten!!

Ps. Lianda, ik wacht nog wel op de foto van de kittens!

18. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik zal ze morgen eens maken dan zal ik eens kijken of mama poes het goed vind als ik ze ff laat poseren voor de camera haha

19. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    zo en nu ga ik weg me haar uitspoelen voordat ik kaal wordt haha

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ja, kun je je nieuwe haar kleur ook showen! ;)

Ik hou me hier even stil.. geloof dat ze verder tukt.. dus durf nauwelijks te typen..

Deel Deze Pagina