Leuke droom Boney! Dat je het allemaal nog weet! Ik droom vast ook wel, maar weet er zelden meer iets van!
Jemig Boney, jij hebt het maar druk 's nachts hahaha! Wat een geweldige en ook best debiele droom Debora, succes bij de nieuwe oppas. Hoop dat Finn een beetje vrolijk en uitgeslapen is.. Suus, jemig de pemig, nog zo aan het hoesten en zere strot Het schiet nog niet echt op he? Heb met je te doen. Knuffies! Mogguh trouwens meiden, sorry vergeten.. Dees, da's idd beter weg gaan zonder gehuil.. Was dat hier ook maar zo.. Lune was helemaal overstuur bij het kdv toen ik haar op de grond zette om haar spulletjes uit te pakken. Ze kroop direct huilend achter me aan. Pff.. vreselijk Vorige keren toen ze dat deed was ze ook erg moe dus ik heb haar daar zelf naar bedje gebracht. Na een uurtje even gebeld en ze had wel even gehuild maar lag nog steeds te slapen. Hoop dat ze straks weer lekker vrolijk is.. Schema: hebben we nog steeds niet echt. Aan eten krijgt ze 's ochtends pap, paar uur later fruit, 's middags half of heel broodje en daarna een fles die soms op gaat. Later op de middag nog een koekje of rozijntjes en de hele dag door staat een rietjesbeker met sap waar ze praktisch niks uit drinkt Op een gemiddelde dag krijgt ze zo'n 300cc aan vocht binnen. Veels te weinig maarja, wat doe je er aan.. Wen, hoe is het met jou? Voel je je al weer wat beter? Ik lees snertweer? Het is hier prachtig weer Zonnetje schijnt lekker. Jullie mogen hier wel komen hoor, gezellig Heb vanochtend al gestofzuigd, gedweild, boven gezogen en gestofd, Lune haar kleertjes uitgezocht en opgeruimd, de wc's schoongemaakt en de vaatwasser uit en ingeruimd. Jemig, actief he? En gisteravond al 4 enorme wasmanden weggewerkt. Straks nog even boodschappen halen en daarna mag ik het centrum in
Dees, dat is nog eens lekker weg gaan zeg. Ik hoop dat dat hier ook ooit gaat komen. Debie, vandaag waarschijnlijk niemand over de vloer dus, maar het is niet echt lekker weer om wat leuks te gaan doen. Ik moet vanmiddag nog even tegels halen voor de badkamer in Hellevoet. Niet dat dat nou een leuk uitjes is... Sharlotjuh, Hier niet echt een schema moet ik zeggen. Tenminste niet dat ik me daar aan hou. Als ze moe is gaat ze slapen. Wel 's avonds rond half 6 de warme maaltijd. En tussen 19 en 20u naar bed. Ook flexibel dus. Tessa slaapt zo van 19.30 tot 7/8 uur. Dan krijgt ze bij mij in bed een BV. Vaak gaat ze daarna nog even terug. Ligt er aan hoelaat het is eigenlijk. Dan ontbijten met een boterham en een cracker. 2u nadat ze wakker is, is Tessa alweer moe. Dan gaat ze naar bed. Dan slaapt ze 1.5 tot 2u. Dan lunch en dan gaat ze vaak na 2uurtjes alweer slapen voor 1.5 tot 2 uur. Daarna wat drinken en snoepen. Dan om half 6 warm eten en om ongeveer 19.30u nog een BV en dan slapen. *de deurbel ging en de aannemers stonden voor de deur. Ik was nog in badjas en Tessa nog in Pyjama. Inmiddels aangekleed en Tessa weer in bed* Ik wilde nog verder reageren, maar we zijn inmiddels bijna een uur verder en heb dit bericht nog steeds niet gepost. Eerst maar doen dus.
Whaaaaaaaaaaaaaah, FENNE!!! Wat goed meissie! Papa en mama zijn vast vreselijk trots op je. En jij vast ook op jezelf
haha boney gister een glaasje teveel op schema 6:30 wakker, douchen 7:00 3/4 boterham en thee 9:15 half potje fruit en limonade 11:00-12:30 slapen 13:00 1 boterham en melk 16:00 koekje 17:30 warme hap+ toetje 19:00 fles 150 en slapen en heel de dag een beker
Maja, lekker actief geweest zeg. Kun je hier ook even komen? Heb al weken niet echt veel gedaan, een beetje het hoogst noodzakelijkste. Straks nog even genieten van shoppen in het stadje. Bones, bijzondere droom hoor. Oh, kan m'n verhaal niet afmaken. Want er is er eentje heel erg moe en trekt aan mijn mouw. Even op bed gooien.....tot zo.
En goedemorgen by the way! Ik ben beter! jeeeeeej... \/ @Joma, dat zijn leuke schoentjes zeg... super lief van je moeder! @Lianda, Keano is wel ineens heel oud zeg... of ik moet 38 jaar in een coma gelegen hebben? @Suus, wat balen dat je keelontsteking nog steeds niet over is... ik heb het idee dat je al zo lang ziek bent. Misschien is dat trouwens ook wel zo... blegh... dikke knuffel! @Dees, fijn dat wegbrengen naar kdv zo goed ging zeg... ik vind het echt vreselijk om weg te lopen als Fenne zo huilt en dr armpjes naar me uitstrekt... @Debora, ben benieuwd hoe het was bij de nieuwe oppas... je bent nu daar zie ik, spannend wel... hoop dat jullie een klik hebben! Was trouwens nog dat nieuwe onderstel gekomen gisteren? @Sjalotjuh, schema Fenne (tijden zijn ongeveer hoor, het wisselt elke dag wel wat) 08:00 brood + 200ml volle melk 09:30 fruit 10:00-12:00 slapen 12:30 brood + 200ml volle melk 15:00 tussendoortje 17:30 avondeten + toetje 19:00 naar bed!
Oja, Lune krijgt ook nog wel warm eten hoor haha! Nog iets: Ik ben een week geleden begonnen met koemelk weer introduceren. Eerst een hapje biogarde, volgende dag 2 hapjes etc. Nu heeft ze gisteravond als toetje een half bakje biogarde met roosvicee gegeten en ze heeft nergens last van Lijkt er dus op dat ze er overheen gegroeid is, jeej!
Ja hallo Ben hier net vreselijk actief geweest, ik heb nu toch geen zin meer.. 8) Maar ik vind je wel heel zielig omdat je steeds zo ziekjes bent.. Kan je niet even een schoonmaakster inhuren ofzo?
Debie,sta jij en Ilse echt iedere dag om 06:30 op om te douchen? Ook op vrije dagen? Wat een discipline .
Hier trouwens ook stralend weer hoor... vannacht heeft het wel keihard geregend! Ik ga even dweilen dan is de beneden verdieping weer aan kant... dan als Fenne wakker is gaan we even koffie doen bij vrienden en vanmiddag komt de bovenverdieping dan wel weer...
Hier het 'schema' van Sara... +- 10.30 wakker en fles met pap van 180ml. +- 13.00 fruit +- 13.30 slapen +- 16.00 wakker +- 16.30 warme hap +- 18.00 slapen +- 19.00 wakker +- 21.00 fles met pap 180ml +- 21.30 slapen
jeeeeheeee Fenne loopt, super meid debora hopelijk is het de oppas die je zoekt maja lekker bezig geweest zeg wen eindelijk beter supermom; heeft niets met dicipline te maken hoor, mijn dochter heeft een ingebouwde wekker meegekregen bij de geboorte en vertikt het om ook maar langer in bed te blijven liggen. Op mijn vrije dagen gaan we heel soms, zo als vandaag, wat later douchen, de rest, zelfs in het weekend zo vroeg. Woon weer eens in het verkeerde deel van het land voor het mooie weer.
Tja als ze een ingebouwde wekker heeft, dan zit er niks anders op he. Wel fijn dan hoef je haar ook niet wakker te maken door de weeks als ze naar het KDV gaat. Nee ik geef haar nog geen brood. Nederland is broodland. Hier hoort brood helemaal niet in het normale dieet van de mensen. Wordt ook helemaal niet over gesproken op het consultatiebureau. Maar zou het inderdaad wel kunnen gaan geven i.p.v. de pap. Ik geef trouwens wel tussendoor rjistwafel,cracker,koekje etc