Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik vind brood heerlijk. Vooral nederlands brood met vers beleg, kaas, jammie. Dat is hier gewoon niet zo.
    Als ontbijt eet ik of een stukje stokbrood (normaal brood heb je hier niet echt) cornflakes,cracker met smeerkaas.
    en lunch en avondeten is warm dus geen brood.

2. supermummy

Mijn man eet trouwens zijn warme eten altijd met VEEL stokbrood om te soppen :)
    Ik niet probeer het te laten liggen want brood en warm eten is iets te veel van het goede.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dan moet je wel van koken houden haha

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeej! Fenne loopt! Kruipt ze nu helemaal niet meer? Leuk zeg.

De bouwvakkers zijn lekker bezig. Alles is glad gestreken enzo. Maandag komen ze terug als alles droog is om de tegels te plakken.

Ik ga bedden verschonen. Eindelijk kan het weer in de was! Heerlijk! Ik heb nou al zin om vanavond naar bed te gaan! :)

Bye

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Boney, ze kruipt nog wel hoor... dat zal denk ik ook wel even duren toch voordat ze echt alles lopend doen? Ervaren mama's... hoe zit dat?
    Maar ze loopt nu sinds gisteravond en vanmorgen echt ineens heel goed... ze kan ook al bochtjes lopen en zich ook zomaar ineens omdraaien om de andere kant op te lopen... ook hoeft ze niet meer ergens te 'landen', ze kan dus gewoon ergens heen lopen dan stil staan en weer verder lopen zonder zich ergens aan vast te houden. Ik vind dit nu ineens wel echt lopen... kan niet wachten tot ze goed genoeg loopt om ook buiten lekker los te lopen! :D
    Tessa ook al weer wat verder met oefenen?

6. supermummy

Boney,veel plezier :)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goed idee... bed verschonen, dat ga ik doen! :D

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen ilse heeft denk ik een week of drie het kruipen en lopen afgewisseld, nu doet ze echt alles alleen maar lopend. Ze loopt nu ook goed buiten, denk een week of 2-3

bed verschonen ga ik ook maar ff doen, heb nog zo'n winterdekbed erin zitten en begin me nu toch aardig te zweten

9. supermummy

Ik ga ook mijn bed verschonen zodra ik thuis ben :) lekker fris.

GOEDZO FENNE! Dat is het voordeel van als ze al langer aan het oefenen zijn dan gaat het opeens helemaal goed :)

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier zit het beddegoed ook in de was.. Heeerlijk vind ik een schoon bed! :D
    Ik ga denk ik x factor enzo gewoon in bed kijken vanavond :)

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Is het vandaag nationale beddengoed-wasdag ofzo? :)

Als ik dat lees van dat lopen dan kan ik haast niet wachten totdat Lune gaat lopen hihi..
    Ze slijt nu ook ongeveer 2 broeken per week met buiten kruipen op de tegels :(

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is zeker een spannend begin geweest, iedere keer naar de wc lopen om te kijken of het nog allemaal goed ging. Geen sex, want ja stel je voor :)

Schema:
    7.00 opstaan + ontbijt (muesli, pap, hoepaloops) en dan krijgt ze dr beker diksap
    10.00 fruit
    12.00 boterham + fles melk en naar bed
    15.00 koekje of rozijntjes of een cracker
    17.30 avond eten
    18.30-19.00 naar bed

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeeej Fenne loopt!!!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Een leven zonder brood zou dr hier maar raar uit zien haha :)

15. wouw wat loopt ze al goed! *ben jaloers
    Zoë vind Sara heel interessant haha, zit de heletijd te wijzen, babbelen en lachen!

Wat heeft iedereen een andere dag, heel grappig.
    Ik ga even broodje maken voor Zoë daarna gaat ze op bed, lekker slapen.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Had ik eigenlijk al hallo gezegd?? :( Nou ja bij deze..

HALLO :)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie wilde trouwens niks meer kruipend doen toen ze eenmaal aan het lopen was....

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Fenne goed zo meissie!

Ik heb samen met Elena het filmpje van Sara gekeken en Elena zei: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Wat een schattig broekje heeft ze aan!

Hier vliegen vanmorgen de gevoelens en emoties alle kanten op.. soms schieten de tranen in mijn ogen.. waarom precies? geen idee. Maar ik zit ook wel in een emo periode.. dus de gedachtes gaan over: afronden oude baan, hoe zal het zijn op mijn nieuwe baan en met 32 u werken (veel meer dan ik nu doe), oh we gaan bijna op vakantie en ik heb nog zooveeeel te doen, wat moet allemaal mee op vakantie? En.. hoe is het met de nieuwe baby.. wat als .. het goed is.. wat als.. het niet goed is, etc.. ZUCHT..

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dikke knuff meis! Ik kan nog steeds overal wel om janken.....Word er gek van!

Deel Deze Pagina