Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mrijn, wat een leuke schoentjes! Ik vind ook die onderste super cool!

Ichtus en Sizzel gefeliciteerd met de goede echo´s! Op naar de 20 weken.

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh dit is echt te erg: ik had 2 schermen open en echt op alles en iedereen gereageerd, klik ik het scherm per ongeluk weg waarop ik alles getypt had!

Nou dan maar even ego: Het was super bij de oppas. was er om 11.15 en ging om 14.15 terug naar huis! Finn heeft heerlijk gespeeld met haar kleinkinderen(een meisje van een jaar of 4 en een jongetje van 1) Hij had niet meer geslapen en dus wel snel jengelig maar niet te. Hij kreeg daar gewoon om 13 uur een boterham enzo! Maar op de terugweg was het echt genoeg. Meteen naar bed gebracht en niks meer gehoord! haha
    De wandelwagen doet het ook weer helemaal! we hebben geen onderstel nieuw gekregen maar het onderstel van de buggyinzet. Dus even de stof omgewisseld en hij kan weer rechtop! heerlijk!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kreeg net een mail van nutricia dat ik 500 euro korting kon krijgen op een bakfiets! nu dus "maar" 700,-... MMM nu vind ik dat eigenlijk wel erg leuk!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een mooi plaatje Ichy!!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Zoo is Rosalie hier gekomen haha ;)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil die bakfiets ook, alleen dan wel die leuke witte met die bloemen ;) Maar heb daar echt geen geld voor!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    We hebben echt een heleboel geld van de belasting terug gehad. Maar eigenlijk is dat voor de tuin en de badkamer... Maar Marc moet eigenlijk ook een nieuwe fiets. Nu heb ik hem net een mail gestuurd dat hij dan op mijn nieuwe fiets van het fietsenplan kan en ik Finn wegbreng met de bakfiets als ik moet werken! haha Hij heeft nog niet gereageerd, maar ik ken marc dat doet ie vanavond thuis pas.

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Willen jullie meedenken over een naam voor m'n webwinkel? Ik wil iets leuks! Je hebt bv een die heet tantetheepot ofzoiets. Iets in die richting! Misschien dat ik het nu dan ook eens doorzet :rolleyes: Zou wel super zijn als het een beetje zou lopen, dan zou ik misschien 4 uur minder kunnen gaan werken ofzo!

Oh en m'n schoonmoeder belde gister: ze had met m'n leidinggevende gesproken op m'n vorige werk. En die had gezegd dat als het me niet beviel op m'n nieuwe locatie ik altijd bellen kon! Ze vond me namelijk helemaal op m'n plek bij hun! Leuk om te horen! (en misschien doe ik het ook nog.. ;) :) )

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kreeg dit van Marc terug:

We hebben het er dadelijk wel over

:)

oehoeh! leuk leuk!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn huilde net, dus even getroost maar hij is nog zooooo moe. Nu ligt hij weer in slaap te "kojekoje" Bedenk me alleen dat ik nog geen boodschappen in huis heb #-o Hopelijk slaapt ie niet al te lang en kunnen we zo nog gaan. De winkels zijn wel lang open, maar we kunnen met Finn niet te laat eten, anders is ie te moe. Ook al komt ie net uit bed!

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi Debora, grappig hè. Nu droom ik heel vaak heel levendig en kan met het bijna altijd nog herinneren, maar dit wilde ik gewoon even met je delen :) Die dikke buik ook! Je was echt al een maand of 8. En die gordijnen waren mint groen.

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha nou ik hoop dat ik gauw weer met een dikke buik mag rondlopen :p Maar mintgroen: nee sorry das niet mijn kleur! wahahaha
    Wel grappig dat je je dat allemaal zo goed herinnert! Dat heb ik niet zo gauw

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wel leuk hoor dat zoveel februari mama's al zwanger zijn of bezig zijn :)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat ga je precies verkopen in je winkeltje?

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kinderkamerasseccoires en dingen als boxkleden, omslagdoeken

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    meneertje koekepeertje is dus gewoon echt wakker nu! Dat gaat dus niet goed dadelijk, die is echt niet uitgerust! Maar we gaan maar even naar de winkel. Maak ik maar macaroni das snel klaar. Heb hongerrrrr

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik schreef toch over de Roosjes die ik had besteld? Ik had ze pas donderdag verwacht. Zijn ze gewoon vandaag al binnen gekomen. Ben er erg blij mee. Ze passen goed, en ze kan ook nog groeien er in.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook honger, moet alleen ff op Vin wachten...

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh wat schattig boney!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vind het wel cool dat je meerdere foto's in een bericht mag plaatsen. En dat kadertje er omheen vind ik ook wel leuk. Zal vast straks weer anders zijn :(

Deel Deze Pagina