hallo! wij zijn in de stad geweest maar was niet zo'n goed idee aangezien Finn niet gezelliger wordt met de zon zo af en toe in de wagen... We hebben wel een geheugenkaartje voor in de camera gehaald. Das wel fijn! @bakfies: tja we vinden het alle 2 geweldig maar Marc bedacht zich ineens dat we die niet eens de tuin en schuur inkrijgen. Bij ond achter is namelijk een speeltuintje met van die hekjes afgezet waar je doorheen moet zigzaggen. Een bakfiets past daar nooit tussen, en door de voordeur en gangdeur zal ook echt niet gaan. BALEN DUS! Verder alles prima hoor Moet zo werken en heb geeeeeeen zin. Net 7 dagen vrij geweest dus weet niet veel meer van de bewonders enz. Had ook een activiteit moeten bedenken voor vanavond maar daar ben ik toch al zo slecht in...
nee we zijn nog niet bezig, doe het meer voor mezelf dat ik mijn cyclus beetje weet . ik zou wel al een 2de willen maar davy die wilt helaas nog niet, en we zijn nog steeds aan het wachten tot we de hypotheek rond krijgen
Meiske beterschap! hihih die Sofie! Debora,arme oudjes, wel wat leuks bedenken, want het is vandaag zaterdag. Ik zou gewoon gaan bingo-en of ballroomdansen.
@meiske geweldig die woordjes hihihi en pik das idd , dylan zegt tegen kijken tieten maar dat komt omdat kijken in het limburg kieke is
pff moet ff klagen heb z'n mega last van mijn spier ddie van mijn nek naar de schouder toe loopt hij doet veel pijn voelt mega hard aan (lijkt wel ontstoken)
Kikkert kan Davy niet even lekker masseren of iets kouds/warms erin leggen? Finn zegt ook vaak kieke, of tiete tegen kijken terwijl we gewoon Nederlands thuis praten. Misschien dat ie kieke bij opa en oma heeft gehoord ofzo...
Gloeiende, gloeiende, heel verhaal getypt, valt weeeeeeeeeeeeer de pagina of mijn verbinding eruit. Ik zag dat meer daar last van hadden. Kijken wat ik heb onthouden maar ik ga niet het hele verhaal opnieuw typen. Als eerste jaaaaaaaaaaaaaa, Fenne loopt en wat een leuk filmpje! Boney kan weer douchen en wassen Mys vloog voorbij Paar mooie echo's, leuk! Meiske, beterschap. Ik hoop dat je niet ziek gaat worden Suus voelt zich nog steeds niet helemaal kiplekker he Joma heeft gesprekken gehad. Ik ben heel benieuwd meid Sizzel is nog steeds misselijk Debie ook en Mom ook Ariel voelt beebje af en toe al bewegen (wat mis ik dat gevoel zeg) Leuke foto's van Elena gezien en van Zoe. Welkom terug ook Slalotjuh en Suzan (naam zegt me zo ook even niks meer ) Ichy zit gelukkig weer goed in haar velletje Maja in een skinny jeans, grauwwwwwwwww En IK MIS DWAASJE............ DUS Verder geef ik iedereen even een dikke knuffel want ik ben het alweer kwijt Eerst even een filmpje van mijn knappe kereltje op de schommel http://www.youtube.com/watch?v=vVa_73d6xCA We zijn de hele dag bezig geweest met boodschappen en huishouden. Daarna lekker een tijdje in de tuin gezeten en gewandeld, heerlijk. Ik heb helaas ook last van hooikoorts, alleen van de coniveren en die staan hier erg veel. Maar ik ben ook verkouden dus waar ik nou het meest last van heb weet ik niet. Gisterenavond kreeg ik ineens 1 dik oog en bleef aan 1 stuk niesen en sindsdien zit mijn neus en dat ene oog dicht. Het is gelukkig al wat geslonken maar Olaf wilde naar de SEH, zo erg was het. Ik heb er gewoon een koud washandje op gehad en het trekt wel weg hoor. Morgen Luuk wegbrengen, die gaat een nachtje logeren bij mijn ouders. Die komen maandag toch oppassen en nemen hem dan weer mee. Ik hoef maandag maar een halve dag dus als er visite wil komen dan zijn ze welkom vanaf 2 uur. Morgen naar Yvonne. We gaan de workshop in elkaar zetten, mijn huiswerk bespreken en ze gaat les geven. Daarna gaan we samen bbq-en en we trekken de fles champagne open die ik heb gewonnen. Zo vieren we samen alvast mijn verjaardag. Ze weet nog niet of ze maandag komt en zo leek het haar ook leuk. Prima hoor! Olaf is morgen ook de hele middag en avond weg dus ik hoef me voor niemand te haasten. Even kijken of het 2de flimpje al klaar is met uploaden..... Ja http://www.youtube.com/watch?v=9r0P_-RE27s . Hij loopt door de tuin met papa. Olaf loopt altijd op klompen buiten
hallo meiden hoe is het met iedereen?? hier druk druk druk hahaha nog 2 dagen werken en dan heb ik lekker paar dagen vrij daar ben ik wel aan toe zeg weet iemand waar ik leuk en niet te duur voorjaars kleertjes voor bryan kan kopen??
Leuke filmpjes van Luukje!Wat heeft hij het goed met zijn schommel in die prachtige grote tuin. Vivi wat was er nou laatst op het werk?
@sm je bedoelt van de week toen ze gebeld hadden?? heb geen idee hebben niet meer terug gebeld dus zeker niets belangrijks @dees dankjewel ga ik daar eens kijken, hij heeft dringend wat voorjaarskleding nodig haha