Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

met korte pijpen (shorts, bermuda, culotte, korte broek)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    auw auw wat kan het toch pijn doen om diep in je buidel te tasten ;) we hebben een nieuwe laptop gehaalt aangezien de oude helemaal dood is en helemaal niks meer doet, dus ik kan eindelijk weer bankhangen met de laptop op de schoot :D

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hello ladies,

nou, van op mijn kont zitten kwam niets terecht.
    Mijn vriendin kwam tegen 12.00 spontaan met de kids langs. Heel leuk natuurlijk, maar toen werd ik pas echt druk. Omgevallen cola opruimen, ijsje uit de kussens van de tuinstoelen plukken, enz. Tegen 15.00 kwam Tess uit bed en zijn we met z'n allen naar de kinderboerderij geweest. De kids hadden het reuze naar de zin en het was werkelijk heerlijk weer.
    Tegen 17.00 vertrokken ze weer en ik ben werkelijk doodop. Tessje ligt er een half uurtje in, maar die wil nog niet slapen. Ze is druk aan de klets, dat ken ik niet van haar. Normaal is het neerleggen en pitten. Maar volgens mij, is ze nu helemaal into the klets, want al een paar keer een uur in bed kletsen. Alleen was dat na het slapen en niet ervoor....hopelijk dondert ze zo een keer in slaap.
    Ik pak mijn welverdiende rust op de bank....idd met "ti-hi-hie-hi-me is on my side....oooh, yes it is"....ha ha ha.

Dees, hoe ga je nu om met het feit dat jullie alle baby-spullen gaan verkopen? Is ineens heel definitief lijkt me. Of wil je het er liever niet over hebben.

Mis Dwaasje idd ook. Ik hoop dat alles goed gaat meissie.

Maja, had nog niet eens nagedacht over dat kruipen buiten idd. Daar slijt die kleding natuurlijk mega hard van. Ik merk het aan de schoenen, Tess gaat telkens zitten op de tegels en schraapt dan zo fijn met de schoenen over de tegels. Ze zien er nu al uitgeleefd uit. Heb besloten nieuwe te kopen en deze dan telkens buiten aan doen....
    Hoe is het met jouw chaggie bui? Kan me goed voorstellen dat je even chaggie wordt als werkelijk niets (including Lune) mee werkt. Choco doet wonderen he?!

Wen, hoe is het met Vin? En? Was jouw vriendin helemaal in shock toen ze Fenne, lopend en al, terugzag?

Meiske, ai ai ai, klinkt me bekend in de oren. Hopelijk zet het bij jou niet door, beterschap wijfie!

De rest allemaal een hele dikke knuffel....

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat een heerlijke filmpjes van Luuk... super zo'n grote tuin zeg, daar kan hij zich wel vermaken! Maarrrr... ik moest ook meteen denken: je zult dat enorme stuk gras maar moeten maaien! :confused: :)

Vivi, heb jij geen leuke kinderkledingzaak in de buurt dan? Ik moet zeggen dat ik erg goed kan slagen bij de HEMA en bij een kledingzaak hier waar ze merken als Noppies, Name-it, Vingino enzo verkopen... hangt echt elke week wel weer wat nieuws wat ik helemaal te gek vind!

Meiske, beterschap... niet niet worden hoor!

Hier heerlijke dag buiten gehad. Fenne loopt nu buiten ook al meteen prima, dus die wandelt de hele tuin door en vermaakt zich opperbest. Haar favo plekje is op de zandbak, daar gaat ze dan lekker een boekje zitten lezen en dan hoor je dr niet... nou trouwens, we hebben 2 huizen verderop een meisje van 2 wonen en die gilt de hele tijd heel hoog (best irritant :rolleyes: ) en Fenne die reageert daar dus op door een heel hoog schel gilletje terug te geven en moet daar heel hard om lachen... nietopreagerennietopreageren... dit moet ze dus niet gaan overnemen!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hey suus... leuk zo'n overwachte gezellig middag... maar nu idd beentjes omhoog en Jan drinken laten pakken en een bak chips! ;)
    M'n vriendin vond het helemaal cool dat ze zomaar de primeur had van lopende Fenne... wat wel heel gezellig was, maar minder goed voor het bijkletsen was dat m'n moeder en haar man spontaan voor de deur stonden vanmiddag, dus hebben afgesproken dat we volgende week lekker gaan eten ergens en bijkletsen!
    Over de schoentjes die met buitenspelen kapot gaan, ik heb ook besloten dat ik 1 paar voor buiten houd. Ik heb voor Fenne Allstars en daar mag ze lekker mee in de zandbak en over de tegels... het handige van die dingen is dat ze een enorm rubberen neus hebben en dat slijt dus eigenlijk helemaal niet! Misschien een tip dus?

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Suus, klinkt wel druk maar toch gezellig, en nu uitrusten!

Wen, leuk foto van je tuin! En als Sara kinderen hoort gillen moet ze ook teruggillen, zal wel
    een soort communicatie zijn :)

Grrr wie kan me helpen, ik heb in november een rontgenfoto laten maken van mijn kiezen, en nu kan ik die grote envelop nergens vinden. Kan toch niet zomaar weg zijn? Of heb ik hem misschien bij het oudpapier gegooid? Grrr moet hem voor maandag hebben.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Leuke foto van Fenneke!
    Tessa ligt in bed en ik heb de avond voor mezelf alleen. Peter is goed aangekomen in Hamburg gelukkig. Die is morgenavond weer thuis.
    Ik heb een lekker kipstoofpotje voor mezelf gemaakt. Ga ik nu lekker op eten met sla en frietjes. Ondertussen Paul de Leeuw kijken. En hier af en toe ;)

8. 40plusmama

Lekker nieuwe laptop Kikkert. Ik zit nu ook op de bank met toppie.

Suus, hm, ik kan nooit zo goed tegen onverwacht bezoek. Maar als het gezellig was tsja..... Over de babydingen wegdoen, ja, is definitief maar met minder dan 5% kans op een spontane baby ga ik het niet bewaren. En mocht er een wonder gebeuren dan is er zo weer ander spul gehaald. Misschien sluit ik me er ook een beetje voor af hoor, geen idee eigenlijk.

Leuk Wen dat ze nu lekker veel loopt. Leuke foto trouwens ook in de zandbak. Dat gillen is minder :( en ik hoop dat Fenne het niet over gaat nemen.

Gras maaien doet stiefpa. Olaf houdt de moestuin bij, pa de tuin. Hij vindt het ook heel leuk om te doen hoor en zolang hij het kan doen dan doet hij het graag.

Luuk ligt eindelijk te slapen. Hij had er weinig zin in vandaag. Maar eindelijk na een warm bad met dat spul met lavendel is hij stil. Ooh, grrrrrrrrr, hij huilt weeeeeeeeeeeeer pffffffffff.

Morgen ga ik Luukje alleen naar mijn ma brengen en daarna meteen door naar Yvonne. Zin in!

Zien jullie trouwens bij het filmpje van Luuk in de tuin ook tekstbalonnen komen af en toe? Ik heb er tekst bij gezet namelijk.

9. 40plusmama

Ha Bottenvrouwtje! Klinkt lekker, eetse. En goed dat je het zegt, kga ook Paultje kijken.

Uiteraard met een schuin oog op het forum

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Mening gevraagd... ben op zoek naar een sandaaltje...

Wel of niet leuk?

11. 40plusmama

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi.. eerst heel bericht getyped, toen ook kwijt geraakt na het bevestigen.. BALUH!!
    En eerlijk gezegd heb ik geen zin opnieuw te typen.

Ik moet alles afspeuren, kan mijn reservering voor de huurauto niet terug vinden!! CHIPPIE.. ik snap er niks van! Dus ik ga hier maar even mijn best doen...

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Haha Dees... ik had de tekstbalonnetjes gezien ja... oa dat hij een pinquin is! :D

Nu heb ik zin in het eten van Boney... mjammie... en fijn dat Peter goed aangekomen is!

14. 40plusmama

Ooh oke Wen, dan weet ik dat ze het doen :)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wel leuk dus? Niet te zoet?
    En deze?... geen sandaaltjes, maar ook cute vond ik...

16. 40plusmama

Mwah, die andere vind ik leuker

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja ik ook... thanks... ga wel nog even verder kijken...

18. 40plusmama

Lastig he, leuke schoentjes vinden

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Eigenlijk zie ik steeds super leuke schoentjes, maar ik vind ze zo duur... soms wel 80 euro! En dan wil ik wel de allerallerleukste kopen die ik kan vinden haha... maar sandaaltjes vind ik wel lastig om te vinden eigenlijk. Wil ze ook pas voor over maandje ofzo, als het echt zomer begint te worden...

20. 40plusmama

Ik ben ook al rond aan het kijken voor sandaaltjes voor Luuk. Is wel lekker voor de zomer

Deel Deze Pagina