Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

alweer lang geleden dat ik een foto heb geplaatst.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja dat vond ik ook... maar ik vind 80 euro echt belachelijk eigenlijk... voor laarsjes voor de winter snap ik het nog wel, als ze daar tenminste dan vanaf najaar tot eind winter mee kan doen, maar voor sandaaltjes die ze 2 a 3 mnd aan hebben? :(

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ahhhh, lekker bekkie hoor! Ze kijkt een beetje geconcentreerd :D

4. 40plusmama

Nou inderdaad Wen, 80 euro is een beetje erg veel

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    zo kijkt ze boos, nou ja, probeert ze als ze iets niet mag, haha, daar moet je toch om lachen

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Heeeeey Sarah! :D :D
    Wat lief zeg... en heeft ze nou krulletjes?
    Wat een te gek vestje/jasje zeg... wij hebben echt dezelfde smaak! ;)

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ja, Sarah heeft krulletjes, ik wilde nog een andere foto plaatsen maar lukte niet, zal morgen nog eens proberen.

Ja, jasje is van z8. Erg handig ook, was een kraamkado. Kun je aan 2 kanten dragen. Ik zie idd bij Fenne ook veel kleertjes die ik leuk vind. Grappig is dat.
    Vriend heeft al 2 keer geroepen of ik tv kom kijken dus ik ga gezellig beneden zitten. Vuurzee komt zo.
    Tot morgen

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga bij Vincent op bed tv kijken, die is nog steeds mega ziek... blegh... ik weet precies hoe hij zich voelt want is gewoon hetzelfde als ik had begin deze week...

Doeg lieve mama's!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wat een leuk koppie en die krulletjes geweldig :D

10. 40plusmama

Fijne avond Anoek en Wen en beterschap met Vin Wen.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    schoentjes wij hadden ook super leuke gezien bij durlinger maar veel te duur 80euro en dat voor die paar maanden wat ze ze aan kunnen. en dylan heeft sowieso moeilijke voeten (hoge vreef) dus is heel moeilijk voor leuke schoenen te vinden, maar nu heeft hij puma's met wit en zwart en een paar nike's met wit en rood en nog een paar die hij van mijn ouders heeft gekregen helmaal zwart. die waren allemaal tussen de 20 en 40 euro dus dat vind ik nog wel kunnen.

12. 40plusmama

Luuk heeft Oxxy eerste loopschoenen en Elefanten. En voor in huis heeft hij 3 paar Roosjes waaronder sandaaltjes

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Aah leuke foto van Sarah! :)

Wen het eerste paar schoentjes vind ik leuk!

14. supermummy

Sara heeft 1 paar schoentjes voor buiten, ongeveer 1 maand oud en al helemaal versleten.
    Voor thuis heeft ze blote voetjes.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ok, nou krijg ik het echt spaans benauwd hier! Ik kan NERGENS die gegevens vinden.. expedia gebelt.. hun konden zoeken op van welk e-mail adres de boeking was gedaan, kunnen ze nergens 1 van onze e-mail adres vinden. Verder hebben ze een reisroute nummer nodig, tja die staat dus in die gegevens die ik kwijt ben.. maar hoe kan het toch?? Zowel mijn opgeslagen word document als mijn e-mail van expedia is nergens te vinden, niet in de prullenbak of wat ook, gewoon nergens.
    Zegt die man.. ja ik kan niks anders, u moet maar goed zoeken, het zou jammer zijn als u uw geld zo kwijt raakt.. pardon!! Wat nu?!?!? Erik vermoord me!

16. supermummy

waar gaat het om mom¿een huurauto?
    waar en welk bedrijf weet je dat nog?als je effe belt heb je het voucher niet nodg.

17. 40plusmama

Jemig Mom. Euhhh, ff denken......

Weet je nog onder welke naam je het Word bestand hebt opgeslagen? En dan via zoeken het zoeken? Kweenie.... :(

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik heb net algemene nummers opgespoort.. Pfffff duim voor me dat dit werkt!
    Maar het is raar toch.. zelf bij expedia is het verdwenen.. gewoon op 3 plekken!!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Word bestand heb ik wel gevonden, maar er staat nog maar 1 balkje van een hele lap tekst en plaatjes.... heeel raar.

20. 40plusmama

Wat vaag Mom

Ik hoop dat het lukt met het algemene nummer

Deel Deze Pagina