Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Heb net 20 min lang naar Hertz gebelt en toen maar geconcludeerd dat er waarschijnlijk nietmand zit aan de andere kant van de lijn. Kan ik t maandag pas weer proberen.. Boohooo ik kan wel janken! Daar gaat trouwens ook mijn relaxte bijkom avond! Maar het meest gekke vind ik nog dat expedia geen gegevens van mij kan vinden op naam, voornamen, meisjesnaar op e-mailadressen, niets! En ik weet 100% zeker dat ik heb geboekt, ik heb ook betaald! Sorry ik moet het echt hier kwijt.. behalve maandag Hertz bellen (waar ik weinig hoop op heb, omdat ik via expedia heb geboekt) weet ik niet wat ik moet doen! Ik ga maar even kijken of ik de visa betaling ongedaan kan maken of zo...

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Gelukkig had ik nog geen stress en kan ik dit er rustig bij hebben :(

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje mom, dat ik flink balen. Wanneer gaan jullie op vakantie dan? En waarheen? Dat ding moet toch ergens te vinden zijn? Hoelang is het geleden dat je betaald hebt?

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, ik vind die 1e schoentjes ook het leukst. Ik zelf vind hele zilveren schoentjes niet zo leuk. Wel schoentjes met een zilveren accent.

Ik zit inmiddels aan een glaasje rosé met ijscups :)

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Al je hebt betaald, heb je daar toch wel gegevens bijstaan Mom? Iets van een reserveringsnummer of een klantnummer?

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    mom als je toch via visa hebt betaald kunnen hun dat toch ook zien

je hebt daar toch een kenmerk bij staan ,

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden

hier drukke werkdag gehad en toen na het eten werd Gwen weer thuisgebracht lekker geknuffeld en naar bed gedaan, mars is nu werken heeft nachtdienst en ik duik er ook niet al te laat in,

heb snel terug gelezen maar teveel van 2 dagen om uitgebreidt te reageren

maar wel leuk filmpje van Fenne en Luuk gezien , leuk hoor die filmpjes
    en de foto,s ook leuk hoor!

oh ja was donderdag wezen solliciteren, en kreeg gister dit bericht terug

-Uiterlijk aanstaande woensdag neem ik een beslissing, dit omdat ik de kandidaten die nu nog komen ook een eerlijke kans wil geven. Echter ik moet zeggen dat ik heel positief over jou ben.

Alvast een goed weekend!

en als ik uitgekozen wordt dan stuurt hij met wie ik een gesprek heb gehad das diegene ook die de solicitanten uitzoekt mijn gegevens aan zijn manager door voor een klikgesprek,

kreeg ik een uur later een mail van hem

Beste Joyce,

Ik heb nog een vraag voor je ik ga waarschijnlijk jouw cv dinsdag versturen naar de manager. Voor het maken van een klikgesprek.

Nou kan ik natuurlijk een leuke tekst verzinnen maar ik denk dat het verstandiger, logischer is om dit aan jou over te laten

Mijn vraag is of jij van het weekend een motivatie kan maken voor de functie zodat ik deze samen met je cv kan versturen.

das positief :D

dus heb vanavond gelijk een motivatie gestuurd!

hoe is het verder hier nog belangrijke dingen gemist??

oh ja nog mooie echo gezien van mini ichy!! super hoor meid
    en las dat Sizzel ook een goede echo had toppie meid!

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    sorry meiden , ik verwaarloos jullie

ik lees wel steeds bij , maar helaas niet de zin bij elkaar sprokkelen om te reageren

@ kikkert jeej nieuwe toppie
    @ dees je bent een kanjer meid !!
    @ wen , oe leuke schoentjes hoor
    @ botje , genieten van je avondje meid !
    @ echos , mooie dat ze goed zijn
    @ suus , gussie wat een gedoe met dat prikken :(
    @ mrijn , hoe is het nu met je meis ? gaat het weer een beetje
    @ debora , klinkt leuk je winkel , ben benieuwd hoor

uhm verder geen idee meer sorry lieffies

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mom bale zeg wat raar zeg dat alles weg is ..ppff

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    K weenie.. ik heb bij expedia op de site geboekt, daar moet je je visa nummer alleen invullen.. dus ik heb verder via de visa (nog) geen gegevens gekregen.
    we gaan zaterdag naar Italie.. boehooeee ik moet zeggen dat ik echt kan janken hier.
    Ik heb zowel op de laptop als op de computer en bij alle emails, zelfs die van Erik, alles op zijn kop gezet. Ik vind dit echt zo raar! Heb ik al eerder gezegt weet ik, maar ik kan er gewoon niet over uit. Ik heb het via mijn nieuwe e-mail gedaan en ALLE coorespondentie kan ik terug vinden, behalve dit.. ik begin bijna iets samenzweerderigs van Expedia te denken. En ik heb ze nog gebelt MET mijn reisroute nummer die ik toen op de laptop heb opgezocht.. daar moet ik iets in het document hebben gewist..

Zucht!

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    en als je nog eens belt meid

ik moet eerlijk zeggen dat bij ons op het werk ook wel eens voorkomt dat de ene het niet vinden kan , maar een ander wel weer

misschien heb je geluk ?

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mom niet druk maken! zelfs zonder reserveringsnummer en voucher krijg je je auto mee hoor. Mijn man werkt bij een autoverhuur op de luchthaven en maakt het dagelijks mee, zij hebben een kopie van de reservering.
    Maaruh wel zeker dat je geboekt hebt???

13. supermummy

Ja je kan ook nog eens bellen, misschien lag het aan de persoon aan de telefoon dat hij/zij het niet kon vinden. Ook naam en email adres spellen.
    Het moet echt wel terug te vinden zijn als je geboekt hebt.

14. supermummy

Joma, dat is idd heel positief! Heel veel succes!
    en een klikgesprek wat is dat nou weer?

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He, thanks dames. Mijn broertje even gebeld, dat lucht ook op. En visa gebeld, ja de betaling is doorgegaan, maar geen kenmerk alleen dat het naar expedia.nl is gegaan.
    Ik heb alle gegevens die ik kon bedenken in een nood-kreet-mail gestuurd naar expedia.nl. Voor de zekerheid heb ik die mail maar even 2x gestuurd onder het onderwerp HELP SPOEDIG!.. nou.. dat moet toch opvallen zou je denken.
    Ik vind het trouwens dom dat hun Hertz niet even bellen, lekkere service.. maar goed die lui kan ik maandag weer bellen.
    En verder heb ik gevraagd wat ik moet doen om de betaling terug te vorderen en dit ook in de mail gezet, zodat ik eventueel een nieuwe boeking kan maken. ZO.. als dat allemaal dinsdag ochtend niet geholpen heeft ga ik net zolang rond bellen tot ik of een nieuw nummer heb gekregen of mijn geld terug krijg!
    Nou wat een opluchting.. SM kan het ook zijn dat ze bij de tussen persoon expedia gewoon mij gewist hebben enne het verhuur bedrijf dus geen gegevens heeft? of ben ik nou een hele erge doemdenker?!

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He leuk joma, een klik-gesprek.. nooit van gehoord, maar positief dat je door bent naar de volgende ronde! (Anders zeg je zoiets niet neem ik aan)

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Joma, dat klinkt positief! Ik duim voor je.
    Mom, en Erik, kan die je niet helpen? Misschien heeft hij wat opgeruimd of zo?
    Hoi mys

Meiden, wijntje was lekker. Ijscups ook ;) Nu ga ik naar bed toe. Ik heb besloten dat de 2 poezebeesten vannacht lekker een keertje mee mogen naar de slaapkamer. Vind dat altijd heerlijk een kat bij m'n voeten...

Slaap lekker lieve allemaal. Tot morgen. x

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Bleh.. wat een rot avond zo.. al mijn spiertjes doen er zeer van. Ik ga maar gauw naar bedje.. hopelijk komt Erik niet al te dronken thuis.. hij heeft een vrijgezellenfeestje die hij organiseerde, dus ik ben er bang voor. Denk dat ik maar vast een emmer naast zijn kant van het bed zet, gna, gna!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Klinkt gezellig allemaal Boney! Hier zouden mijn katten gaan rond drentelen en miauwen.. blijven die van jou braaf liggen?

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

met een paasei, had de paashaas verstopt :)

Deel Deze Pagina