mm balen supermummy... hopelijk krijg geen keelontsteking Wen: hihi de hele familie komt naar Fenne kijken! Leuk! En geweldig he de kinderboerderij. We hebben hier een heleboel plekken waar ze geitjes hebben staan maar je kunt nergens in, zeg maar. Alleen maar kijken...
http://nl.tinypic.com/player.php?v=30xctqd&s=5 oh en Marc vind het niet leuk dat ie hier staat vanwege z'n stem... Heb gezegd dat we hier allemaal wel eens "debiel" staan roepen: goed zo!!! jaaaah enz... Dus dat dat echt niet opvalt...
leuke foto debora sm haha, nee beeb voelen ho maar, bedoelde dat mijn zwemband beweegt, maar dat dat ook alles is leuk dat iedereen zo enthousiast is om fenne te zien lopen.
oh lekker bijna klaar! ik stond op de andere huiskamer en daar hoef je niks te doen met ze haha! Wel tijdens de pauze van een collega op de "groep" gestaan. En toen ben ik 3 kwartier bezig geweest om te voorkomen dat een mevrouw (zit in rolstoel) op ging staan. Ze moet namelijk elke 5 min. plassen. (ze vergeet dat ze al geweest is en als je dat zegt wordt ze heel erg boos) Zodat ze niet zou vallen. Leuk he
@debie: je bent alweer 10 weken! joh wat gaat het snel! (of vind je zelf van niet? dat had ik altijd)
Goedemorgen meiden Zo wat een lekkere ochtend hebben tot 8uur uit mogen slapen. Gister was het kwart over 7 dus ik mag niet klagen. We zijn erg druk in de voor als achtertuin dus vandaar ik nu wel heel weinig er ben,alsof ik er al vaak was he Er is vrijdag een baby poesje overleden ws het kleinste van het nest,we hebben het netjes begraven en er een gedenkje bij gezet. De kids vonden het verschrikkelijk en tja ik ook hoor. Maar ja zo is de natuur he,nu hebben we van de buurman een speciale warmtelamp gehad en die hangt nu boven de bench zodat ze wel lekker warm liggen nu Met keano gaat het gewoon steeds beter hij is nog niet helemaal de oude maar het gaat wel de goede kant op. De krentebaard zit nog steeds op zijn mond en kin maar moet woensdag toch komen voor controle dus ws zal hij er een zalfje voor krijgen Eerlijk gezegd hoop ik niet dat hij er litekens van krijgt hoor. Ik zal zo even op me gemak terug lezen en dan Keano eruit halen en vandaag ben ik van plan om in huis weinig te gaan doen.
Ik heb weer hele leuke foto's gezien van sarah en finn. Is fin ook zo gek op alles waar een deksel op kan? Keano is gewoon echt verslaafd aan dat soort dingen.
@lianda: dus langzaam maar zeker wordt Keano een beetje beter! Fijn. Hoop idd dat hij geen littekentjes van de krentebaard krijgt... och 1 van de poesjes dood? sneu maar idd zo is de natuur! oh telefoon voor mij!
jep er is er 1 dood gegaan vind het echt erg zeg. maar ja we doen er niets aan he ik hoop dat deze wel gewoon blijven leven hoor. houd ze dan ook constant in de gaten. lijk wel een oppasser haha,moet er gewoon niet aan denken dat er nog een zal gaan.
zo en nu ga ik me kleinste man eruit halen en een bam geven,even lekker middag eten met het hele gezin,dat vind ik echt 1 van de fijnere momenten van de dag!
Lekker nog even kunnen slapen hier. Heerlijk. Joma, zo'n loopkar heb ik niet hoor. Heb ik nooit gehad. Ik bedoel zo'n babywalker. Waar ze zelf achter lopen en duwen. Lianda, arm katje. Vind dat ook altijd erg. Maar goed, er zal vast wat met dat beesteje aan de hand zijn geweest denk ik dan. Dus beter zo. Leuk filmpje van ondeugende Finn. Wat een lekker ding is het toch, met lange benen! En hier nog 1 die gek is op dingen op haar hoofd en alles met een deksel. Debie, hoe is het met de was? Hier ben ik bijna bij van de afgelopen 14 dagen Alleen nog wat strijken. (overhemden, GEEN theedoeken. Dat heb ik deze keer niet gedaan. Het was echt TE veel!)
Hoi meiden, Leuke filmpjes en foto's gezien van de kindjes En Dees, moest ech lachen om die tekstballonnetjes in beeld! Mom, ik hoop dat je de gegevens nog ergens kan vinden. Wat een gedoe allemaal zeg! Joma, klinkt allemaal positief van je bijna nieuwe baan De was, hier gelukkig bij met de was, alleen staat er nog een mand om te strijken op me te wachten Zielig hoor Lianda, dat er een poesje dood is gegaan Fijn te lezen dat het met Keano steeds beter gaat. Ik voel me gelukkig weer een stuk beter dan gisteren. De keelpijn heeft niet doorgezet. Nu nog alleen een kriebel in mijn keel. Dus toch naar de verjaardag van schoonzus geweest. Viel best mee. De kinderen hebben zich goed gedragen en dat scheelt altijd al de helft! Mijn broer en schoonzus zijn pas verhuisd en alles is dus gloedjenieuw daar. Hoogglans keuken en meubels. Vandaag kan ze dus met een doekje alles afdoen, want Sofie heeft er vast wel wat vingerafdrukjes achter gelaten Morgen ga ik op het werk van mijn zus kijken. Ze werkt op een school in Rotterdam. Heb er echt zin in. Sofie gaat mee en de andere kinderen blijven tussen de middag over op school. Dat vinden ze geweldig!
boney nog 3 overhemden strijken en een was ophangen verder alles weg, zit heerlijk in de tuin maar werd me net toch echt ff te warm. Louncheset staat trouwens erg leuk meiske ga je gewoon naar de klas kijken of hebben ze iets speciaals?
@debora leuke foto volgens mij hebben wij echt geluk wat uitslapen betreft dylan slaap 9 van de 10 keer best lang meestal word hij pas tussen 8 en 9 wakker en vaker ook pas later, maar ja als je je na gaat dat hij pas bij 10 maanden doorsliep mag dat ook wel. eerst moest ik 6 a 10 keer per nacht eruit.
ik ben weer weg ga nog wat was doen en opruimen misschien tot straks (maar dat zal wel aangezien we geen tv hebben alweer een foutje van ziggo e*kels)