Ik ga gewoon in haar klas kijken. Dat doe ik meestal 1 keer per jaar. Meestal ga ik als er hier op school een studiedag is, dan kunnen mijn kinderen ook mee. Maar dit jaar gaat dat niet, mijn zus is dan nog op vakantie. De kinderen uit haar klas vinden het ook altijd erg leuk als ik kom.
Zo, zal even aan de meldplicht voldoen. Ik ben alweer een stuk beter te pas, keelpijn is volledig weg. Alleen nog een beetje kriebelhoest, maar daar heb ik een hoestdrankje voor. Hopelijk blijf ik nu een tijdje ziekte-vrij. Tess is ook prima te pas en heeft er al weer 3 uur opzitten in dromenland, zometeen maar wakker maken. Brood is weer niet erin te krijgen, grrrr. Maar ja, tiseenfase he?!Komt vanzelf weer. We hebben vanmorgen even flink gepoetst en opgeruimd, dus vanmiddag lekker relaxen. Wilde eerst gaan fietsen, maar vind het weer een beetje wisselvallig. Baal wel, want maandag en dinsdag wordt het schitterend weer. En wanneer ik vrij ben, vanaf woensdag wordt het baggerweer.
Hello! Ben onwijs druk geweest. Heb de site ff in een nieuw jasje gestoken, wat vinden jullie er van??? http://www.design4kidz.nl
Zo he, dat ziet er strak uit hoor Ariel!Erg professioneel ook! Toch even wezen fietsen, maar de wind was nog wel chilly. Rond 4 uur weer de strijd van de boterham....pffff, ze wil gewoon echt geen brood. Zit wel te twijfelen waarmee ik brood dan kan vervangen, aangezien ze ook geen pap wil. Tess is gewoon geen broodeter en als ze slecht eet, is dat het eerste dat sneuvelt. Ik heb ook het idee dat ze in een sprongetje zit, niet dat ze vervelend is ofzo, maar gewoon....tja...gewoon anders. Ze speelt nu veel meer echt spel, dus popje in bed, onder de deken en kusje. Een heel gesprek met meneer aap, met gezichtsuitdrukkingen en al.... Ook gaat alles wat Tess zegt nu gepaard met een gezichtsuitdrukking. Dus vragen is wenkbrauwen omhoog en stem omhoog. Lief is schattig glimlachen. Kwaad is 1 groot donderhoofd enz. Moeilijk uit te leggen, maar zie ineens verschil. Ook slaapt ze weer een stuk meer. Normaal was ze in een sprongetje gewoon slecht te vermaken, sliep slechter, snel chaggie, etc. Maar dat is nu dus allemaal niet zo....maar toch is ze anders.....
Haai! Kom even hoi zeggen.. Heb niks teruggelezen, sorry. Ja net even het stukje van Suus over dat Tess veranderd is. Kan heel goed natuurlijk en elke sprong uit zich weer anders. Klinkt wel onwijs schattig en wijs wat je verteld over haar gezichtsuitdrukkingen. Ze wordt echt een dreumes joh. Hier: ka-pot! Vanochtend om half 7 opgestaan voor Lune, vannacht 2 x geweest en ik had eng gedroomd (werd aangevallen door een wesp ) dus nog een tijdje wakker gelegen. Om half 11 stonden schoonouders voor de deur. Best gezellig maar doodvermoeiende mensen. Schoonpa wil constant aandacht van Lune en pakt steeds op terwijl ze dat niet leuk vindt. En maar in de lucht gooien en 'joepie joepie joepie' 'boeboeboe' 'jaaajaaaajaaa' roepen, 'kom maar Lune, kom maar Lune, boekje lezen? boekje lezen?' ,'Lune, kijk es.. Lune kijk es.. LUNE! LUNEEE!!!!'... *zucht* Mag ik hem slaan? Op een gegeven moment heb ik maar gezegd dat ze misschien wel even alleen op de grond wil spelen. Je moet toch wat.. Jeroen stelde voor om een stukje te wandelen. Goed idee!! Pff, even rust in de kinderwagen haha! In de loop van de middag zijn ze naar huis gegaan. Lune op bed gedaan, kind was kapot.. en wij de tuin in, tuinstoelen verven! Lekker weertje, maar wat een pokkenklus! Allemaal zijkantjes en tussen plankjes in verven. Maar het resultaat wordt prachtig! Na een tuinstoel en een tafeltje stonden mijn ouders en oma op de stoep. Ook gezellig maar weer druk. Lune was na een uurtje weer wakker, had zich eronder gepoept dus kreeg weer de volle aandacht. Arme kind is nu helemaal gesloopt hihi.. En ik ook, heb net gedoucht en ga zo even soepje en broodje eten en op de bank.
Wat een geluk Maja, twee x ouders op de stoep Klinkt idd vermoeiend. Suus, klinkt wel lief dat popje in bed Ze worden nu echt wijs he!
Ja het eten is echt een fase (laten we hopen ) Sara eet nu sinds 2 dagen pas brood Het is nog nieuw voor haar dus hier gaan ze helemaal op Ze eet dus nu ineens 2 boterhammen per dag extra. Fruit wil ze niet meer, terwijl ze normaal gesproken 4 stuks fruit eet. En net heeft ze aardappelen,tomaat en vis (dorada) op en ze heeft gewoon een hele dorada op en een stuk of 4 aardappelen.....
meiske gezeliig, veel plezier. suus hier eet ilse die brinta vezelvit crackers meestal wil ze die wel als ze haar brood weer eens niet moet. Wel fijn dat jullie allemaal weer beter zijn. maja lekker vroeg je bed in en je vent een por geven als lune vannacht komt. De tuin is opgeruimd, plantjes geplant, tafel, stoelen, bank anders neergezet, ben weer helemaal happy met mijn tuin, nu nog ff een zandbak voor ilse en dan is het over voor dit jaar. boney ook nog lekker is de tuin gezeten??? Fijne avond meiden
goedenavond meiden hier lekker op pad geweest vandaag, gwen lag er om half 7 al in en sliep gelijk, ze had ook maar een half uurtje vanmiddag geslapen in de auto als ze smiddags 1,5 uur slaap dan ligt ze savonds anderhalf uur te keten in bed ook als ze dan later gaat erg vermoeiend hoor dus wel lekker dat ze gelijk ging slapen. Ze kan ook gewoon heel de dag vrolijk doorgaan zonder een lange slaap wat een doorzettings vermogen heeft dat kind zeg pfff net ff de badkamer gesopt grondig en alles weggestreken. wat grappig altijd om te lezen hoe anders ieder kindje is... hoelaat gaan jullie kleintje nu savonds naar bed??
Maja, jemig...wat een geluk zeg....ha ha ha. Ouders en schoonouders over de vloer, Lune zal moe zijn, maar jullie ook, of niet? Debie, die crackers krijgt Tess dus ook als ze weer eens brood niet wil. Maar meer dan 2 crackers krijg ik er niet in en het staat niet gelijk aan 2 boterhammen. Maar iets is beter dan niets. Dus lekker in de tuin aan het klussen geweest....heb ik nog steeds niet gedaan *schaam schaam*. Sm, dus toch maar aan het brood gegaan. Ja, iets nieuws is altijd HOT op dat moment, maar het neemt de lust naar iets anders weg....da's minder. Joma, Tess ligt er rond 19.30 in en is dan meteen vertrokken naar dromenland. En Gwen is idd een doorzettertje. Tess slaapt de laatste weken steevast min. 3 uur tussen de middag. Ik ga bankhangen ladies. Koes koes.
hallo meiden meiske: fijn dat de keelpijn niet heeft doorgezet zeg! maja: ik snap dat jullie het druk gehad hebben vandaag met zoveel bezoek. moet er zelf echt niet aan denken hoor. sm: wat leuk dat jullie sarah nu ook boterhammen eet zeg! dat fruit herken ik erg goed keano at ook echt veel fruit en wil er nu ook niks meer van weten. soms geef ik hem zo'n kuipje van de friso dat wil ie soms wel. tiseenfasetiseenfase debie: leuk he in de tuin bezIg zijn hier is hubbie het hele weekend druk geweest en heeft aardig wat coniferen gesnoeit en in de voortuin een hoop planten eruit gehaald. van de week even perkplantjes halen en de bakken weer vullen. de tegels worden ook nog even onder de hoge druk gezet dan is alles weer mooi voor het weekend, joma: wouw jou meisje die slaapt weinig zeg wat een volhoudster zeg,keano slaapt nog 2x 2uur op de dag en gaat rond half 8 de nacht in. denk niet dat ik hem al na een slaapje per dag kan doen want dat trekt hij zeker nog niet. vind het soms wel vervelend kwa planning hoor zo de boys lagen er om kwart voor 8 in wat een rust dan weer in huis. hubbie heeft as week avonddienst dus ben ik sávonds weer alleen met de kids. ga even wat terug lezen
@Lianda zo dan slaapt hij nog veel, lekker hoor, heb je toch ff tijd om wat te doen, hier moet het echt savonds als ze slaapt.
hier ook hoor met eten de ene keer wel fruit en de andere dag weer niet, maar maak me er niet druk om hoor, ze heeft vanavond wel goed gegeten en zelf met een vorkje gaat steeds beterder leuk hoor ff wat foto, s ervan uploaden
even snel door de berichten gekeken. Wen, het jurkje is prima qua lengte, ik heb wel maat 86 genomen. Komt tot haar knieen. ik doe er een witte legging onder. Uh, bedtijd hier is tussen 19.30 en 20.00. Meestal gaat Sarah even de dag doorspreken met Fred (haar knuffel) en dan slapen. Haar slaapje overdag is heel wisselend, de ene keer nog 2 slaapjes en de andere keer 1. Ligt eraan hoe vroeg ze wakker is, ook totaal geen ritme. Gelukkig slaapt ze overal dus als we weg gaan nemen we het campingbedje mee. Ahum, we willen graag een dagje weg met Sarah maar hoe doen jullie dat met slapen? Slapen jullie kindjes dan in de wandelwagen? Hm, lastig (vind ik dan) Ik ga paul e leeuw kijken en dan naar bed, afgelopen nacht wel 4 uur geslapen, gaaaaaaaap
@Anouk slaapt sarah dan niet in de wandelwagen? als je haar ergens mee naar toe neemt slaapt ze ook in camping bedje dus denk wel dat dat gaat lukken hoor in de wandewagen onderweg. Gwen slaapt als ze echt moe is in de wandelwagen gelukkig.