@maja zo jij hebt je dagje wel weer gehad @lianda nog 2x per dag slapen lekker hoor, dylan slaap tussen de middag 1 a 2uurtje en dan om half 8 weer erin savonds maar soms slaapt hij niet smiddags
Slapen: Hier best een slaapkoppie. Sowieso min. 12u per nacht. En dan 's morgens vaak nog ruim 2u en dan 's middags nog een keer bijna 2 uur. Ze slaapt dus nog zo'n 4 of 5 uur overdag. En ze heeft het echt nodig. Ze redt het gewoon echt niet met 1 slaapje. En wat grappig dat Sarah ook de dag door bespreekt met Fred Dat doet Tessa met haar kikker. De ene keer maar 5 min. Maar net als vanavond (en ik vind het zoooo sweet...) hoorden we ze na bijna 3 kwartier nog beppen. Ik zou dan zo graag om een hoekie willen kijken. Maar ik heb dat eens gedaan en toen zag ze me. Toen was het natuurlijk brullen toen ik weg ging. Uiteindelijk is ze toch stil. Gaan jullie kindjes trouwens ook zo het bed door? Tessa slaapt altijd alleen maar in een slaapzak. Dekentje en lakentje heb ik nooit in bed gehad. Ze ligt sowieso altijd op haar buik en met haar hoofd bij het voeteneinde. Maar soms ook overdwars met haar benen schuin omhoog tegen de spijlen. Ook wel eens op haar knietjes met dat kontje omhoog. Ook kan ze sinds een paar dagen haar slaapzak open krijgen. En dan echt helemaal tot bovenaan. Zit te denken om hem met een veligheids speld dicht te maken, maar Tessa is zo'n friemel (net als mama), die krijgt alles open met die friemelvingertjes. Denken jullie dat ze ook een veiligheidsspeld open kan krijgen? Ze had laatst zelfs een schroefje van het traphek er uit gedraaid Zulke dingen krijgt ze allemaal voor elkaar. Ik ga nog even Peter gezelschap houden. Die is weer veilig thuis gekomen en Tessa was helemaal blij dat hij er weer was. Zo lief om te zien... *smelt* Hij mocht zelfs niet gaan plassen. Toen stond ze te huilen voor de wc deur. Hier staan morgen om half 8 de bouwvakkers op de stoep Gelukkig na morgen alles weer in orde. (eerst zien, dan geloven) Vond het eigenlijk best gezellig... Haha... Zeker die ene bouwvakker is best een lekkertje... En nog aardig ook En volgens mij komt die morgenvroeg weer. Truste allemaal. xxx
Goeiemorgen meiden Ik ga zo werken maar wilde nog even komen melden dat ik gisteren een heeeeeeerlijke dag heb gehad. We hebben het zo gezellig gehad en zo lekker gegeten. Ik krijg ook een heel mooi verjaardagskado van Yvonne namelijk samen met haar een dagje kuuroord met alles erop en eraan. Ik moest even slikken want ze wil ook naar de sauna. Mijn hele leven heb ik dat kunnen vermijden en nu moet ik mee. Het is een goede oefening om mezelf te leren accepteren zoals ik ben zei ze. Ik vind het doodeng maar de gedachte erachter vind ik wel mooi. Ik ga nu snel eten en dan werken. Ik hoef maar tot 12.30 en vanaf 2 uur komt er visite. Mochten er mensen van hier zin hebben, jullie zijn welkom
godverdomme heel verhaal getypted knal mijn laptop uit ff vlug gwen eet super zeg en joma ilse slaapt precies zoals je omschrijft alleen suus moet de tuin nog doen, kan echt niet zonder boney wil een nieuwe lekkage want de bouwvakker is zo'n lekker ding enne enne enne hier werken, op werkdag gaat het nog fout 's ochtend helaas, gelukkig maar 3 dagen en dan meivakantie. fijne dag allemaal
Mogguh! Hier al even uit de veren. De was hangt al op en de volgende staat aan. Frituur pan al schoongemaakt en nu even een kopje thee. Ik wacht met ontbijten tot Tessa wakker word. De bouwvakkers zouden hier om half 8 op de stoep staan. Nog niemand gezien.
Mogguh, Dees wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad! Goed om te horen! (lezen..) Enne, je bent vandaag toch jarig..? (help, laat het zo zijn.. ) Ik neem de gok.. Van harte gefeliciteerd!!! Bones, jammer dat je lekkere bouwvakker er nog niet is.. En zorg je er nou ook stiekem voor dat je niet nog in je ochtendjas zit maar er een beetje leuk bij loopt..? 8) Zou ik wel doen, hahaha! En over die slaapzak: Lune trekt ook al een tijdje de rits los. Ik doe haar de slaapzak nu andersom om, dus de rits op dr rug. Ideaal 's nachts doe ik dat niet, dan heeft ze toch de puf niet om hem open te doen. Debie, werkze! Bedoel je met fout gaan dat je misselijk wordt? Wen, hoe is het met vincent? Al weer beter? Hier alles prima. Tenminste, met mij. Ik hoop ook met Lune want die heb ik achtergelaten bij het kdv en ze was aan het krijsen toen ik weg ging. Ik kan daar maar niet aan wennen.. Ze gaan er wel heel goed mee om hoor, de leidster is super lief en ze zou haar zo naar bed brengen. Meestal is ze na een slaapje weer vrolijk. Ik hoop nu ook.. En anders hoor ik het wel. Ik ga vandaag de ramen lappen, stofzuigen en dweilen en de badkamer poetsen. Oja, de was moet ook nog gedaan, moet nog boodschappen halen en het centrum in. Ik mag denk ik wel wat gaan doen inmiddels
ik ben er weer vandoor genoeg te doen, boodschappen, tegels en zand voor de tuin bestellen en van de zon genieten!! fijne dag allemaal
Goedemorgen! DEES: GEFELICITEERD!!!!! fijn dat je gister een superdag hebt gehad! En een mooi cadeau! (mij krijgen ze de sauna ook niet in) Bones fijn dat het vandaag allemaal goed gaat komen. Tenminste dat hoop ik. @slaapjes: ik stond me onder de douche net toevallig te bedenken hoe we dat met Finn moeten aanpakken. Hij ligt nu wel te slapen, maar het lukt niet altijd meer. Of dan slaapt ie 's middags niet meer. Hij heeft het wel nodig want hij is anders niet te genieten. Maar misschien moeten we er 1 langer slaapje van maken. Maar hij is meestal rond half 9 al niet meer te vermaken van vermoeidheid dus als ik dat moet rekken... Morgen maar eens proberen. En even heeel ego: ik ga altijd douchen als Finn om half 9 naar bed gaat. (wil perse 's ochtends douchen) Hij is al tussen 6 en half 7 wakker dus ervoor gaat ook niet. Finn meenemen in de badkamer is geen optie want ik heb geen douchecabine dus alles wordt nat. Daarbij moet de badkamer dus eigenlijk helemaal eruit en verbouwd worden. De buizen lopen aan de buitenkant en Finn kan eraan-> heet! En elke dag meedouchen kan niet vanwege z'n huidje... Dus als hij niet meer naar bed gaat om half 9, wanneer moet ik dan douchen??? Of pas veel later maar dan kan ik bv niet alvast boodschappen gaan doen. tis wat
Dees: Gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk kado van Yvonne zeg. Maar ik dacht dat jij niet zo'n moeite met naakt had? Maja, Jij hebt een druk programma vandaag. Al aan de slag inmiddels? De aannnemers zijn er net. En idd. Ik was om half 8 al helemaal aangekleed, haar op orde enzo. hihi... Hij heeft gewoon echt een leuk hoofd om naar te kijken. Z'n partner is wat minder. Maar ja, die is dan ook al ver in de 50 Maar ook hartstikke aardig.
Dank jullie meiden Juist wel, ik heb veel moeite met naakt. Tenminste, als iemand me kan zien dan. Mijn onderkantje laten zien (in ziekenhuis ofzo) doet me niks maar mijn lijf hou ik liever bedekt. Ach zei Yvonne, mijn borsten hangen op mijn knieen dus maak je niet nerveus joh
oh ja en slaapzak wordt hier ook vakkundig open gemaakt. Hij ligt ook altijd in de raarste houdingen. Joma: leuke foto's! Als ik Finn een bord geef dan gaat ie het oppakken en mee schudden/gooien enz... Wel vind hij het leuk om zelf met een vorkje te prikken, maar dan geef ik steeds 1 stukje. @suus: jee wat gaat Tees hard zeg: popje in bed leggen enzo! Kan me voorstellen dat je vind dat ze erg veranderd is. @eten/brood weigeren: heeft Finn al een tijdje niet meer gedaan. Ik maak er geen strijd van. Als hij een paar stukjes eet vind ik het goed. Anders krijgt hij wat later bv een stukje ontbijtkoek (omdat Finn wel moet eten) @maja: das wel erg om steeds je meissie zo achter te moeten laten... Jij aan de schoonmaak dus! succes uuuhmmm vor de gene die ik niet gehad heb: sorry en een knuffel!
@Dees.. liefie.. wil je ff VAN HARTE FELICITEREN met je verjaardag meis.. en een onwijs lief kado zeg.. maar lijkt mij oook doodeng.. zou t super knap vinden als t je lukt.. enje zult je er ongetwijfeld geweldig door voelen... geniet er lekker van meid.. en van t mooie weer en de visite en de kadootjes enz enz.. laat je maar lekker verwennen.. Knuffff
Ze maakte er zelfs gebaren bij (als ik het uit kan leggen) van borst pakken, in haar nek werpen en dan 2x en dan een knoop in haar nek leggen . Dat zei ik vroeger al tegen mijn moeder, dat ze dat met die van haar kon doen
Lang zal Deesje leven, lang zal Deesje leven, Lange zal Deesje leven in de gloria... In de gloriiiiia, in de gloria. Hieperdepiep HOERA (x40) De bakfiets zit in elkaar, maar Juultje was gister aan het eind van de middag zo moe dat ze al beon te peipen toen ze doorhad dat ze in dat ding moest. Kleine laffaard! Misschien dat Sanne morgenmiddag bij mij is en dan zet ik ze er wel samen in. Het is wel een onwijs gaaf ding! Ik heb gister ook weer op mijn gele Poowney gereden en ze was heel braaf. Ik merk wel dat mijn ribben nog lang niet hersteld zijn want ik verrek nu weer van de pijn. Ik doe de komende tijd dus toch nog maar een beetje rustig aan. Deborah, ik meet binnenkort even de maten op van de bankjes van de fiets. Mijn zisje heeft misschein ook een klus voor je. Ze heeft een aantal grote vierkante kussens van een oude bank en die wil ze graag opnieuw bekleed hebben om er een speelhoek voor Sanne van de maken. Ze zou dan een hoes op kunnen sturen zodat jij op basis daarvan nieuwe kan maken. Je moet maar eens nadenken of je dat kan en wil en tegen welke prijs. Hoe kom jij aan je stoffen? Via i-net?