ff snel dees feliciteren!!! DEES, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID! GENIET ER MAAR LEKKER VAN EN HEEEEEEEEEL VEEL PLEZIER VANDAAG!! KUSSIE!!
Zooooo.. Heb eerst nog even snel een sloolicitatiebrief de mail op gegooid.. (en nou maar hopen dat ik niet word uitgenodigd, dan moet ik wel studeren ) Dees, je bent echt niet de enige die moeite heeft met naakt. Meer wel dan niet volgens mij. Maar ik zo'n sauna loopt van alles rond, da's juist het mooie.. Echt hoor, daar kijkt niemand ergens van op, anders ga je zelf ook niet in je blote gat lopen. En ik vind juist dat mensen naakt minder opvallen dan met kleren. Tja, hoe leg ik dat nou uit.. Ik kijk in elk geval nergens van op. Ja, of er moet een mega tros blauwe druiven uit iemands kont hangen (lees: aambeien), heb ik 1x gezien en ik moet toegeven dat ik daar wel even van op keek (en bleef kijken ook al wou ik dat niet, ik kon er niks aan doen en het beeld zit nog in m'n hoofd.. aaaah!) Debora, tja.. Wanneer dan douchen? Ehm.. geen idee eigenlijk haha! Ik douche altijd 's ochtends al Lune in bed ligt. Ook al slaapt ze niet, ze ligt wel even veilig. Bones, anders maak ff stiekem een foto van leukhoofdbouwvakker.. Ik heb ook even wat leuks nodig om naar te kijken 8) Ik weet alleen niet hoe je stiekem een foto moet maken hahaha!
@mrijn: doe maar een beetje rustig jij! Een hoes voor je zus maken kan ik wel denk ik! Stoffen zoeken is altijd het grootste probleem: we hebben hier wel een goede stoffenzaak. Ik bestel soms via internet en ik kijk op de markt. Vind het wel lastig om iets voor een ander te kopen. Dus misschien slim om zelf de stof uit te zoeken?
ja zou Finn natuurlijk voor 10 min. even in z'n bedje kunnen zetten... Das een idee waarom kom ik daar nu niet op... Hihi ik zie bony al: uhm heren ik maak even een foto van de werkzaamheden! Ne nee jullie hoeven niet uit beeld hoor
Ik ben trouwens 41 geworden maar hij past het niet aan. Tsja en die sauna..... Wie weet valt het mee. We plannen snel een datum in om te voorkomen dat ik me bedenk Yvonne heeft zelfspot en meestal schijt aan wat anderen van haar vinden. Maar zei ze: je bent niet de enige die er moeite mee heeft. Maar we gaan samen zegt ze, we duiken er samen in. Lief is ze he?
We moeten om 10 uur weg naar de fysio. Ze zal wel opkijken want hij kruipt nu! De vorige keer dus echt nog niet!
Das zeker lief! En het is echt zo: ik heb er ook wel moeite mee, en ik ben "dun". Denk dat iedereen daar wel op zekere hoogte last van heeft
DEESJE VAN HARTE GEFELICITEERD MEID !!! en een super kadoo heb je gehad van yvonne ! voor de rest een hele dikke knuffel weer ...
och gisteren op het werk was en man mij aan het vertellen over zijn werk als stoffeerder. Zegt ie: ja en dan had ik zo'n ventje bij me van de zelfde leeftijd als jij: zo'n 16/17 jaar... Uuuuhmmm dank je wel.... Heb er maar niks van gezegd want ik kreeg er toch geen speld tussen... Ik weet dat mensen me jong schatten maar jonger dan 19 heb ik nog niet gehoord! hoi mys!
Goodmoring Ladies! DEESJE gefeliciteerd met je 41e verjaardag, de site past je leeftijd niet aan omdat 40 hier echt de max is GRAPJE! Op nog vele jaren,gezondheid en geluk! Leuk cadeau van Yvon, hihi ik moet er ook niet aan denken om naar de sauna te gaan, al helemaal niet met mijn therapeute, en al helemaal niet als het ook nog gemixt is. Boney, hihihi ik moet wel lachen, extra de wekker gezet om 6uur om je haren en gezicht in de plooi te doen. Hihihi leuk toch een lekker ding in je huis. Oh ik zou trouwens geen veiligheidsspeld gebruiken, veels te bang dat ie los gaat. Maja veel op de planning, maar je bent nu nog hier, ben benieuwd wat je uiteindelijk gedaan krijgt. We hebben een nieuw (alweer) beleid, Sara gaat nu sinds een paar dagen om 21uur naar bed, het lukt nog niet helemaal, maar we blijven doorzetten. Gisteren lag ze er dus om 21uur in,1x wakker geweest om 23uur voor een slok water, en nu slaapt ze nog.... Zou het dan toch gaan lukken.
SM, ze gaat mee als vriendin, niet als therapeute. Och jee, gemengd........ Had ik nog niet over nagedacht of dat het geval is . We gaan naar de Thermen Tilburg.....
Haha... Ik moet lachen om jullie! Inmiddels ben ik wat wijzer. Hij woont hier in dorp. Heeft 2 kindjes. Een meisje van 20 maanden en een jongetje van een half jaar. Hij vroeg laats al zo belangstellend naar Tessa hoe oude ze was enzo. Tessa vind hem dan ook erg grappig. We zaten net buiten koffie te drinken en Tessa aan een schaaltje yoghurt. Ze zit steeds naar die mannen te lonken met haar allerliefst glimlach Naakt: Voor m'n zwangerschap had ik er niet zo'n moeite mee. Maar nu zou ik niet graag bloot in de sauna gaan. Ik heb blubberbillen en hangtieten... En ik weet wel dat het altijd erger kan maar toch. SM: Lekker dat Sara nog steeds slaapt zeg. Gewoon vol blijven houden om 21u. Dan gaat ze er vanzelf aan wennen. Hoi Sizzel en Mys. Maja... Jou tros blauwe druiven verhaal... ale: :sick: Tessa ligt in bed en ik ga de boel opruimen hier. Tot later.