Gestofzuigd, gedweild, was in de wasmachine en de badkamer zover leeggehaald dat ie gesopt kan worden. Dat is de stand tot nu toe. Best aardig al zeg ik het zelf.. Zo dus even soppen en de vaatwasser leegruimen en weer inruimen en dan mag ik weer even pauze.. Zo komen we de dag wel door Bones, jouw hunk klinkt wel hunkerig Tessa heeft dus ook oog voor mooie mannen hihi.. SM, idd even doorzetten en voor je het weet slaapt ze om 21u.. Hoop ik voor je Dees, grote kans dat het gemengd is. Yvonne sleept je wel mee joh Hangtieten heb ik niet echt, daar zijn ze ook te klein voor denk ik hahaha! Hoewel, ik heb wel eens van die theezakjes gezien, die kant kan het met mij ook nog op gaan Maarr.. Voor nu staan ze nog aardig vooruit Blubberbillen heb ik ook en ook een blubberbuik. Jeroen vindt het allemaal erg meevallen en zegt elke dag dat ie me lekker vindt (de viespeuk ) maar ik ben zelf natuurlijk niet tevreden. Heb woensdag trouwens voor het eerst weer hardgelopen en dat ging best prima! Volhouden dus. Heb vandaag alleen weer die irritante buikpijn en bloed ook weer flink. Stomme spiraal Die pijn trekt ook zo door naar mijn lies en bovenbeen, ben er gewoon een beetje misselijk van. Maar ik trek me er niet teveel van aan want daar wordt het ook niet beter van. Ik ga dus weer aan de sop. Laterrrr!
Hoort dat erbij Maja, dat bloeden steeds? Lijkt me wel lastig en die pijn lijkt ook niet normaal. Ik dacht dat je er, eenmaal geplaatst, bijna of geen last meer van hoorde te hebben?
Goedemorgen lieve dames!! @Dees; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuk zo'n dagje kuren!! En jij hoeft je nergens voor te schamen hoor... @blubberbillen; Heb ik helemaal niet, ook geen blubberbuik, ben best tevreden met mijn lijf nu, alleen mijn tieten niet, maar dat ben ik al 10 jaar niet Zit er serieus aan te denken om onder het mes te gaan, maar moet eerst vast inkomen hebben, geintje kost 5000 euro @Debora; Soms zet ik Mike in de kinderstoel in de gang, douche dan met de deur open, zodat we gewoon contact hebben. Maar meestal is mijn vriend er, dus dan is het geen probleem... @Boney; Dus ook een lekker ding gespot hihi, lekker toch!! @Joma; Heb jij ook Peter R de Vries gekeken?? Wat een verhaal hè?? 70 messteken Hier een lekker weekend gehad!! Straks even naar de Intratuin, plantjes halen, zijn nu in de aanbieding. Dan ga ik deze week het balkonnetje opruimen en de hoge drukspuit erop zetten. Bij de Ikea heb ik al een leuk setje gezien, dus ga ik het even gezellig maken, kunnen we straks ook buiten zitten!! Vanavond wil ik dus voor het eerst naar de sportschool, ga ik pole fitness doen, ben benieuwd hoor Die eerste stap hè.... Ga nu even Mike aankleden en dan weg..
Ja, dat dacht ik ook.. Maak me stiekem ook best een beetje zorgen. Helemaal omdat ik steeds op 1 plek zo'n pijn heb. Echt rechtsonderin en bij mijn lies en dus bovenbeen, alsof die verdoofd is ofzo, heel gek. Maar moet volgende week maandag op controle, dus tot die tijd overleef ik het vast wel.
Je bent fanatiek Naatje, heerlijk om te lezen. De energie straalt er vanaf. Maja, ik zou eerder bellen denk ik
Ik was vergeten mijn geboortedatum in te vullen met het nieuwe forum. Nu ben ik wel 41 Nog ruim een half uur en dan ben ik klaar =D>
lekker deesje , geniet van je verjaardag als ik een auto had kwam ik even hihih , maar ja helaas bryan is ook helemaal niet zo lekker van die stomme prikjes , vanmorgen om 10 uur had hij al 38.9 sneu hoor ... naja gaat ook weer over denken we dan maar
Schijnt erbij te horen Mys. Luuk moet de 28ste..... Tsja, jij hebt geen auto, de rest woont te ver weg. Jammer hoor, had wel zin in een verjaardagsminimeeting
hahahah ik ook wel maar ach , snel weer een meeting doen denk ik zo ! ! ! en ja het hoort er bij weet ik maar vind het nog sneu haha
Tis ook sneu en meeting ben ik helemaal voor. We zouden sowieso binnenkort naar Mr. Shi gaan maar ik werp het wel steeds in de kring en er willen meiden mee maar daarna is het weer stil
ja idd mr shi zonder kids was dat geloof ik he ik ben ook voor hoor we zullen maar weer een poll op hyves maken , misschien kunnen we dan plannen ! nog 20 min meid !
Kwartiertje inmiddels Ja maak maar een polletje aan. Mijn moeder heeft zelf appeltaart gebakken, jammie, zin in
ok.. weer ff snel reageren.. Nora ligt op bed en ik ga zo ook even plat.. ben kapot! Ik heb gelezen over hangtieten, flubberbillen, flubberbuik, tros druiven... (zie het al helemaal voor me... Niet erg charmant..) oja.. en over de leuke bouwvakker bij bones.. (FOTO!) Over dees die naar de sauna gaat! You go girl!!! Samen met yvonne wordt het vast super gezellig en leuk!! Bryan die ziek is.. arm ding.. Nora krijgt morgen de prikjes.. ben benieuwd.. Debora die wat gaat maken voor Mrijn!! Leuk!! het resultaat wel showen hoor!! Naatje die denkt aan een operatie... Lijkt me doodeng, maar als jij je er beter bij voelt moet je het zeker doen.. Maar jeeeeeej wat kost dat veel geld... mr shi heb ik nog voorbij zien komen.. ik laat deze keer denk ik verschiet gaan.. schiet niet op voor mij heb ik zo het idee.. ik het het al erg druk, voel me de laatste 2 weken niet 100%, ben hier weinig.. (weet niet eens meer wat er bij iedereen speelt..) En ja.... that's it.. Mrijn.. ik begreep dat jij een poosje geleden van je paard afgevallen bent.. jeej.. heftig! Hoop dat je je snel weer echt 100% voelt!! en nu met een cup a soup op de bank of buiten in de ligstoel... onee.. eerst nog even een gauw een was buiten ophangen.. (de 3e van vandaag!! Heerlijk als dat kan drogen buiten met dit weer!!)
Dees: veel plezier straks thuis! @lijf: hier ook van die dingen die waarschijnlijk theezakjes gaan worden... Das ook het enige waar ik van baal. Voor de zwangerschap had ik een mooie 75C en nu.... en wat striemen, maar die had ik ook al van te voren. ben ooit ineens heel hard gaan groeien in de lengte en daar krijg je ze ook van! @naatje: knap hoor naar de sportschool! Maja is goed bezig geweest! Tessa heeft smaak! haha Hoi Sizzel! knuffel voor jou! Ik heb net lekker met Finn zitten spelen en een wedstrijdje kruipen gedaan. Hij lag helemaal in een deuk! Hij heeft ontdekt hoe hij het klepje van de batterijen van de afstandsbediening moet open maken! Dus heb de batterijen er maar uitgehaald.... En nu zit ie tussen m'n benen met de la van het dressoir te spelen. Daar zitten zijn luiers in. Dus dat mag van ons. Hij weet ook precies dat ie in de la erboven niet mag komen! Fysio was blij dat Finn kroop! Over een maandje nog een keer terug om te kijken of er ook nog hulp nodig is bij het lopen. Heb gezegd dat ie maar eerst eens lekker gaat kruipen en op die manier de boel ontdekt. Dan komt lopen vanzelf. Je kunt niet alles tegelijk willen!
Zo Finn in bed en nu ga ik m'n lockmachine pakken en Finn z'n waszak afmaken... Oh ja heb vandaag maar vitaminetabletten gehaald, misschien dat ik dan wat lekkerder in m'n vel zit. Heb aar meteen femnatal gepakt met foliumzuur aangezien we nu toch voor een 2de gaan en je toch 4 weken van te voren met foliumzuur moest beginnen? Weet niet meer hoe dat precies zat, maar dacht: is altijd goed!
Hoi meiden Dees van harte gefeliciteerd met je 41ste verjaardag!! Wat een lief en leuk cadeau heb je gekregen van Yvonne zeg! Gaat vast goedkomen. Mjammie, appeltaart 't Is dat je te ver weg woont, anders was ik nu in de auto gestapt om een stukje te halen! Haha, Boney en de bouwvakker Schiet het al een beetje op? Ik hoop voor je dat ze het vandaag af krijgen! Een veiligheidsspeld zou ik niet zo snel gebruiken. Vind ik toch wel een beetje link. Sofie blijft nog steeds rustig in haar bedje bij het hoofdeind liggen. Ze heeft nooit in een slaapzak gelegen. Maja, al een productief dagje gehad zeg! Goed bezig geweest. Kan hier niet gezegd worden Alleen nog maar de vaatwasser uitgeruimd, schaam schaam. Debora, heb je al een naam verzonnen voor je internetshoppie? De suggesties voor het douchen waren al gegeven las ik. Ik douche altijd 's avonds als de kinderen op bed liggen. Vind ik handiger en rustiger. Mrijn, ik ben erg benieuwd naar de foto van de bakfiets! Hopelijk vindt Julia hem net zo leuk als jij! Bryan ziekjes van de prikjes, zielig hoor! Ik mag ook 28 april weer naar het cb. Ben erg benieuwd hoe lang (of kort) ze nu is. Naatje, veel plezier op de sportschool vanavond. Dapper hoor! Verder een knuf voor iedereen die ik vergeten ben! Ik ben vanochtend naar de klas van mijn zus geweest. Het was erg leuk en Sofie vond het geweldig. Aandacht van 26 kinderen Ze moest heel even wennen, maar daarna ging ze los. Uitsloven en uitdagen. Ik ben er 3 uurtjes geweest. We zaten nog geen 5 minuten in de auto en Sofie sliep al. Helemaal uitgeput was ze. Helaas was ze na een half uurtje al weer wakker. Nu ligt ze boven, maar slapen, daar heeft ze duidelijk geen zin meer in.
haha die Sofie! Dat is natuurlijk wel erg leuk zoveel aandacht! Wat leuk dat je mag gaan kijken in de klas bij je zus! Lijkt me toch wel een erg leuk (en ook wel zwaar) beroep: lerares. Misschien moet idd toch maar 's avonds douchen als de andere opties geen succes zijn. Wat dom eigenlijk dat zoiets dan een "probleem" is. Alsof er geen ergere dingen zijn Naam heb ik nog niet gevonden: alle leuke dingen zijn al bezet: meneertje koekepeertje, tante Kee (van "in de maneschijn") en verder kom ik maar niet...
Ik was weer bij de Vk op bezoek, alles was goed. De gyn was er ook bij, wat een rare man is dat toch. Zonder bloedtest van dit trimester vond hij toch maar dat ik wat aan mijn ijzer moest gaan doen. (vorige keer had hij me ijzertabletten voorgeschreven) en nu moet ik aan een ijzerdrankje echt dom terwijl hij niet eens weet of mijn ijzer laag is.