mama had een tosti gemaakt: dat vond ik wel erg lekker! mama kon geen slabber vinden dus kreeg ik een theedoek om maar ik mocht wel zelluf drinken!
@supermummy: huh wat raar? Ga je dat dan ook drinken? Zou ik eigenlijk niet doen... Verder wel alles goed?
Weet nog niet of ik ze ga drinken, wil eigenlijk lekker tegendraads zijn, maja als daarna uit de bloedtest komt dat ik een laag ijzer gehalte heb, wat gaat hij dan wel niet met me doen?
Das een beker die aan 1 kant hoog is en 1 kant laag. Dan stoot ie z'n neus niet! haha! Hij vind drinken uit bekers geweldig alleen gaat het vaak mis en heeft hij alles over zich heen gegooid. 3 sec na deze foto zat hij helemaal onder de (soya) yoghurt/melk mengsel! Helaas daar geen foto van!
De waszak: nog niet helemaal af er komt een touw door de bovenkant. En er komen nog details op het kasteeltje; stenen en ramen. En de uil krijgt nog poten. Dat ga ik allemaal met de hand doen. De uil van dichtbij: en het kasteeltje:
Achteraf had ik beter een groter stuk van de boom kunnen doen. nu is het wat kaal. Maar heb alleen maar van die kleine stukjes vilt, dus dat ging niet uit 1 stuk. jammer
Wat leuk Debora!jij bent echt creatief. Ik ga nu eten, lekker kipfilet,met aardappeltjes en spinazie. bye!
Super gaaf Debora! Ik ga vanavond nog eens met je meedenken over een naam en als je straks een tegenlezer wil voor je site, moet je het maar laten weten. Ik maak hier meer dan genoeg spel- en taalfouten, maar heb heus Nederlands gestudeerd en werk nu als communicatieadviseur en webredacteur dus wellicht kan ik iets bijdragen.
Hallo! De bouwvakkers waren om 12u klaar! Het is allemaal keurig netjes geworden. Als je het niet weet zie je er niks meer van. Er moet alleen nog een stripje langs het plafond in de gang. Dat komt hij van de week nog even langs brengen. Om 12u was ook mijn ma er. Ik zou met haar mee gaan naar een polikliniek. Zij is daar onder behandeling van haar spataderen. Nu de 2e behandeling en het werkt als een tierelier. Ze heeft er best veel en zal best nog wat behandelingen moeten ondergaan. Tessa was en is super in haar humeur vandaag. Men, wat geniet ik toch van mijn dochter! Mijn broertje belde net dat hij komt eten vanavond. Best, maar dan moet ik nog even wat te eten er bij verzinnen. Maar dat komt goed. Gezellig! Debora, ik zat te denken aan namen van bloemen of zo. Zoals M.... Madelief of B.... Boterbloem of iets met Fluitekruid. (flipjefluitekruid) Pfff, nog best moeilijk zeg.
Dat is best een leuk idee van die bloemen namen bones. Vind ik dan he Kaatje klaproos, beertje boterbloem, mies madelief etc. Leuk ding heb je gemaakt debora! Je maakt leuke dingen.. Als ik nog es wat leuks wil of nodig heb kom ik zeker bij je of je wat kan maken! Ben echt actief geweest vandaag. Heb dus de badkamer nog gesopt vanochtend. Nog 2 wassen gedaan, ramen van de openslaande deuren gelapt, boodschappen gehaald en centrum ingeweest. Rompers, t shirtjes, sokjes en 2 slaapzakken voor Luuntjepuuntje gekocht. Ik haal haar zo weer van het kdv, Jeroen zou haar om half 6 halen maar dat duurt me te lang hihi.. Wij eten vanavond trouwens gebakken aardappels, worteltjes en een hamburger. Jullie dan?
Wat heb jij een knappe zoon Debora! Is hij al bezet? En wat is die waszak mooi geworden zeg. Jij hebt echt talent Supermummy een ijzerdrankje? Vreemde zaak hoor. Kun je niet alsnog bloed laten prikken om te kijken of het nodig is? Zo Maja, jij bent echt goed bezig geweest zeg! En weer de nodige dingetjes voor Lune gekocht Blijft leuk he! Boney, fijn dat alles weer mooi gerepareerd is! Dees, was de appeltaart lekker? O, Sofie is echt niet meer te genieten. Ze heeft maar een half uurtje geslapen vandaag. En nu al naar bed doen, betekent waarschijnlijk om een uur of 9 weer wakker en dikke pret de rest van de avond Nog een uurtje doorbijten dus!
Nou jaaaaa zeg.. Ze hebben Lune gewoon helemaal geen fles gegeven op het kdv Jeroen kwam met haar thuis en pakte haar tas uit, zat haar voeding gewoon nog in het bakje. Ik geef elke keer flesvoeding Pepti mee omdat ze kma heeft. En in het boekje staat dat ze de fles heeft gedronken en Jeroen had zelfs nog gevraagd hoe ze gedronken had vandaag: 'goed' hadden ze gezegd Ik heb haar na het eten nog maar een beker diksap aangeboden en ze viel me er toch op aan en heeft bijna de hele beker leeggedronken, terwijl ze nooit echt dorstig is en hooguit een paar slokjes drinkt. Ze heeft ook nog de hele dag buiten gespeeld en dan geen fles, alleen een beetje diksap. Nouja, ik vind het echt belachelijk en ga morgen bellen. Ik weet ook wel dat ze nou eenmaal fouten maken en straks vind ik het heus wel minder erg maar ben nu even pissed. Lune ligt nu op bed, ze was kapot. Jeroen en ik gaan nog even de tuinstoelen verven. Meiske, hoop dat Sofietje toch lekker gaat slapen! Rot is dat he, dat ze moe zijn als het zo slecht uit komt..
Ariel: ik maak net pas de post open van het weekend en ik hbe de bonnen ontvangen, thanks! Zou jij voor mij nog wat teletubbie dvd's kunnen maken zoals je die als cadeautje mee had op de meeting? Julia kijkt har dvd zo'n 10x per dag en ik trek het echt niet langer! Uiteraard tegen betaling!