Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, eigenlijk heel goed dat het niet zo simpel ligt maar in dit geval zou je haast willen dat het wel heel simpel ligt.. Wat een rotsituatie zeg..
    Hoe ver is ze eigenlijk zwanger nu? Nu 3 weken of was dat toen ze net bij elkaar waren?

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ze waren 3 weken bij elkaar toen ze zwanger raakte. Ze is nu een maand of 8 geloof ik

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier alles ok trouwens. Lune werd vanochtend om 5u huilend wakker. Heb speentje gegeven en ze heeft verder geslapen tot 7u/half 8.
    Ze was na de pap doodmoe en wou niet spelen, niet tv kijken en ik mocht haar absoluut niet loslaten. Ogen wrijven, hoofd in de nek leggen (doet ze dus wanneer ze moe is) dus ik denk: 'die is moe!'
    Breng ik haar naar bed, ligt ze nu te klieren. Ik snap dat nooit haha!
    Wel heel lastig want dat betekent dat ze nu niet wil slapen en als ik haar er straks weer uithaal ze nog doodmoe en niet te genieten is. Denk dat ik dan maar een stukkie met haar ga lopen of fietsen ofzo. Tis heerlijk weer!

Jeroen en ik hebben gister nog een tuinstoel voor de 2e keer in de grondverf gezet. Nu moeten alle 6 stoelen en 2 tafeltjes nog afgelakt worden. Veel werk! Proberen 's avonds elk een stoel te doen ofzo en in het weekend alles af te krijgen. Hoop het.
    Ga hopelijk vrijdag met mijn mams naar het tuincentrum om plantjes te kopen en te planten. Klimop enzo tegen de schutting en nog wat vaste planten.

Oja, morgenvroeg komt hier een kinderfysio. Het cb belde me eindelijk eens terug na een paar weken en toen was er sprake van dat Lune misschien naar de fysio zou. Inmiddels ontwikkeld ze zich zo goed dat ik het niet nodig vind maar heb toch besloten om een keer te proberen. Het is ook om mij oefeningen te leren om Lune te stimuleren en te helpen bij het staan/lopen. Alleen maar leuk! Ben benieuwd want ze komt om 9u morgenvroeg en meestal is Lune dan of heel moe en chaggie of ligt ze al te pitten. We zullen zien.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje, zo ver al :confused:
    En jij krijgt het nu niet uit je hoofd ;) Heb je wel eens contact gehad met die vrouw?
    Bah, arm kindje.. Die nu al voelt dat het niet gewenst is. Word je gewoon verdrietig van..

Lune sloopt de boel, even kijken..

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen allemaal

als eerste DEES nog GEFELICITEERD meid, had gisteren geen tijd om langs te komen maarja beter laat dan nooit he!
    Ik lees net je andere berichtje jeetje wat een rot situatie zo'n klein is idd veel beter af bij jullie maar idd helaas gaat dat niet zo makkelijk.

Verder heb ik niet echt bijgelezen dus knuf voor iedereen

wel nieuwtje bryan heeft zondag zijn eerste stapjes los gezet waar wij bij waren (hij had het wel al bij opa gedaan maar wij nog niet gezien ) het zag er super leuk uit maar hij doet het nog niet zoveel geloof dat hij het nog eng vind :) maar dat zal wel snel loslopen

6. 40plusmama

Ik krijg het nu niet uit mijn hoofd nee. Ik heb Yvonne er ook al een mail over gestuurd.

Ik heb haar een paar keer gezien nog voordat ze zwanger was. Verder zie ik haar nooit. Mijn schoonmoeder heeft wel veel contact met haar zussen en zo hoort zij steeds hoe het gaat.

Ik vind dit moeilijk want ook al weet ik dat het niet simpel is allemaal lijkt het zo simpel he..... Het is gewoon oneerlijk verdeeld :(

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @lianda: so Keano is er goed van afgevallen zeg! Ook wel logisch want hij is erg lang zo ziek geweest. Arm kereltje. Dat ie maar gauw weer aansterkt!

@Dees: :confused: sorry maar daar kan ik nooit zo goed bij... Kan er echt heel erg kwaad om worden dat mensen een kindje krijgen en er zo achteloos over doen. Dat ze het niet wil, en haar oudste kids er dan maar op laat "passen". Ik hoop dat het kindje toch nog goed terecht gaat komen :( In zo'n situatie is het idd jammer dat sommige mensen "makkelijk" zwanger raken... Mijn moeder is geadopteerd en haar moeder wilde haar ook al niet tijdens de zwangerschap. En ondanks hele lieve adoptieouders heeft m'n moeder toch nog altijd last van het feit dat ze niet gewenst was.

@meiske: Dat Piet dat allemaal zelf kan vind ik zo knap!
    Gelukkig is Sofie op tijd gaan slapen! Die laatste voeding eraf laten lijkt me ook lastig. Ben je bang dat ze dan 's nachts weer vaker komt?

@vivian: wauwie! leuk hoor dat Bryan een beetje los loopt! is natuurlijk ook eng, maar idd dat "loopt wel los" haha

@maja: ook al zo druk met de tuin! leuk leuk! Stoelen verven is een hels karwei bleh...
    Is toch wel handig dat een fysio even langs komt. Ze hebben altijd goede tips. Ben benieuwd op Luuntje daar ook zin in heeft ;)

Heb Finn een uurtje later op bed gelegd. Wilde eigenlijk rekken tot na het fruit maar dat ging echt niet meer. Hij begon te slaan enz... Dan is ie gewoon moe en weet niet meer wat ie moet. Hij is wel bijna meteen in slaap gevallen.

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen!

Dees, wat bestaan er toch rare mensen. Wat verschrikkelijk voor het beebje :( Ik hoop dat het beebje in ieder geval goed terecht komt.

Nou hier is het gelukt, gisteren ging Sara er om 21uur in en vanochtend om 0930 was ze wakker :). En nu moet ik dus mijn man instructies gaan geven, want ik werk de hele week tot 22uur. Ik wil echt dat ze uiterlijk om 21uur in bed ligt.Dus ik ga vanavond om 20.30 bellen en controleren of ze de fles al heeft gehad.

Net was Sara even buiten op het terras, ik ging 5 sec iets in de keuken pakken. Toen ik terugkwam had ze alle vers omgeplante muntplantjes in haar mond en handje....zal mijn man leuk vinden hij heeft die gisteren met veel liefde in grotere potten geplant :)

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oh was vergeten hoe heerlijk het was om lekker paar dagen vrij te hebben echt zalig :) heb nu tot zondag vrij en dan ga ik zondag weer de wacht in dus dan mag het beginnen met regenen ;) :) ben er ook echt wel ff aan toe, ga straks lekker met mijn zus naar de stad ff shoppen voor zomerkleren voor bryan en vanavond ga ik wehkamp ook nog eens afstruimen :) om de een of andere reden slaag ik daar beter dan in de stad ja nu is roermond ook niet de beste stad he :)
    ga nog snel ff de keuken stofzuigen want bryan zit lekker in de zandbak te genieten

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh leuk sm! haha das natuurlijk erg lekker muntplantjes eten! wahaha. Hoop dat je man zich aan de instructies houdt ;)

Vivian: lekker weer idd! Fijn dat je wat dagen vrij hebt! Mag ook wel eens!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb zin in iets lekkers, wat zal ik straks eens gaan halen... mmmmm
    Weet niet of ik zin heb in hartig of zoet...

12. supermummy

Ariel had jij niet de 20 weken echo gisteren??

13. supermummy

Hmmm als ik nederland zou wonen dan wist ik het wel....
    broodje frikandel
    saucijzenbroodje
    portie bitterballen
    broodje gezond van bakkerij bart

14. supermummy

Vivi lekker geniet van je vrije dagen!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat gaat zeker lukken supermummy :)
    hoe is het eigenlijk nog met jou ik zie je niet meer zo vaak hier (niet dat ik er nog vaak te vinden ben :) )
    @deborah ja idd dat mag ook wel eens heb er net 9 dagen opzitten dus das niet niks he maar ik doe het wel met plezier moet ik zeggen

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik heb de stofzuiger in de keuken liggen en nu is bryan mama aan het helpen :) :) ziet zo grappig uit

17. 40plusmama

ik moet zo naar het ziekenhuis om bloed te prikken, naar de internist en naar de fysio maar Luuk heeft koorts.....

Ik ga dus liever niet en maak wel nieuwe afspraken of wat zouden jullie doen?

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Over een uurtje weet ik het.. dan eindelijk de 1e echo.. men ik ben echt zenuwachtig!
    Ik ga douchen en er vandoor, denk niet dat ik hier nog ben voor de tijd.
    Daarna eigenlijk gelijk vergadering op t werk.. ik kijk even hoe het loopt, weet niet hoe laat ik hier ben.
    Eigenlijk hoe later hoe beter bericht.
    Groetjes!

19. 40plusmama

Veel plezier Mom, het komt helemaal goed!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoooooi!

Tessa is op het kdv en mama heeft daarna inkopen gedaan bij het tuincentrum. Er mogen best weer wat nieuwe plantjes in de potten. Zaterdag zijn we allebei vrij. Peter gaat met de hoge druk spuit aan de gang en ik ga dan plantjes potten.
    Nu zit ik aan de koffie. Moet nog even wat telfoontjes plegen. Dan eten en vanmiddag even niks en daarna werken. Zal tegen vallen. Ben 1.5 week vrij geweest.

Dees, Wat een rot situatie zeg. Heeft ze het er zelf al over gehad om het kindje niet te houden? Moeijk zeg. Sterkte ermee.

De rest weet ik echt niet meer. Sorry dames, maar m'n hoofd zit vol met andere dingen geloof ik.

Deel Deze Pagina