Mom heeft een goede echo gehad Super meid! En nu lekker gaan genieten he! Ilse is idd en fijn poppetje Debie. Ik hoop dat ze niet zoveel last krijgt van de prikjes! Ik ging vanmiddag even bij het schoolzwemmen van Stijn kijken toen ik een badmeester tegenkwam. Hij had vanochtend de leerlingen doorgesproken en vond dat Eva wel wat bijles nodig had. Ze zwemt hartstikke goed, alleen dat rotgat wil ze niet door Dus nu mag ik vrijdagmiddag om 2 uur met haar komen. Dan gaat hij het oefenen met haar!
Ahh zielige Finn, weer verstopt Ik zou zeker even de ha bellen Debora. Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Wel fijn dat de uitslag minder is. Hoe is het met de voetenzak? Wil het een beetje lukken? Die rijstsalade klinkt lekker Supermummy
Ach zolang hij er zelfs geen last van heeft, dan vind ik het best!! Hij is nu nog druk aan het spelen, dus denk niet dat hij naar bed wil haha.
En slaapt Mike dan 's ochtends ook een beetje uit Naatje? Hier is dat nl. niet zo. Het maakt niet uit hoe laat ze 's avonds naar bed gaan, ze zijn 's ochtends gewoon weer vroeg wakker!
Hello!! Wij zijn ook weer thuis! Vanmiddag heerlijk van me meisje genoten En vanavond lekker bij me schoonzusje gegeten. En Rosalie heeft de hele tijd met dr 3 maanden jongere nichtje "gespeeld" Dr bedtijd wel ongeveer 2 uur verplaatst nou omdat ze het zo gezellig hadden Maar goed moet ook kunnen voor een keertje. Ze lag wel meteen te slapen in plaats van eerst een beetje jengelen in bed. Dat was dan weer het voordeel. Ik ga ff terug lezen.
Sorry maar denk toch maar niet dat ik alles terug lees... Ga even bakje koffie zetten, en een lekker stuk zelfgemaakte boterkoek eten....
hallooooooo na een paar ROTdagen worstelen met nachtrust en hormonen heb ik nu 2 nachten redelijk geslapen.. en dat doet WONDEREN!!!... @MOM.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH.. Een goede echo.. misschien wel een sintkind....super meid.. en nu genieten he.... @Naar bed naar bed zij duimelot.. hier na het avondeten.. rond 18u... soms iets eerder.. soms iets later..prettig is wel dat hij dat diep in dromenland is wanneer om 19u jur en lisa naar bed gaan.. dan hoef ik niet bang te zijn dat hij door het gestommel wakker wordt..hij slaapt dan ook overal doorheen.. @Dees.. meid wat een verhaal.. kan daar echt niet bij met mijn verstand hoor.. sjonge.. en idd.. het bij jullie brengen klinkt zo simpel.. en eigenlijk ook wel mooi op een misschien rare mannier..(kindje heeft dan iig wel twee ouders die alle liefde zouden geven)...misschien is het niet eens zo ingewikkeld, maar zoals je zelf al zegt.. het is nogal wat... kan me voorstellen dat het je niet loslaat.. volg je hart hierin.. maar misschien denk ik er ook wel weer veel te simpel over... Verder nog veel meer gelezen..... Hier moet marijn begin mei (weet niet precies welke datum) naar t cb.. maar ik loop wat achter dus weet eigenlijk niet of hij dan zijn prikken krijgt..denk t wel.. Mooie foto's gezien... Marijn.. hij zet me toch een keel op als ie eten krijgt.. t kan m niet snel genoeg gaan.. pfff pas als hij enigszins gevuld is dan wordt ie rustig..doen die van jullie dat ook.. ??? Hij zegt nu dank.. als ie me wat geeft.. pakt ook zo rap mogelijk weer af hoor.. om het vervolgens weer met dank terug te geven.. na alle complimentjes die hij ervoor krijgt vind ie dit natuurlijk wel een enorm leuk spelletje.. ook staat hij af en toe los maar gaat dan wel snel zitten (gecontroleerd..) loslopen doet ie niet hoor.. vind ie veel te eng..al zou ie t best kunnen.. ik vind t best.. jur liep al voor zijn 1e verjaardag.. lisa met 14 mnd..dus ik hou t op 16 maanden dan maar..whahaha..kruipen is ie dan weer wel errug rap mee.. Oh en de pleepot is leuk om met je handen in te roeren.. het spettert zo grappig.. mama vind dat wat minder leuk en fris, maar daaar trek ik me geen moer van aan..moet ze maar in bad zetten.. *en zo kijkt hij me dan ook werkelijk aan als ik m spot bij de pot wanneer ie me weer s is ontsnapt uit de woonkamer*.... Zwemmen..Hier is jur helemaal trots dat ie 5 tellen onder water kon met zijn hoofd..en ik trouwens ook.. RETETROTS!!!.. ons angsthaasje krijgt ineens LEF!!...Hij vindt zwemles helemaal het einde.. hoop dat t zo blijft.. Dat gat waar ze uiteindelijk doorheen moeten schijnt ook hier bij veel leeftijdsgenootjes een drama te zijn en de "bijles"klas zit ook behoorlijk vol.. ik hou mijn hart vast.. 3 x in de week naar t zwembad vind ik net iets teveel van het goede....Succes MEISKE.. hoop dat Eva het snel doorheeft.... De rest een dikke knuffel....heb niet veel onthouden, maar wel weer lekker bij...
Pfjuw. .wat een opluchting zo'n mooie echo . Toen opa buiten foto's wilde maken hebben we Elena dit shirtje aangedaan onder het mom van: staat leuker op de foto. Maar hoe opa en oma ook naar haar keken, ze zagen het maar niet. En Elena maar op de foto zetten Uiteindelijk hebben we aan tafel maar gezegd dat ze het shirtje eens goed moesten bekijken. Toen viel het kwartje =D> . Morgen werken en afscheid nemen, donderdag ff werken en daarna gehele dag bruiloft en 's avonds komen vrienden logeren. Vrijdag vrienden de deur uit schoppen alles regelen voor de vakantie, hele huis schoonmaken, zaterdag weg.. uh.. hoezo druk?
Meiske, ja door dat gat zwemmen is natuurlijk ook hartstikke eng!Wel goed dat ze dan extra mag komen oefenen. is het al voor een diploma? Ik denk niet dat mijn man Sara er om 21uur in heeft gekregen, want ze was nog aan het slapen om 19uur. Ik heb alleen gezegd dat als ik om 2215 thuis kom dat ik haar niet meer wil zien, klinkt harder als ik het bedoel. maar ik wil gewoon weer wat tijd voor mezelf s'avonds.
Vandaag zijn we om 10:00u uit bed gegaan Hij wordt wel 's nachts wakker (meestal) en dan komt ie bij me liggen, krijgt ie bv, 's morgens krijgt ie ook een paar keer bv en dan valt ie weer in slaap. Das wel lekker hoor. Maar soms is ie ook om 8 uur wakker...
Dat is hier bij Marijn niet zo.. die slaapt de tijd dat ie savonds later naar bed gaat smorgens langer uit.. de andere 2 dan weer niet.. raar vind ik wel altijd dat ik ze op schooldagen altijd moet wakker trommelen om half 8 maar op vrije dagen staan ze klokslag 7 u naast mijn bed te dansen met de vraag of ze naar beneden mogen en wanneer ik er uit kom om een boterham te maken.. beetje jammer...
Jeeeeeeeeej gefeliciteerd!! Misschien een stomme vraag hoor, maar lees hier iedere keer over herhalingsecho's. Waarom krijgen jullie die? Ik kreeg er alleen 1 omdat er niet goed gemeten kon worden.
Sorry voor al het ge-ego.. maarre.. ik moet weer verder! Ik spreek jullie morgen ochtend fftjes. Trusten voor straks!
Hier slaapt Sara altijd precies 12 en een half uur. Dus we hebben haar weleens om 24uur naar bed gebracht,werd ze om 12.30 uur wakker. Ook wel lekker voor ons. Maar nu probeer ik er enigzins toch regelmaat in te krijgen.
goeie avond lieve meiden, sorry heb niks bij gelezen...gisteren met dylan bij de ha geweest ivm het hoesten hij had een bovenstelucht weginfectie en dat moet vanzelf overgaan met neusspray en hoestdrank. verder heb ik 3 toetsen op school gehaalt en voor de rest niet veel te melden ga snel leren heb morgen nog een toets. knuffie
Oh ok, bij de zwangerschap van Rosalie had ik ook met 8 weken een echo en de volgende toch echt pas bij 20 weken Vond ik ook wel een beetje lang duren eerlijk gezegd. Oe oe oe gister voelde ik een schopje (of een stomp) aan de buitenkant Heel zacht, maar zeker aanwezig!