@mesike: ben nog niet begonnen met de voetenzak. Moet klittenband halen. Maar Finn is niet te genieten in de wagen als de zon schijnt. (petjes en zonnebrillen houdt ie niet op) Dat stomme rot gat, waarom ze dat toch moeten. Wel fijn dat ze bijles krijgt met zwemmen! Dat vind ik toch altijd wel belangrijk, dat de kids leren zwemmen! @bedtijd: hier gaat ie idd tussen 18.30 en 19 uur aar door de zomertijd wil ie nu niet meer meteen slapen. Maar ik hou stug vol. Flauw he! @ichtus: fijn dat je weer wat geslapen hebt, dat doet een mens goed! Marijn in de pleepot met z'n handjes wahahaha wel een beetje vies! @mom: wat een leuk shirt! En geweldig dat ze het niet zagen! waha Zou mij ook gebeuren... Jemig wat heb je het druk de rest van de week! Daarna lekker op vakantie uitrusten!
ik ga weer bankhangen.. kom morgen weer buurten.. knuffie.. @Ariel.. hier ook vroeg echo ivm mk.. als de meting toen goed duidelijk was was het hier ook daar bij gebleven, maar de meting was niet echt duidelijk..daarom nog een herhaling gehad.. ik smeer m...
best grappig dat Sara precies 12 en een half uur slaapt. Finn is altijd tussen half 6 en half 7 wakker. Maakt echt niet uit hoe laat ie gaat slapen 's avonds of om hoe laat hij z'n avondfles nog krijgt. Dat is normaal om 22.30 maar als je die om 23.30 geeft slaapt ie echt niet langer... jammer genoeg... En ichtus: fijn he dat ze in het weekend wel op tijd zijn! Das genieten van de vrije tijd! haha die van hun alleen dan
@ariel dank je wel! mijn banner is weg zal ik net ik moest gisteren of vandaag ongi worden maar niks te bekennen ......zwanger zijn lijkt me onwaarschijnlijk dan zou davy super zaadjes hebben (maar sluit niks uit kan tegenwoordig allemaal) ben wel misselijk (best erg tot kohalzend toe ) och ja zal wel aan mij liggen
ik heb deze x ook zo lang op m'n ongi zitten wachten, was ook zo misselijk. Maar werd het toch! even afwachten dan maar... Zijn jullie nog bezig met een huis?
ja idd ff afwachten. ja we zijn nog bezig voor een huisje morgen komt een andere hypotheek adviseur (waar we nu ook de hypotheek bij hebben) en die kan waarschijnlijk wel wat regelen voor ons want die andere hypotheek adviseur kon niks doen voor ons of ja we konden wel het huis kopen maar niet opknappen ivm geld te kort. zoeeeeffff...........nu echt leren knuffie
goedenavond meiden hier heel de dag verjaardag gehad van me schoonmoeder, daar nog ff de stad ingeweest ben nu moe en ga niet te laat naar bed! heb ff de laatste 2 bladzijdes gescrold was benieuwd naar de echo van MOM @Mom Super meid lekker genieten nu en wat een geweldig shirtje had je meissie aan leuk leuk!! de rest knuff
Mom! joehoe! Een goede echo. Heel fijn meid. En nu gaan genieten. Debie: Zo die Ilse heeft lekker ingehaald zeg! Keurig. Hoe gaat het nu met eten? Ik moet donderdag weer. Ik ben erg benieuwd hoeveel ze weegt. Euh... Truste dan maar.
morgen, boney ze eet denk ik de helft van wat andere eten maar groeit er nu super op dus ik vind het best, tessa ook de prikken donderdag? zo, laatste ochtend werken en dan lekker vrij, hoop dat het weer dan wel lekker blijft. tot later
goeiemorgen wat een rust nog hier, liggen alle kids nog lekker in bed?? Bryan is al een half uur wakker en dat is erg vroeg voor zijn doen ach ja kunnen we wel lekker dubbel en dwars van de dag genieten hoop alleen dat het zonnetje nog doorkomt
Goedenmorgen, ik heb nog lang niet alles terug gelezen..... Maar ik zag dat Mom een goede echo heeft gehad, super meid. En dan het verhaal van opa en oma die de hint niet snappen...ha ha ha. Ilse was goed aangekomen, wat fijn zeg! Zag mooie foto's van Gwen, lekker ding is het toch ook! En hoe gaat het hier? Gaat wel,ik heb geen zere keel meer, maar helemaal 100% voel ik me ook nog niet. Ben in ieder geval heel erg blij dat het wat beter gaat. Met Tess gaat het ook goed. Ze heeft er weer 2 dagen kdv opzitten en nu lekker een dagje thuis. Helaas wordt het niet zo'n mooi weer, dus wordt een dagje binnen. Vrijdag zijn de voorspellingen goed, dan gaan we wel de deur uit. Nog 1 dagje werken en dan 1 1/2 week vakantie, ik ben er echt aan toe...... Ook al loop ik hopeloos achter met het werk.
ik durf me hier al bijna niet meer te vertonen... erg toch... Mom: SUPER.. heerlijk he.. een goede echo!! Heerlijk genieten dus.. en een sintkindje.. hihi.. leukleukleuk!! Suus.. hoop dat je je snel beter voelt meissie.. schiet niet erg op zo.. je blijft maar kwakkelen.. Gwen gezien.. LEKKER DING! Hier vandaag jarig maar vier het niet.. ja.. directe familie en paar vrienden komen.. maar niet meer dan 10 pers.. Heb er geen zin en tijd voor.. ben constant misselijk.. beroerd en heb het hardstikke druk. Vrijdag bruiloft van een goede vriendin en dan hoop ik me echt iets beter te voelen.. als ik me zo de hele dag dan daar voel wordt het voor mij niet leuk.. Met Nora alles super.. heerlijk ding is het.. ons kleine slopertje! Gisteren heeft ze de prikjes gehad en ging goed. Nergens last van gehad. Ze was nu 79,3 cm en 10,2 kg. Heel netjes! Ook liep ze volgens de arts al erg goed en stabiel voor haar leeftijd! (ikke trots) Praten doet ze nog niet.. ach.. vaak zijn ze snel in het ene en minder snel in het andere.. Nora heeft het nog te druk met het slopen van het hele huis.. hahaha meiden.. fijne dag allemaal!! Ik ga zo nog ff lekker op pad met mijn kleine troela. taart halen e.d... vanmiddag bezoek!
Sizzel gefeliciteerd met je verjaardag En doe eens niet zo raar, pfff bijna niet meer te durven vertonen hier! Je bent altijd welkom! Balen dat je zo misselijk bent zeg. Heb je er al tabletjes voor? Was je bij Nora ook zo misselijk? Fijn dat ze zo tevreden waren op het cb! Hoe gaat het eigenlijk met haar gehoorbandje? Laat ze het nog steeds lekker zitten? Heerlijk Suus, bijna vakantie. Zo te lezen ben je er echt aan toe. Lekker rustig aandoen dan he, uitrusten en lekker genieten! Topfoto's Joma Sofie ligt al bijna een uur te slapen. Ze was al om half 7 wakker vanochtend. En om ze dan wakker te houden tot 1 uur, dat trekt ze niet en ik ook niet haha. Tien uur maak ik ze wakker, dan gaat ze vanmiddag ook nog even tukken. Vanavond ga ik met mijn zus, schoonzus en ma naar een Prenatal warenhuis ergens in Rotterdam. Piet moet Sofie dus op bed leggen. Dat wordt drama, want mevrouw wil alleen maar door mij in bed gelegd worden. Nou, hij zoekt het maar uit, ik ga lekker weg
Siz, van harte gefeliciteerd meid! En altijd leuk om van je te horen. Heel veel plezier vandaag, maar volgens mij gaat dat helemaal lukken. Je klinkt lekker opgewekt en geniet van Nora. Balen van die misselijkheid en idd, geen tabletjes? Debie, heeft er wel baat bij. Hai SM! Meiske, vanavond lekker shoppen dus. En idd laat Piet maar even de strijd aangaan. Uiteindelijk zal ze vast in slaap vallen. Ik heb er met moeite een halve boterham in gekregen, wat een strijd is het met brood. Gelukkig wel prima de fruithap gegeten. Nog even spelen nu en dan bedje in....en is het mama-tijd. Oh, erg he...kan me echt verheugen op het slapen van Tess en ontspanning voor mij.