Mogguh, Sizzel, gefeliciteerd met je verjaardag! Wel ontzettend balen dat je zo beroerd bent.. Ben ook benieuwd of je er al pilletjes voor hebt? Hoop dat je toch een fijne dag hebt vandaag. Meiske, leuk een Prenatal warenhuis Gaat je zus daar helemaal los? hihi.. Ik ben zooo nieuwsgierig naar de naam.. kan je die niet even pb-en? 8) Ik zat laatst aardig in de buurt toch? Suzemeisje, jij hebt egwel vakantie nodig. Even lekker geen werk en tijd voor relaxen. Ik hoop dat dat je weerstand ook ten goede komt. Fijn dat je keelpijn al minder is. Ik denk echt dat als je even de tijd neemt voor jezelf je je al gauw beter voelt. Knuf voor jou. Hier: prima. De fysio is net geweest en Lune ligt op bed. Ze was niet te genieten vanochtend en ik moest haar echt ophouden voor de fysio. Balen. Maar ze heeft nog wel even meegewerkt met een oefening gelukkig hihi.. De fysio vond dat Lune het keurig deed, ze zag alleen dat haar heupjes heel flexibel en los zijn en dat is lastiger om te leren staan en lopen. We mogen haar ook niet leren lopen om bij de handjes te pakken, zo leert Lune strekken en op haar tenen lopen en dat moet juist niet. We moeten haar bij haar heupjes pakken, zo leert ze stabiel te staan. Ook dacht ze dat Lune nogal gevoelig was, met name qua gevoel bij haar handjes en voetjes. Ze vroeg ook nog of ze bepaalde dingen vervelend vond aan handjes of voetjes. Euhh.. ja, bijna alles! Ze vindt veel dingen vies en eng voelen. We kunnen haar nu dus ook het beste met veel verschillende structuren in aanmerking laten komen, zodat ze dat leert. En het liefst op blote voetjes laten als het even kan. Maar de fysio zag absoluut niks verontrustends en vond dat Lune het hartstikke goed deed en ik ook. Nou, hier kunnen we wat mee. Blij mee. Ze komt ook niet weer, als het allemaal niet lukt bel ik weer maar dat hoeft vast niet.
Dan ben ik net zo erg Ik zit nu ook vreselijk hard te hopen dat Lune wil slapen zodat ik even tijd voor mezelf heb. Egoistische krengen zijn we
Hee Sizzel, gefeliciteerd!!! Ondanks dat je het niet viert hoop ik toch dat je een fijne dag hebt. Sowhe.. ik voelde met net toch ale: :sick: Het zakt gelukkig wat weg. Ik doe ffjtes heeel rustig aan. Eventjes maar, want ik heb nog zoveel te doen! Vanavond afscheid met de jongeren op het werk, wordt wel leuk. We herinnerden ons ineens dat we morgen logees krijgen.. chippie, nog meer te doen! Ow enne ik moet jullie nog vertellen dat het goed is gekomen met die autoreservering. Mijn noodmailtje hielp. Volgens hun ontbrak er een letter in mijn opgegeven e-mailadres. Het zal wel. Het is in ieder geval opgelost en daar ben ik erg blij om. Sorry dames ik ga niet terug lezen, ff op de bank liggen nu mn meisje nog slaapt en dan weer aan de bak. Doegie!!
@sizzel: heeey meis! niet zo gek doen, je kunt hier altijd terecht! Fijn dat het goed gaat met Nora! Wel balen dat je jezelf dan weer niet lekker voelt. Hopelijk gaat dat gauw weg. @mom: rustig aan!!!! @suus: nog niet helemaal 100% bah zeg. Blijft ook maar hangen he? @maja:Nou fijn dat de fysio niks geks gezien heeft! Misschien is zo'n voelboekje wat voor Lune? daar zitten plaatjes in met stukjes stof erin verwerkt. Wij zijn bij de ha geweest. Heb lactulose gekregen voor Finn. Het vreemde is dat Finn dus verstopt zit en bij een kma ze juist diarree krijgen. Maar sinds de sojamelk is wel z'n uitslag weg aan het gaan. Hij snapte het dus ook niet goed. Maar dan moest ik maar naar de kinderarts. Moest toch nog bellen voor een nieuwe afspraak... En deze week eens gewone melk geven een dag lang en kijken of de uitslag weer erger wordt. Ik wilde eigenlijk meteen door naar de trein om naar m'n oude werk te gaan in Zaltbommel. Maar Finn was zo moe, en vond het zielig om hem niet eerst te laten slapen. (op het station wordt ie steeds wakker van de treinen) Dus gaan we na de boterham maar. En vanavond moet ik naar m'n nieuwe werk voor een vergadering over de verhuisweek. Zo 2 worstenbroodje op! lekker lekker! (gister niks gehaald dus dat mocht nu wel )
Hihi hier ook een mama die is aan het wachten totdat ik Sara in bed kan gooien. Ze is niet lastig ofzo maar ik wil gewoon rust. Mijn man had haar gisteren trouwens ook netjes om 21uur naar bed gedaan. Om 10 over 9 werd ze wakker. Dus nu mag ze toch best om 11.30 wel weer naar bed of niet? hihihi
@sizzel van harte meid hier nog steeds geen ongi te bekennen .....zoeffff weer weg heb nu toets knuffie
Heey, ben ik weer..... Maja, toch fijn om te weten dat alles goed is met Lune. Tis toch even weer een bevestiging. En die adviezen zijn mooi meegenomen, je kunt uiteraard op heel veel manieren uitlokken om verschillende texturen te voelen. Fijn om te lezen dat meerdere van jullie het lekker vinden als de kids naar bed zijn. Tess is ook absoluut niet vervelend ofzo, maar ik merk dat ik echt mijn handen vol aan mezelf heb. Ze ligt nu een half uurtje op bed, maar als het buiten zo doorgaat, dan is ze zo weer wakker. De buurkinderen doen weer eens het spelletje wie het hardst kan gillen en schreeuwen. Hoogst irritant! SM, sow da's best netjes qua slaaptijd! Zou ook wel lekker zijn als jullie de avonden weer voor jullie zelf hebben he? Kikkert, niet even testen? Succes met de toets. Mom, ook al zo misselijk....gatsie zeg! Had jij het de vorige zwangerschap ook dan? In ieder geval fijn dat het is opgelost met die autoreservering. Is het toch nog met een sisser afgelopen, gelukkig maar. Deb, wat een geklungel met de melk zeg. Maar krijgt hij nou obstipatie van de sojamelk? En van gewone melk misschien meer uitslag.....lastig. Het is een kwestie van uitproberen, maar ik hoop dat hij er niet heftig op reageert.
Hey hey my ladies, Hier alweer een drukke morgen achter de rug. Tessa ligt in bed en ik zit op de bank. Ff rust. De boel is aan kant. Debie, donderdag krijgt Tessa idd prikjes. Morgen dus. Sizzel, gefeliciteerd met je verjaardag. Vervelend joh dat je zo misselijk bent. Mom, wat een opluchting dat het goed is gekomen met de autoresevering. Debora, Arme Finn. Helpen die druppeltjes van VSM ook niet meer? Maja, wat een positief bericht over de fysio. Hoe oud is Lune nu? En dat ze wat achter loopt, komt dat doordat ze prematuur was? Dees, hoe is het nu met je? Meiske, wens Piet maar succes vanavond hihi...
Ow ja kikkert, raar dat je niet ongi wordt. Suus, hier vind ik het heerlijk als Tessa wakker is en in een goed humeur, maar ik ben ook blij als ze in bed ligt hoor en ik ongestoord even door het huis kan gaan om op te ruimen om daarna met een kop koffie op de bank te ploffen. Als ze voor haar doen wat korter slaapt en ik zit dus net op de bank dan denk ik wel eens "nee, niet NU al" Maar ik denk dat dat heel normaal is en je die momenten voor jezelf ook echt nodig hebt wil je een gezellige lieve mama zijn.
Baas is lunchen dus het kan even. Het gaat eigenlijk best goed. Ik heb steeds in mijn hoofd dat het nog een keer spontaan gaat lukken, kweenie waarom. Die kans is minder dan 5% maar dat is niet nul dus wie weet. Ik heb het kunnen accepteren denk ik want ik heb er geen moeite meer mee. Luuk en Thijs* waren al wondertjes en ik ben dankbaar dat ik het mee heb mogen maken. Verder loopt het met Yvonne hartstikke lekker. Ik ga in september een cursus stoelmassage en shiatsu doen en Yvonne is begonnen met opleiden. Ik heb er gewoon zoveel zin in en kan niet wachten er echt mee aan de slag te gaan. De vriendschap met Yvonne doet me gewoon ook hartstikke goed. We hebben het leuk zo en ik geniet ervan. Tussen Olaf en mij loopt het lekker en Luuk doet het goed dus alles is in rustig vaarwater.
Dees, je klinkt lekker positief. En 5% is niet 0 nee. En ik hoop dan ook echt voor jullie dat het met die 5% gewoon gaat lukken. Ik zag ook dat Caruli spontaan zwanger is! Dus het kan wel
Ja en van Caruli wist ik het, dat het spontaan zou komen, raar he? Ik heb het zelfs (na het mislukken van haar laatste poging) tegen Olaf gezegd, dat ze spontaan zwanger zou raken. Dus wie weet........ Ik hoop het
joepie ik heb de toets gehaalt !!!!!heb nu voor alles een voldoende alleen voor nedelands toets onvoldoende maar dat wist ik van te voren al op dat ik dyslectie heb . verder snap ik er niks meer van ik heb wel ongi krampjes en lage rugpijn (beetje) en ben misselijk en een beetje pijnlijke borsten ik ga denk ik vanmiddag testen (kijken wat de test zegt) ik denk zelf niet dat het kan maar aan de andere kant zegt mijn gevoel ook wel weer het zou toch wel kunnen weet niet waarom (dan heeft mijn mannetje wel super zaadjes ) och ja we zien wel we waren wel nog echt er mee bezig maar als het zo is dan is het wel welkom hoor . ik zal jullie wat laten weten als ik meer weet. @dees 5% is idd niet 0 nee op een of andere manier heb ik toch nog wel het gevoel bij jou dat het toch nog wel eens spontaan kan gebeuren weet ook niet waarom ik dit gevoel heb. @debora och dat arme kleine manneke
Zo, banner er weer even onder gezet. Bones, Lune is dus ruim 15 en halve maand Dat ze enigzins achteloopt heeft er soort van mee te maken dat je terug moet rekenen naar de uitgerekende datum, dan loopt ze niet echt achter. Dan zou ze 14 maanden zijn en op schema lopen, alleen niet een van de snelsten zijn. Maar ze heeft niks overgehouden ofzo van dat ze te vroeg is, als je dat tenminste bedoelt. Dees, goed om te lezen dat het zo lekker met je gaat. Ben blij voor je! Kikkert, gefeliciteerd met je toets! En ik ben benieuwd wat de test zegt.. Ik ben zo moehoeoe! Geen idee waarom. Ja, een beetje denk ik.. Ik pieker veel over of ik wel die studie moet gaan doen. Ik ben wat aan het pb-en met iemand van dit forum die de opleiding doet die ik misschien wil gaan doen en ik ga me steeds meer afvragen of het wel wat voor me is. Ik ben bang dat ik er niet gemotiveerd genoeg voor ben en daarom het niveau niet aankan. Het is namelijk behoorlijk pittig en intensief. Dus ik blijf er mee in mijn hoofd zitten en ben er zo onrustig van.. Want wat wil ik dan?? Pff.. Ik weet gewoon niet wat ik wil en ik word er knetter van. Dus daarom moe denk ik want ik slaap er ook slecht van. En Lune ligt weer op bed maar wil niet slapen, misschien dat ze mijn bui aanvoelt want ik kan vandaag niks met haar. En ik wou er even op uit maar heb weer zo'n buikpijn en mijn been doet het weer niet dus lopen lukt niet. Jeroen komt gelukkig wat eerder thuis, kan hij misschien even met mijn kleine mensje wandelen en kan ik even pitten ofzo. Denk dat een dutje wonderen doet.. Ik wil nu wel.. zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....