WAAAAAAH Sara lacht me gewoon uit als ik zeg dat iets niet mag.... Kikkert proficiat met je toets! Dees, je klinkt in ieder geval goed! Wat leuk voor Caruli dat ze zwanger is! Maja heeft een banner hoera.
de test is negatief, mocht ik het vrijdag nog niet zijn test ik nog 1 keer en anders hoop ik toch snel ongi te worden want ik heb normaal een zeer regelmatige cyclus.
ja vorige keer had ik me verrekend in de dagen (mijn fout) maar mijn langste cyclus is 28 dagen ben daar nog nooit eerder overheen gegaan maar ja we zien wel wat het word het een of het andere
@kikkert gefeliciteerd met je toets meid @maja ik lees net dat lune wat achterloopt maar volgens mij valt dat wel mee toch? bryan loopt wel wat achter maar dat komt waarschijnlijk door zijn xyy maar wil het wel bespreekbaar maken op het cb omdat ik me soms toch wel zorgen maak
ff pauze...ben druk aan het poetsen! de gang en de keuken nog en dan ben ik klaar voor vandaag de rest doe ik morgen (dan heb ik lekker vrij).
bedankt voor de felicitaties (stiekem ben ik best een beetje trots opmezelf). vanavond komt die man van de hypotheek hopenlijk krijgen eindelijk daarover eens positief nieuws we hebben nu al genoeg gezeik gehad om een hypotheek rond te krijgen door die kl*te kredietcrisis
@kikkert ja die kredietcrisies werkt niet echt mee bij zoiets he,ik zal voor je duimen dat het gaat lukken
@kikkert: jippie! Goed zeg van je toetsen! Hopelijk vanavond oom positief nieuws. Tis wat... Wij zijn ook echt net op tijd geweest want op dit moment hadden we dus echt niks meer gekregen. @maja: das toch echt niet goed dat je been nog steeds pijn doet van de spiraal. Wanneer moet je weer op controle? @dees: Je klinkt enorm happy! Fijn meis. We zijn niet naar Zaltbommel gegaan, want Finn was dus niet wakker. Hij heeft tot 13.15 geslapen. Toen nog brood eten... Nou dan werd het erg laat allemaal. Dus nu gaan we morgen maar. Hij ligt nu weer in bed! Ben ik niet gewend. Wel even lekker! Toen hij daarstraks wakker werd ben ik overladen met kusjes en knuffels! Heerlijk. Maar net was ie al niet meer zo gezellig dus tja, dan heeft ie het blijkbaar even nodig. Kan ik mooi het eten voorbereiden zo!
Whoeps, krijg net op mijn kop. Ik had de workshop van Yvonne gepromoot om eventueel hier met het bedrijf te doen. Hij is namelijk heel zinvol bij stress en dat hebben we hier wel met de fusie enzo. Mag ik het niet promoten zegt mijn baas en ik moet er onmiddelijk mee ophouden. Pfffffffffff, gezeik hier.
hoi meiden , even snel van hier ben erg druk op het moment , me moeder is vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis na een bezoek aan de huisarts ze heeft al dagen hartkloppingen , dit heeft ze wel eens vaker , maar dan ging het ook weer over , nu bleef het aanhouden , ze is bij de ehbo door de cardioloog opgenomen , omdat ze ook problemen met haar longen heeft hebben ze nu 2 x meds toe gediend die zouden de hartslag moeten verlagen , die lag namelijk op 190 dus veel te hoog , helaas slaan de meds niet goed genoeg aan , en dus moeten ze op de OK een schok geven , ron zeg defiblireren ( ofzoiets ) ik heb werkelijk geen idee maar goed ... ik weet ook nog niet of ze naar huis mag of wat dan ook ... we zullen t wel horen
Heftig Mys, sterkte! Zo, de baas is al naar huis. Ik moet tot 17.15 vandaag. We hebben vandaag weer een mail gekregen dat we verplicht 2 uur over moeten werken binnen 5 dagen. Bah bah, wat wil ik hier graag weg zeg!
jemig mys veel sterkte! dat klinkt behoorlijk heftig... Hopelijk helpt het en mag ze naar huis! @dees: dat vind ik dus echt belachelijk dat ze dat verplicht stellen. mafkezen!
Ja ik ook en het is niet de eerste keer maar al de 2de keer binnen 4 maanden. Als ik financieel niet afhankelijk van ze zou zijn had ik allang ontslag genomen.
Weet je wat ook zo irritant is? Al die kinderachtige regeltjes. Bijvoorbeeld vrij vragen moet hier al zo ver vantevoren. Ik moest vorige week uiterlijk de aanvraag doen voor een vakantie in oktober. De aanvraag is weg maar ik weet niet of ze hem goedkeuren. Dat hoor ik 3 maanden vantevoren. Lekker als je iets wilt boeken Nou heb ik dus in september en oktober die cursus stoelmassage en shiatsu en daar heb ik vrij voor gevraagd. Alleen als de opleiding vol is dan is het vol en kan ik niet meer meedoen. Als ik pas in juli hoor of het kan is die opleiding natuurlijk allang vol
das erg ver van te voren. Nou ja ik moest het ook al aangeven voor het hele jaar. Maar kreeg het na 3 weken al te horen. En daarbij kan ik altijd nog meer vrij opnemen. (zolang je maar genoeg uren hebt) Een maand van te voren is geen probleem als er niet 3 anderen ook al vrij hebben. Moet je eigenlijk zeggen dat ze dat overwerken ook maar een half jaar van te voren moeten aankondigen en dat je dan even kijkt of het je past en het over 3 maanden wel laat weten