Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja das een goeie maar daar trappen ze niet in. Ik wou dat ik al bij Yvonne aan de slag kon maar dat kan nog niet :(

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ga nog even een ui snijden. Boefje wil niet slapen en ik dek dat ik niet langer kan rekken. De rest is al geschild en gesneden gelukkig!
    Ik ben er vanavond niet want ben naar vergadering!
    Fijne avond dames!!!!

Mys sterkte meis

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boh Dees wat een klote baas heb je toch. GATVER ik zou willen dat je daar per direct weg kon.

Mystery heel veel sterkte en beterschap voor je moeder!En kom hier maar lekker van je afkletsen als je daar behoefte aan hebt.

Joepie op mijn werk zijn ze gelukkig heel flexibel en zijn eigenlijk overal wel voor in.
    Ik begin dus per 1 mei met 35 uur werken i.p.v. de 25uur die ik nu werk. Flexibel rooster en heb mijn eigen tijden helemaal uitgezocht en uitgestippeld. (Moet ook wel want Sara gaat niet naar het KDV ofzo dus ik moest het aanpassen aan het rooster van mijn man) Ik ga die 35uur nu werken omdat ik dan de 16weken zwangerschapsverlof ook uitbetaald krijg voor 35uur werk per week :)

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dank je sm , dat doe ik ook zeker ,

daar komt me vader, eens kijken wat hij verteld

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    gelukkig , ze is weer thuis

ze heeft hogere dosis gekregen van haar meds , en nu moet ze over 4 weken terug komen

6. supermummy

Gelukkig dat je moeder thuis is Mys. Beterschap !

7. supermummy

Sara met haar knuffel 'Amchum' onafscheidelijk.

Met papa, misschien heb ik deze foto al eens laten zien :oops:

Lekker gek doen op het terras.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden

@Sizzel van Harte met je verjaardag!

@Dees pfff wat een baas zeg.. maar ja wat snappen die wel! oh ja kan je me je nog ff je adres pb en voor zondag. en je wilde toch c.s door je haar??

@Kikkert goed van je toets!

@Mys fijn dat je ma weer thuis is en hoop dat het goed blijft gaan nu!

de rest knuff al weer kwijt

en ja gwen ligt alweer ruim 3 kwartier te keten in bed Grrrrrr vindt dat echt irritant :oops:

@SM wat een leuke foto,s !!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi girls,

Heb net even vluchtig terug gelezen...

Boney, ik weet niet of iemand al een antwoord het gegeven, maar ik heb ook een fiets via het NFP (Nationaal Fiets Plan). Ik heb daarvoor 3 vakantie dgn ingeleverd en betaal nog 12 mnd 33 euro bruto... merk je dus niets van en heb wel een mooie nieuwe fiets!

Sizzel, gefeliciteerd met je verjaardag, ik spreek je weinig de laatste tijd... jammer, we lopen elkaar gewoon mis! Hoe gaat het met Nora? Ben benieuwd of ze nog steeds hetzelfde klinkt als Fenne hihi...

Mystery, beterschap voor je moeder... sterkte!

Maja, was dit weekend niet meer naar werk geweest, een collega kon de training van dinsdag overnemen zodat ik die dag kon gebruiken voor voorbereiding van vandaag.
    Las dat de fysio tevreden was over Lune, super! En die gevoelige handjes, moest ineens denken aan die keer dat ze die rode handjes had... weet je eigenlijk wat dat toen geweest is?

Debora, Finn last van z'n buikje? Dikke knuffel voor hem!

Hier alles goed. Drukke dagen op het werk, maar alleen morgen nog en dan lekker weekje vrij!
    Fenne heeft alleen per dag 5 luiers vol met zure tandjespoep en haar billetjes zijn behoorlijk rood... dus steeds huilen als ik dr billen wil schoonmaken, arm ding...
    Ook zoiets trouwens: Ik kom net thuis om half 6 en ben het eten van Fenne aan het opwarmen, hoor ik m'n schoonmoeder tegen Fenne zeggen: "als je dat maar gaat eten na al dat lekkers van net..." Heeft ze Fenne rond half 5 nog een kiwi, een koekje en een doosje rozijntjes te geven! En dan helemaal verbaasd zeggen: "oh, was dat niet handig?"
    Dus geen hap eten en ook geen toetje gegeten, dat vind ik echt erg!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo ga dadelijk lekker zwemmen heerlijk ff relaxen :)

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Mooie foto's gezien ook! :D :D

Hier nog even wat kiekjes van Fenne in de Zoo maandag...

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh heerlijk... geniet er van!

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zwemze Vivi

Ahhhh, leuke foto's van Sara en van Fenne. Mooie meiden hoor!

Wen, wat zei je: nee dat is niet handig nee. Sjemig zeg, niet snugger gedaan van haar.

Joma, je hebt pb. Had je nog wat gehoord op je sollicitaties?

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat gaat zeker lukken, ben al 2 weken niet meer geweest dus vind het heerlijk om weer te gaan

morgen drukke planning hoop dat het weer wat beter is dan probeer ik ook nog wat fietsen erin te plannen

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heb toestraks nog wat kleding besteld bij billy&lilly bij de megasale echt super en kreeg net al een mail dat het al verstuurd is

16. supermummy

Ooh wat lijkt Fenne groot in die schommel :)

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Echt? En toch is ze miep modaal hoor, zit precies in 't midden van de curve nu qua lengte en gewicht...

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh wat een leuke foto,s van Fenne !!!!!!

@dees ik hoop morgen meer te horen van de sollicitatie,s en morgen heb ik een gesprek met een vrouwtje die kapperzaak gaat open en dan zelfstandige zzp ers in de zaak wil hebben dus ja die intresse heb ik zeer zeker , dus morgen weet ik daar mee van!ze gaat daarbij ook in het zelfde pand erin met een pruiken en haarstukken zaak beginnen voor het daniel de hoed kliniek
    ik heb zin in zondag!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja wat lijken ze dan groot he zo , ze worden zo snel wijs ....gwen zit ook precies in de middencurve

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo ben ik ook weer

@ iedereen dank je allemaal

@ wen , och wat een schatje toch he !!

@ joma, me duimen draaien hoor

bryan zit nog altijd boven de curve :D nooit anders geweest haha

Deel Deze Pagina