Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben er toch even. Ben om kwart over 7 de deur uit gegaan en was om half 10 thuis, en waarom? om te horen dat we alles over de verhuizing op papier uitgedeeld krijgen en de rest op de dag zelf horen :( Fijn, ben ik daarvoor op m'n vrije avond van huis geweest? Had wel wat leukers kunnen bedenken... Sorry heb er de pee in

Marc is een Japanse samorai film aan het kijken dus ik dacht dan maar even forummen!

@Wen: wat is Fenne toch een lekker ding! Die gaat heel wat hartjes veroveren later!
    @Joma: hoop dat je wat wijzer wordt morgen! Duim voor je dat je aangenomen wordt!
    @vivian: lekker wezen zwemmen meis? Moet ik ook weer eens gaan doen!
    @sm: Sara kijkt altijd zo vrolijk op foto's met d'r mooie ogen! Lief zo bij papa!
    @boney: oh ja fietsenplan: ik kon kiezen of vakantieuren, of eindejaarsuitkering of per maand iets van je bruto salaris af. Ook kon je een combi maken.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo heb nog ff me avatar aangepast hij is nog aardig gelukt zo :D krijg hem niet mooier jammer hoor

debora is zou er ook de pee in hebben hoor, zonde van je avond :(

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuke avatar joma! Echt zo'n zomer gevoel!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!

Dacht kom gewoon eens even hier kijken. Ben op het werk en moet altijd 2 pc's opstarten en de ene is sneller dan de ander... dus kan ik mooi even jullie gedag zeggen terwijl de ander bezig is... :D

Joma, jij hoort vandaag meer over de sollicitaties begrijp ik? Spannend, duim voor je! Hoe was dat klikgesprek gegaan dan? Heb je vast al geschreven hier, maar ik heb het niet gelezen...

Debora, balen van je avond gisteren... maak er vandaag maar een extra leuke dag van!

Bedenk me nu dat ik gisteren vergeten ben MOM te feliciteren met de goede echo... was zo blij om het te lezen, echt super! \:D/

Zo ik kan inmiddels aan het werk. Laatste dagje en dan hoef ik dinsdag 5 mei pas weer want heb verlof opgenomen volgende week! :D

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen,
    Wen lekker vroeg, begin jij om 8? Lekker een weekje vrij, veel plezier en hopelijk met mooi weer.

Bah ik heb zo´n echte droom gehad....Ik was bezeten door kwade geesten, en ik kan dode mensen zien enzo. Ook werd steeds herhaald dat ik op 30 juli 2009 zal sterven ?! Wat heeft dit nu weer te betekenen?

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heb jij toevallig ghostwisperer gezien of zo ??? sm ???

@ wen oe lekker , bijna weekje vrij dus !! :D heerlijk

hier is het rustig , tis bijna 10 mei , dan gaan we naar rusland , maar ik heb helemaal geen zin :(

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oooooooooooooooooooh en goedemorgen

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

SM, getver wat een enge droom :( Tja, wat het te betekenen heeft? Geen idee maar weet wel dat de dood staat voor een nieuw begin in je leven. Het kan best zijn dat je onderbewuste zich aan het voorbereiden is op meer vernatwoordelijkheden doordat je weer zwanger bent. En een stukje angst wat bij deze verantwoordelijkheid komt kijken speelt misschien ook mee. Vergeet ook niet dat hormonen een boel doen met je dromen, juist als je zwanger bent ga je enge en soms de meest gekke en bizarre dingen dromen.
    Nou niet gaan denken dat je in juli doodgaat ofzo hoor! Als deze droom of in een andere vorm terugkomt is het wel goed om even stil te staan bij jezelf waar je je druk om maakt, want wegstoppen van emoties uit zich in (enge) dromen. Zo gauw je merkt wat er speelt houden de dromen vaak weer op.
    Leuke foto's van Sara trouwens! Mooi poppetje toch..

Mogguh Wen, wat gezellig dat je even hoi komt zeggen zo op je werkdag hihi.. Wat een prachtige foto's van Fenne trouwens! Wat ziet ze er stoerrrr uit als ze zo los staat :D
    Heerlijk, weekje vrij volgende week! Hoop dat het mooie weer doorzet, kan je weer lekker naar de kinderboerderij, speeltuin en dierentuin :p

Joma, ben benieuwd naar de uitkomst van je sollicitatie!

Debora, nou lekker dan :( Totaal nutteloos dus dat je er geweest bent.. Balen! Maar dat is inmiddels vast alweer minder erg nou er een nieuwe dag aangebroken is :D

Hier: Prima. Lune niet gehoord vannacht en ze werd om 7u wakker. Ik wel nog moe want kwam weer moeilijk in slaap met mijn gepieker. Ook gedroomd vannacht, weet niet meer wat maar wel onrustig en had zeker te maken met keuzes maken. Ik ga 13 mei naar een soort helderziende en ik hoop dat ze mij verder kan helpen. Hoor goede verhalen over haar, ook al ben ik zelf wat sceptisch hihi..
    Lune ligt weer op bed maar wil niet slapen. Straks even met haar naar de wuper wandelen en vanmiddag naar de kinderboerderij fietsen denk ik. Binnen zitten is geen optie vandaag, zelfs niet met een hooikoorts hoofd.

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    morgen maja :D

god wat ben je daar goed in zeg , droom vertalen :D

maar uhm ik wat gemist denk ik , ? keuze maken ? waarover

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

SM, gatver zeg... Zo'n droom achtervolgt je nog de hele dag. Ik weet nog van toen ik zwanger was dat ik ook zo erg droomde. Soms echt badend in het zweet wakker worden. Ik maakte me soms echt zorgen om m'n kindje omdat ik 's nachts soms vreselijke stress had dood die stomme dromen.

Mys, geen zin om naar Rusland te gaan? En je had zo'n zin toch? En het is toch ook maar voor een paar dagen of niet.

Wen, ook goedemorgen en werkse. En wat een TE schattige foto's weer van Fenne zeg. Wat is ze toch groot en wijs. Heerlijk!

Debora, lekker is dat... :( Hoe is het nu met Finn? Geef je die druppeltjes van VSM nog?

Vanmiddag naar het CB. Ik ben benieuwd wat die arts ons allemaal weer voor nutteloze info gaat geven. Ach, ze krijgt haar prikken, wordt weer opgemeten en voor de rest kan het me niet zo boeien. Ik doe toch m'n eigen zin... :p

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morge dames,

wij hebben goed nieuws we kunnen de hypotheek rond krijgen :D en da maandlasten vallen heel erg mee in tegenstellen tot wat we nu betallen :D nu het appartement nog verkocht krijgen en dan kunnen we verder met de koop van het huisje. ik ben vanacht ongi geworden, ik schrok wakker en het was een beetje nat in bed ik scchrok me kapot :) ik snel naar de wc en ja hoor eindelijk ongesteld. het klinkt misschien stond maar ben eigenlijk aan de ene kant wel blij dat ik nu niet zwanger ben we willen liever nog even wachten ivm het de koop en verkoop van de huizen maar het was toch wel welkom geweest hoor ;) .

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heey goedemorgen botje !! :D

uhm ja ik had wel zin , en het is van Zondag t/m woensdag maar het hele bryan achter laten heb ik zo'n moeite mee :( :cry:

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb laatst ook een droom/zeer sterke gedachte gehad dat ik die nacht in mijn slaap zou sterven, ik was echt heel erg bang erdoor geworden maar bij mij betekende uiteindelijk de droom dat iemand uit mijn omgeving ging sterven in zijn slaap.

wel eng zeg dat jij dit gedroomt hebt, kun jij ook meer dan "wij" kunnen zien???

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik kom even hallo zeggen

LIef ben ik he

BEN IK NIET STOER ZO ... :cry: dag romper , hallo onderbroek en hempje

ik vind het zelf ook helemaal geweldig ! :)

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

mystery geweldig een hempje en onderbroek, heb voor ilse ook al gekeken maar gaat vanaf maat 86-92 of heb jij kleiner????

Hier is misselijk 's ochtends over gegaan in misselijkheid 's avonds en weeig in de ochtend.
    Verder voel ik weinig en ga je je weer druk maken of het nog wel goed is, gek word ik soms van mezelf.

dromen, geen idee wat je er mee aanmoet, zelf geloof ik niet echt dat ze wat zeggen, denk meer dat je droomt van dit soort dingen als je het bijv op tv hebt gezien, maar goed, ben er beetje te nuchter voor dus heb ook geen echte tips alleen dat ik niet geloof dat er op die datum iets ergs met je gebeurd.

verder ff geen puf om te reageren, is te veel. Vakantie is hier begonnen dus hopelijk weer wat meer forum tijd.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja a a a a a even snel ik zit in de auto en ja ik ben aangenomen. Volgende week woensdag de rest bespreken dagen enz kom vanmiddag weer

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gefeliciteerd joma

meiden mag je nou roomkaas bieslook van de ah als je zwanger bent???
    ingredienten roomkaas (melk, room, zuursel enz en staat allergie info bavat lactose, melkeiwit.

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    GEFELICITEERD JOMA ! !! :D

Mystery... hoe schattig en stoer zeg dat ondergoed... echt cool!

SM, ik begin tussen half 8 en 8 uur... ik werk 9.5 uur per dag, dus werk dan tot 5 uur / half 6

Debie, ik leef mee met je misselijke gevoel... blegh, hoop dat het snel over is!

Kikkert, goed nieuws voor jullie dus!

Boney, hier morgen naar het cb... ben benieuwd hoe de prikjes gaan bij Tessa, dikke knuffel voor haar!

Maja, ja ja... ik ga mijn vrije dagen goed besteden hoor, dat komt wel goed hihi ;)
    En veel plezier vandaag op de kinderboerderij, pas je op voor de geitjes? Die bijten hoor! :p

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Die mag je eten Debie... geen zorgen!

Alleen niet als er op staat "áu lait cru"... maar dat verkopen ze waarschijnlijk bij de AH niet eens, alleen bij de betere kaaswinkels!

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    thanks wen, dacht het ook maar omdat er bij allergie info stond lactose en melkeiwit zat ik te twijfelen, heerlijk die hormonen, haha Je bent toch nog op je werk??? Of ben je al vrij

Deel Deze Pagina