Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat het hier?
    Heb zelf niet zo veel te melden haha, saai hè?
    Beetje wezen Ikea-en, tuincentrum, rommelen in huis, balkonnetje gezellig maken, sporten, knuffelen met Mike, met z'n 3-en op stap. Met Mike gaat alles goed, wordt een ondeugend mannetje volgens mij :) van wie zou ie het hebben ;) Alleen heeft ie een rood bobbeltje op zijn ooglid :rolleyes: Kijk het nog even aan, en anders maar naar de dokter... :rolleyes:
    Straks gaat Mike naar mijn moeder :( Ik ga naar een vriendin, die gaat me opmaken en dan gaan we op stap 8) Gelukkig haalt mijn vriend Mike weer op na zijn werk, dus het is maar voor een paar uurtjes, maar toch...

Ik ga nu maar eens opschieten, Mike nog aankleden, en mezelf, en dan naar mijn moeder.

Doei!!!

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    veel plezier naatje

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja geweldig he
    :D

het is maatje 92/98 :D

@ joma gefeliciteerd

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik denk ook niet dat er iets gaat gebeuren met mij om 30/7 hoor. Ik vond het alleen raar die datum en ook dat ik het me kon herinneren na het wakker worden. Het heeft zeker met de zwangerschap te maken, want bij mijn vorige zwangerschap droomde ik ook zo intens.

Kikkert,
    Gefeliciteerd met de hypotheek!Heb je al een huis op het oog?
    Ja ik kan waarschijnlijk wel meer zien, maar ik doe er niks mee. Ik ga ook niet naar paranormale mensen/mediums of wat dan ook. Vroeger is me weleens door een paar
    mensen gezegd (onbekende) op straat of een of ander persoon die ik bij familie ofzo tegenkwam dat ik paranormale gave heb.
    Ik sluit me er helemaal voor af omdat ik juist zo bang ben voor het onbekende.

Debie ja die kaas mag gewoon, hihi je mag nog best veel als je zwanger bent..... :)

Mystery stoer zeg onderbroek en hemdje, wat is Bryan een flinke beer!

Wen, wow jij maakt wel lange dagen dan, vandaar dat je natuurlijk ook 4 dagen per week vrij bent, goed geregeld!

5. supermummy

Naatje, gaat de bloemetjes buiten zetten, ga je vanmiddag op stap of vanavond? Veel plezier.

Mys 92/98 WOOOW kom ik aan met Sara die nog steeds rompers aan heeft van 62/68

6. supermummy

Kwam net mijn kutbuurvrouw weer tegen,
    ze zegt je bent echt heel dik geworden, ben je soms weer zwanger ?
    Grrr kan ze dat niet op een normale manier zeggen. Hier is je bent dik ....estas gordita, en dat is niet echt een belediging hier in Spanje maar toch, dat zeg je toch niet?
    Terwijl mijn man zei gisteren dat hij vond dat ik afgevallen was.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm dat is idd een kut opmerking

mystery dacht al, waar haal je ondergoed maatje 74-80, ik kan het nergens vinden en 86-92 past ze niet, vind het echt zo wijs en groot staan

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    HE wat een kut vrouw zeg bah bah niks van aan trekken hoor SM

@ debie :D hahaha bij hema beginnen ze bij 86/92 ... kleiner ken ik ze ook niet

en ja vind het ook zo stoer staan :D

9. supermummy

Mys woon je nu al bij je ouders in? Hoe bevalt het?

Debie, gingen jullie ook nog verhuizen voordat de beeb komt?

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nee we zitten nog op de camping :D

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jemig mys! Zo GROOT! En zo te zien past hij het goed. Het zit lekker strak om zijn beentjes. Hoeveel weegt hij nu? Loopt Brian ook al?

Hebben ze bij de hema ook broekjes met pijpjes voor meisjes? Ik vind dat namelijk veel leuker dan een gewoon onderbroekje. En zeker als ze een jurkje aanhebben. Ik zie wel eens meisjes met een jurkje die dan lekker aan het spelen zijn en er natuurlijk geen erg in hebben dat ze inkijk hebben. En dan vind ik een onderbroekje met pijpjes veel netter. Maar dan praat ik natuurlijk wel over een aantal jaar pas. Als ze zindelijk zijn enzo.

Ik moet vanavond gaan werken. Best balen met dit mooie weer. Morgen schijnt het nog lekkerder te worden. Moet ik ook werken.

Naatje, veel plezier ;)

SM, lekker dan zo'n opmerking :(

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ik zie het al mys, 12.5 kg.

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    aha ja dat was 2 weken geleden , die 12,5 kilo

lopen los nog niet , wel scheurt hij met de auto of kinderstoel hier door de caravan :D

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney ze hebben ook boxers voor meiden, toevallig gister nieuwe luierbroekjes gekocht voor als ze straks alleen een luier en jurkje aanheeft, wil dan geen luier zien als ze bukt.

sm, verhuizen, nee hoor, ariel wel, ik woon nu twee jaar in dit huis, hihi

zo, net de opvang gebeld en ik word gelijk met de nieuwe beeb bovenaan gezet in april 2010, ze waren blij dat ik zo vroeg belde want het was erg druk en veel vestigingen zitten vol, dit kan bijna niet eerder dan nu

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Mom: van harte met je mooie echo!

Verder heb ik super gave foto's gezien van Fenne, lieve foto's van Sarah en mega-stoere van Brian!

Joom: van harte meid! Het moet heerlijk zijn om je oude baas op te zeggen!

Even snel nog wat foto's spammen tussen het thuiswerken door. Gister ben ik een stukje gaan foetsen met Juul en Sanne. Het is duidelijk hoe leuk Juul het vond :) Dat was maar heel even hoor, ze is gewoon geen held en begon bij voorbaat al te krijsen. Na 2 meter fietsen vond ze het helemaal leuk en vanmorgen was het meteen goed.

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Nog een met dike kont (en daar zit geen kindje in SM, jij hebt een mooi excuus ;) )

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahahha geweldige foto mrijn :D gelukkig vond ze het al snel leuk !! :)

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ooh nog meer leuke fotos :D top hoor

19. supermummy

OOh wat een leuke fotos met de bakfiets.
    Gaan daar mensen echt mee fietsen?
    Nu je toch een bakfiets heb je ook plaats voor een 2e kindje gaan ;)

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Goed idee! Ik vind het altijd zo'n stom gezicht, van de halve pampers die aan de zijkanten van de romper te zien zijn. Waar heb je die boxertjes gezien? Bij de Hema?

Deel Deze Pagina