Zoo, dat waren ze weer.. Zien jullie dat ze vaak zo op haar knietjes zit en er een beetje door zakt? Volgens de fysio was dat ook een teken dat ze hele losse heupjes heeft omdat ze zo vaak zo zit. Eigen zit ze altijd zo te spelen. Ziet er wel lief uit vind ik.. Net zo'n kikkertje
Ichy, beterschap met Lisa! Wat sneu dat ze zo ziekjes is.. Van koorts kan je je ook zo lamlendig voelen, blegh.. Joma, heeft een nieuwe baan, jeeeeeeeej!! GEFELICITEERD meid! Helemaal super! Vivi, 16 km? Sjonge, ik vind de kinderboerderij al een pokkeneind weg en dat is 10 minuten fietsen Ik vind je stoerrr! Zindelijkheid: geen idee eigenlijk Laat het een beetje van Lune afhangen denk ik, ze zal vast wel een keer aangeven er een beetje aan toe te zijn. Ze mag volgend jaar met me mee als ik ga plassen, dan kan ze vast kijken hahaha! Ze kijkt nu ook wel eens trouwens maar denk niet dat ze er besef van heeft. Meiske, gefeliciteerd met je jubileum! Gaan jullie het nog vieren? En balen trouwens van je zij raam van de auto. Maf ook dat dat zomaar gebeurd is. Lune ligt op bed, we zijn al een poosje terug van de kinderboerderij. Een vriendin van me was ook even mee, gezellig. We hadden geluk, het was vrij rustig en de verzorgers gingen de beesten eten geven. Alle dieren als gekken op hun afrennen, de jonge geitjes achter elkaar aan en rare bokkensprongen maken, geweldig! En die jonge geitjes zijn toch zooooo lief! Er lopen er wel een stuk of 20 denk ik. Lune was alleen op een gegeven moment zo gefrustreerd.. Ze wou er volgens mij achter aan lopen en dat kan ze nog niet. Ze werd echt boos en wat ik ook deed, niks was goed.. Toen maar weer op de fiets met en doosje rozijntjes in de hand en madam was weer blij En ze slaapt nu dus mama ook blij
zo zat ik vroeger ook altijd maja, heb zelf heupdysplasie en erg beweegelijke heupen. mrijn erg leuk die fiets en foto's ichtus hoi maja wat een poepie is het toch
hmm ik zie net dat ik met de jonge gezinnen pas 10% korting krijg bij dolcis zouden de sandaaltjes daar stevig genoeg zijn voor bryan?? hij heeft namelijk net een paar nieuwe schoentjes van petis shoes maar wil in de zomer graag nog paar sandaaltjes erbij hebben
Zoo ben ook eindelijk weer thuis gelukkig! PFf werken was net iets te zwaar vandaag, constant bukken om dweilen uit te wringen is het toch net niet.....
@ Kaas; in de EU zijn ze wel verplicht om het erop te zetten als het van rauw melkse kaas is hoor Als het er niet op staat is het van gepasteuriseerde melk. Enne de kaas op een Big Tasty is ook gewoon van gepasteuriseerde melk Of ze moeten dat het afgelopen jaar ineens veranderd hebben. Maar toen ik er werkte was dat zo. Mooie foto's gezien Mys beterschap voor je moeder... Euhmm toen was ik het alweer kwijt
moet ff mijn boosheid kwijt..... ik had afgelopen maandag een afspraak bij het cb (stom stom stom helemaal vergeten) werd ik net gebelt door die tr*t van het cb waarom ik er niet was en dat ik heel vaak mijn afspraken had verzet in januari en februari ja idd klopt maar ja als dylan heel erg ziek is (toen had hij die erge buik griep) dan kan ik toch ook niet komen :x ja want ze vroeg zich af of er thuis iets aan de hand was ofzo bah waar bemoeien ze zich mee zeg....dus ik vroeg of ik dan een andere afspraak kon maken, ja dat kon eind juni pas dus ik zeg ook tegen haar dat ik dat van de zotte vind ons kind moet zijn spuitjes van 14maand nog krijgen, ik heb haar ook gezegt dat ik het niet normaal vind en dat ik wel naar een ander cb ga....tsja zegt ze maar dat kan niet want wij krijgen geld hiervoor dus je kunt niet zomaar naar een ander cb gaan in een andere gemeente. wat moet ik hier nu mee? ja oke ik weet het het is mijn fout dat ik die afspraak was vergeten (gebeurt normaal ook nooit) maar dylan heeft wel zijn spuitjes nodig..... ik kan natuurlijk wel naar de ha gaan zegt die tr*t maar ja dan moet je de spuiten zelf betalen :x ....tsjonge wat moet ik hier nou toch weer mee?????
Hmm heel vervelend Kikkert, maar die mensen horen zich met dit soort dingen te bemoeien he Ze hebben een meldplicht. Maar snap wel dat ze het druk hebben, maar eind juni pas een plekje vind ik wel een beetje overdreven. Maar ja afspraken vergeten is natuurlijk ook niet zo handig
nee snap ik ook maar kan wel eens gebeuren als je 4 toetsen hebt waarvan 3 toetsen op die dag , en hier plakken ze nog al snel het plaatje op ooo een jonge moeder (onder de 23) die zal haar zaakjes toch wel niet op orde hebben (in het prive leven) en dan gaan ze extra vragen hoe het thuis met mij en davy gaat e.d ik vind dat dat hun niks aan gaat prive is prive dus ik zeg ook altijd ja goed
maar je bent helemaal niet verplicht om naar het cb te gaan, hier bemoeien ze zich ook graag met je maar heb gezegt dat ik dat niet wil, kom wegen, meten en prikken halen en verder niets
OoOoOh ik zou het niet erg vinden als ze bellen van mij mogen ze dat vaker doen. Jij weet toch beter dat er niks aan de hand is? hmmm en een plekje pas eind juni is inderdaad wel laat.Maar ik had al gehoord dat ze overal gigantisch achterlopen met afspraken dus dan is het niet zo raar.
oeps ik denk er nu aan dat ik vergeten ben mijn hepatitus spuit te halen die had ik maandag moeten gaan halen is de laatste en dan bloedafnemen om te kijken of ik geen antistoffen heb shit morgen maar ff bellen
straks heb ik een mylene party heb eigenlijk helemaal geen zin en al helemaal geen flauw idee wat ik moet kopen maar om de een of andere manier koop ik altijd meer dan genoeg zo ga nog ff verder met ramen wassen @kikkert ja ik denk dat beetje door de gemeente komt dat ze bij jullie daar zo streng om zijn maar ik vind het ook niet terecht hoor verder knuffel voor iedereen
@Ariel.. hieronder ff iets uit een reclame... internet staat er vol mee.. emmenthaler is raumelkse zwiterse kaas.. op de mcdonaldssite staat ook dat er op een bigtasty emmenthaler kaas zit.. is ook altijd zo geweest hoor.. ook wij hebben jaren bij mc gewerkt.. had er alleen nooit bij stil gestaan.. RECLAME www.simplydelicious.nl/kaas **Emmentaler, onze trots, omdat het een echte Zwitserse rauwmelkse Emmentaler is met een natuurlijke korst. Niet te vergelijken met de vele emmentalers die aangeboden worden*** nu schijnt er wel verschil te zitten in zachte emmenthaler en harde emmenthaler... Volgens het boekje dat ik bij de vk kreeg zijn fabrikanten het niet verplicht om het op de verpakking te zetten dus vandaar dat ik dit zo meldde.. doet er ook uiteindelijk niet zoveel toe eigenlijk.. ik eet m net zo goed.. is veel te lekker om te laten staan
Lisa heeft toch maar een zetpil gehad.. ze werd steeds wakker..(schrok dan weer) dus dat zou niet veel worden vanavond.. nu voelde ze zich iets beter en wilde graag slapen..zal nu wel goed gaan.. hoop dat ze de nacht goed door gaat.. Marijn ligt er ook al een tijd in.. Jur gaat zo..
Hmm we hebben dus een kaas dilemma ?! Ik denk dat de harde kaas wel te vertrouwen is ..... Ik kijk gewoon altijd op de verpakking of het gepasteuriseerd is of niet. Beterschap voor Lisa, ik hoop dat ze goed slaapt. Voor de rest wat is het rustig hier.
boooooooooooooooooooh keb honger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we hebben vandaag kiptandori gegeten , en ik zit inmiddels aan mijn 2de bam met pepersalami ZOOOOOOOOO LEKKER !