Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou ik lees net 2 pag. bij en ik wil beginnen met typen en ik weet het toch niet meer...!
    Debie is minder misselijk! das fijn, kun je weer een beetje normaal functioneren.

mom; veel plezier met je logees! En alvast een fijne vakantie als ik je niet meer zie hier!

Tess heeft een boterham op! goed zo meis!

Dylan slaat dus ook en Lune krabt en knijpt lekker zeg. Vanochtend sloeg hij weer toen ik hem uit bed gong halen! maar hier gaat hij dus ook op z'n strafplek hoor. Terug slaan en knijpen doe ik ook niet. Heel soms een tik op de hand maar das nooit hard.

Finn was erg vroeg wakken (half 6) Maar piepte niet dus laten liggen. Ik hoorde niks meer en schrok om 8 uur wakker. Hij sliep weer. Ben snel gaan douchen, en om half 9 was hij wakker. Das nog nooit gebeurd!
    Ik moet werken van half 1 tot 9, morgen en zondag van 8 tot half 5 en maandag weer als vandaag. Dan 1 dag vrij en weer 3 dagen werken. Heb er geen zin in. Heb natuurlijk best veel vrij gehad de afgelopen 2 weken. Dat ze dat niet beter verdelen zeg...
    Verder ben ik in een emo bui en dat helpt ook niet mee. Mis ons appartement in Maastricht ontzettend. Niet dat er wat mis is met ons huis hoor, maar het was zo'n leuk appartement met allemaal verschillende hoekjes en kamertjes. Dit is zo'n recht toe recht aan huis. Ach niks aan te doen...

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Maja veel plezier bi de intratuin. heb ik ook wel zin in. Zal ik m'n werk afbellen en met jou mee gaan :)

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora kom dan lekker terug ;) nee das gemeen he, ik heb dat in begin ook wel gehad toen we dit huis gekocht hadden ik vond het zo groot en ongezellig was ons klein huisje gewend dus dit was wel erg wennen maar meid geloof me ook dat went lekker leuk inrichten leuke plantjes en bloemetjes en voor je het weet is het je eigen stekje

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi!

Hier ook naar het cb geweest vanmorgen. Fenne woog 10.4 kg en was 79 cm. Precies volgens haar groeicurve... ik zal ook eens zo'n ding invullen als Boney heeft gedaan!

Be right back (als het lukt :) )

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    das leuk om bij te houden wen en bij borstvoeding.com gaat dat heel fijn en makkelijk :)

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wij mogen nog maandje wachten voordat bryan naar cb gaat dit keer beetje laat maar vond het wel prettig dat ik paar dagen erna vrij heb moet alleen kijken of martijn het geregeld krijgt dat hij met bryan naar cb kan

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    GELUKT! :D

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Verder heb ik wel gelezen, maar het reageren doe ik even niet... ik ga namelijk in de tuin zitten tot Fenne wakker wordt, hopelijk gunt ze me nog 1,5 uur in de zon bakken en braden! :D

Oh trouwens... wel gave foto's gezien van Lune en superstoere van Mrijn en Juul op de bakfiets, hoe cool is dat?!

Doeg doeg!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik vond het toch nog wel leuk om te doen wat Boney ook had gedaan... mijn curve vergelijken met die van Fenne... en grappig hoor, ook hier zie ik een overeenkomst tussen Fenne en mij... net als bij Boney en Tessa... weten we ongeveer hoe groot onze meiskes gaan worden! Leuk he?!

Gewichtcurve van mij:

Gewichtcurve van Fenne:

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Alie Illegalie zegt: HOI :D

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wow Wen in de tuin bakken? Is het zo´n lekker weer daar? En dan echt bakken in de zin van bikini?

Hoi Dees Illegalees :)

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

:)

Ik ben zo blij, zo blij lalalalaaaaaaaa. Ik heb de inschrijving gedaan voor de cursus stoelmassage en shiatsu. Ik mag, als er klanten voor komen, dat gaan uitoefenen bij Yvonne in de praktijk!

Nu hopen dat ze mijn verlofaanvraag goedkeuren. Het is een 3-daagse cursus

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk Dees! En dat verlof moet toch goed komen zou je zeggen..

Wen, leuk zo'n curve! En Fenne zit echt keurig met haar lengte en gewicht he?
    Lekker, bakken in de zon, genietze!

Debora, ga je mee naar de intratuin? Gezellig! :D Moet je wel opschieten want van brabant naar groningen is best een eindje rijden.. hihi

Mijn mama gaat ook mee naar de intratuin, ben helemaal blij! Als het goed is komt ze me zo ophalen. Heb zo'n zin om de tuin in te gaan richten, het is me nu nog veel te kaal.
    We gaan in elk geval klimop halen en clematis. En ik wil eigenlijk ook nog wat leuke, fleurige planten. Heb Jeroen nog even gebeld en ons budget is ongeveer 500 euro, daar moet je toch wat leuks voor kunnen kopen?
    Nouja, we gaan ons best doen..

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Leuk Dees... duim voor je!

SM, tis hier wel lekker vandaag ja... denk rond de 20 graden! Maar niet in bikinini hoor... maar wel met opgerolde broekspijpen en topje met spaghettibandjes. Ik kreeg van de week al van 2 mensen te horen dat ik al bruin begin te worden, joepie... ik houd van de lente! :D

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zo hey MAJA... 500 euro voor planten??!! Nou, dan mag je wel met 3 auto's gaan zeg... of een vrachtwagen laten bezorgen! Of je moet een 300 jaar oude olijfboom kopen, dan ben je in 1 keer klaar bij de Intratuin... :)
    Veel plezier, heerlijk om geld uit te geven en je krijgt er echt iets voor terug waar je enorm van kan genieten!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik word ook even vrolijk zeg... heb de eerste keer m'n loonstrook binnen sinds ik 3 dagen van 9.5 uur werk... op alle vorige loonstroken stond steeds iets geks, zoals extra reiskostenvergoeding, bonus etc, dus ik kon steeds niet zien wat ik nou echt verdiende, maar dit is nog 75 euro meer dan ik dacht... prima, ik ga shoppen! 8)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lekkerrrrrrr Wen! Nog meer dan je dacht dus, altijd goed! En natuurlijk ga je dan shoppen :D

Waait het trouwens niet te hard om te zonnebaden? Het waait hier behoorlijk en beide buren zijn nog bezig met aanbouw/garage dus al het zand waait in onze tuin en dus in mijn gezicht :(

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Een olijfboom is best een goed idee trouwens :) Vind ze wel gaaf!
    En denk je echt dat ik veel kan kopen voor 500 euries? Planten zijn toch heul duur? Maar na een paar klimopjes en wat planten is het ook eest prima dus dan is het idd wel wat veel hihi..

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Maja als je echt zoveel planten nodig hebt zou ik eens overwegen of je ze niet ergens anders zou halen.. intratuin is best duur! Heb je een tuinplan gemaakt? (Welke planten waar en zo, wat voor soort)

Hi, hi, wen, daar zou ik ook vrolijk van worden!

He, ik krijg hier gewoon al een buikje! Beetje vroeg, weet dat het mijn darmen zijn, mja.. het is mensen al wel opgevallen. Dusse.. kan ik er maar beter voor uit komen waarom dat buikje er zit. overigens nu al 3 dagen compleet niet misselijk of pijnlijke borsten of wat ook.. ga ik daar weer over piekeren.. wat ben ik toch een muts he. Maar ja, omdat ik het extreem laat heb gemaakt en druk heb gehad vind ik dat best gek, eerder was dat juist de aanleiding voor me minder prettig voelen. Die onzekerheid... het komt ook omdat kennissen van ons vertelden dat ze een dag voor ons een echo hadden die niet goed was en hun babietje met 8 wkn was gestopt met groeien, en daar zit ik nu, snappie....

Even moed verzamelen.. want ik moet flink schoonmaken en inpakken. Het was alleen 2u vannacht ivm de bruiloft en half 7 werd elena weer wakker en wilde daarna niet meer zo lekker gaan slapen.. dus ben ik moe. Dat wordt vanavond met de kippen op stok!

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Trouwens.. toen ik planten kocht was ik wat enthousiast.. ik vond het zo weinig lijken. Nu 2 jaar later moeten we toch echt weer spul er uit halen, omdat ik er teveel in heb gezet. Ik had gewoon geen geduld...

Deel Deze Pagina