Nou voor 500 euro kan je wel wat halen ja . Yvonne heeft vorige week ook een olijfboompje gekocht, hardstikke leuk. Bij ons zit een groot, goed en goedkoop tuincentrum en daar kosten ze 29,95 voor een boompje van ongeveer 1.50, een grotere 99 en een flinke 299. Veel plezier in ieder geval. Mom, ik snap je onzekerheid maar het zit echt goed meid . Niet teveel stressen, is ook niet goed voor je beebje
Wat een mooie cuve van Fenne! En van de mama van Fenne ook. Leuk om te zien. Mijn curve die gaat maar tot 14 maanden. De waardes daarna die heb ik niet. Misschien dat die nog bij mijn ouders liggen. Tessa ligt in bed en mama gaat macaroni koken voor vanavond. Ik moet vanavond werken. En dan lekker weekend. Hier is het ook lekker weer, maar ik heb echt nog geen tijd om buiten te zitten. Het waait hier ook wel behoorlijk.
M'n verbinding is echt kut... Ik vlieg er steeds uit. Nou ja... dat is iig een reden om toch echt op te gaan staan nu.
Hoe doen jullie het trouwens met naar buiten gaan en felle zon? Luuk wil geen petje of hoedje op en trekt alles van zijn hoofd. Maar hij heeft wel dunne witte haartjes en ik ben bang voor verbranding o.i.d. Hm, rare gedachten heb ik weer..... Boney zegt kut en vliegen en ik denk: vliegende kut pfffffffff.....
Ik zag SM over dromen......... Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan het zoenen was met de osteopaat . Niet zo erg hoor want dat is echt een lekker ding
Bah een vliegende kut lijkt me echt vies vooral een ongestelde vliegende kut waar het bloed uitfletst.
Dees, gefeliciteerd dat je de cursus gaat doen! Heel leuk ,en hopelijk krijg je snel allemaal vaste klanten zodat jij die klote baas ADIOS kan zeggen.
Ja, heel levendig ja!! Ach ik ben gewoon erg blij als die 12 weken straks voorbij zijn! Zon, ik ben de strijd aan het voeren met Elena. Ze heeft nu op de fiets en in de buggy een petje geaccepteerd (gewoon elke keer weer opgezet en er wat van gezegd als ze m er af trok). En lopend vergeet ze nu soms dat ze hem op heeft. Maar vaker rukt ze hem er nog af. Gewoon doorgaan heb ik bedacht! Soms doe ik een truitje met capuchon, die krijgt ze lastiger af. Ow.. speaking of THA GIRL.. ze is wakker. Dag ladies! Ik kom nog wel even spieken hoor vandaag.. gewoon voor de gezelligheid.
Om mijn baan op te kunnen zeggen zullen er wel wat klanten nodig zijn. Ik moet namelijk minimaal net zoveel verdienen als nu en dat kan Yvonne me niet betalen. Tenminste, ze kan me dan wel betalen (ze heeft meer dan genoeg geld ) maar ze heeft nog niet genoeg werk voor me
goedemiddag meiden hier even pauze..dees leuk weg van die cursus meid. En je klinkt echt lekker opgewekt. Zag ook 2 curves voorbij komen leuk altijd om te zien. En tessa zit met lengte onder de lijn ,lekker klein ding en gewicht wel goed scheelt niet veel met gwen qua gezicht. Sm weer zo vage droom vervelend hoor. Maja succes bij tuincentrum neem je wat voor mij mee hi hi. Wahaahaah toen was ik het weer kwijt. Vandaag werken tot 21 uur bah morgen ook nog werken en dan morgenavond verjaardag van me pa en zijn vrouw die schelen maar 1 dag. En dan zondag naar dees . .Zin in. .
vliegende bloedende kutten Laat ik zulke dingen nou altijd gelijk voor me zien... Zon: Hier moet Tessa gewoon haar hoedje of petje op. Doet ze hem af, dan zet ik hem gelijk weer op. Haar hoofdhuid is juist door het weinige en dunne haar erg vatbaar voor verbranding. En zonnebrand in haar haar, dat is echt mijn laatste optie pas. Gatver wat een smeerboel zal dat geven. Als ze maar eenmaal druk bezig is dan vergeet ze dat hoofddeksel wel.
hier krijgt gwen ook een zonne hoed of pet op en ze laat hem goed zitten haalt ze hem eraf dan zet ik hem weer op en dan laat ze hem weer zitten aanhouden wint hi hi
Hoed/Pet Hier nog nooit iets opgezet, in de wagen heb ik altijd de kap omlaag als het zonnig is. Voor de rest is Sara donker en heeft het minder snel nodig denk ik. Joma,wanneer ga je het je baas vertellen???? VRAAGJE: Ik heb ooit eens een kinderwagen gezien met onderin (waar normaal de boodschappen gaan) een soort van babynestje waar het kleine beebje in kan..maar ik kan niks vinden in internet, weet ook niet meer hoe het heet. iemand een idee?
hallo allemaal zo heb bij gelezen , mooie curvers gezien bloedende vliegende kutten hoe komen julli eder op whahahaah dees gaat curcus doen leuk leuk , joma is aangenomen had ik al gefeliciteerd dacht ik , maja gaat de intratuin leeg kopen met det 500 pleuro en sm maakt er weer een feest van snachts zie ik ... tjonge jonge , het zonneverhaal ik moet eerlijk zeggen heb er nog niet op gelet , hoe schadalig he en verder heb ik nog meer gelezen , uhmuhm owja een flinke meid die tessa even gehuild maar en natuurlijk boos op de verpleegster , en tess ja ja der boterham op netjes meisje ga zo door , kikkert krijg een makelaar op bezoek jeej hopelijk krijg je korting ,debora problemen met een slaande fin , nou meid hier ook een ramp bryan BIJT ME en alleen mij als hij kwaad is en of zijn zin niet krijgt , hij word gewoon baldadig ,.. tis wat , straffen heeft meestal geen zin , word hij alleen maar kwader geen oplossing hier voor je meid en verders ,,........ GEEEEN IDEE MEER
verder hoe is het hier IK BEN KAPOT bryan heeft slecht geslapen vanacht helaas maar ach , komt wel goed met mij , tja wat zal ik der van maken , op en af ? of zo vanavond lekker BBQEN mjammie hoop dat ik genoeg in huis heb , en dat was het geloof ik wel , ik was van plan ook de curve in te gaan vullen , MAAR LAAT IK ME BOEKKIE NU NOG NIET GEVONDEN HEBBEN helaas ... komt dus nog