Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dit is echt mega knap! :confused: Slimme dame die dochter van jou, gaat vast nederlands studeren later ;)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @maja sow jij hebt idd de intratuin leeg gekocht ;) . och ja de eens is sneller met praten en de andere met iets anders en sommige kids zijn gewoon overal snel in.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :) das een goeie tip ;)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan snap idd ook heel goed wat je zegt, als je hem vraagt om iets te gaan halen of te gaan geven aan iemand dan doet hij dat ook. ook loopt hij vaak het was hok in en zegt dan kaaka koek (de hond een koekje geven). laatst vroeg een vrouw aan dylan heb jij nieuwe schoenen??? en hij gaat ze ook nog showen :) heb me kapot gelachen

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    klop klop iemand daar????

volgens mij ben ik remie.....

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje niet te geloven wat jullie kids allemaal al kunnen zeggen, ik maakte me al beetje zorgen maar als ik dit lees maak ik me nog meer zorgen over het feit dat bryan zo goed als niets zegt hij maakt zich vooral duidelijk door te wijzen

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meid geen zorgen maken, de een is gewoon sneller dan de andere. dylan is vanaf de geboorte al altijd erg snel geweest met alles behalve met zijn tandjes dat gaat bij hem b.v weer erg langzaam. het ene kind is het andere niet ;) meid maak je niet te veel zorgen voordat je het weet kletst hij je de oren van je hoofd, komt allemaal goed.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    weet je wat het is ik lees overal dat bij xyy spraakproblemen kunnen zijn en dan ga je je toch afvragen of het niet het geval is, ik vind het gewoon akelig soms wou ik niet dat ik wist dat hij dat heeft en dat is niet verkeerd bedoeld maar je gaat zo snel dingen anders zien

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lieve viv, geen zorgen maken meid. Ook al snap ik je wel want als ik lees wat sommige kindjes hier al kunnen maak ik me ook wel eens zorgen over Lune haar ontwikkeling. Maar je moet niet teveel vergelijken, ook al doe je dat toch, I know ;)
    Wat zeggen ze het op het cb? IK word daar namelijk altijd erg gerustgesteld. En er zijn niet voor niets gemiddelden he? Dat betekent dat er kindjes onder en boven zitten en ik heb het idee dat de kindjes hier er met veel dingen boven zitten.
    En dat Bryan wijst is al een teken dat hij wel veel snapt, daar reageren jullie ook op dus misschien vindt hij het nog wel helemaal niet nodig om te praten :D Hij heeft het ws te druk met andere dingen. Je zult zien dat hij over een poosje ineens begint te kletsen en zo niet, dan zie je het dan wel weer en heeft hij misschien wat hulp nodig. Net zoals sommige kindjes hulp krijgen bij hun motoriek. Maar niet op de zaken vooruit lopen hoor. Komt goed meid!

Ik lig nog steeds enigzins beroerd op bed maar ik wou het eind van xfactor natuurlijk wel even zien. Ein-de-lijk die Luigiano eruit, vind dat echt helemaal niks. Vond Lisa trouwens ook erg tegenvallen, had een knallender nummer en optreden verwacht. Jammer. Ik ga nog steeds voor Roan!
    Oe, de pfaff's begint.. Nog meer simpel vermaak :D
    Trusten meiden!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedemorgen,

sluit me helemaal aan bij Maja wat betreft X-factor. Vond Lisa idd tegenvallen en Roan top! Luigiano was ik 2 weken geleden al helemaal klaar mee.

Taalontwikkeling, is heeeeel verschillend per kind. Pas vanaf 2 jaar kun je spreken van een achterstand, en dan nog kan het alle kanten op.
    Tess zegt: da (dag), op, uit, uite (buiten), kat, papa, mama, zo, moo (mooi), aai, hai, bah, pakke en verder nog erg veel andere reperterende woorden waar ik niets van kan maken. Wel merk ik, dat het begrip ineens heel snel gaat nu. Mijn boodschappen komen echt over, niet dat ze altijd braaf uitgevoerd worden....maar toch.....

Hier prima nacht gehad en kleine spruit is aan het ontwaken. Tot later.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi nog niet praten is normaal hoor, de een is nu eenmaal sneller dan de ander, ik maak me er echt geen zorgen om

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja thanks meid, ik moet 20 mei met bryan naar het bureau en dan wil ik eens vragen wat hun ervan vinden maar je hebt gelijk moet idd niet teveel kijken naar wat andere beebs kunnen das niet oed voor me ;) thanks voor je opbeurende woorden
    @debbie jij ook thanks hoor :)

zo ga nu eens wat poetsen en dan vanmiddag naar een verjaardag en vanavond lekker uiteten heerlijk

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!
    Mijn vraag over het praten van de kids was absoluut niet bedoeld om anderen onzeker te maken hoor... ik was gisteren op het cb en daar vroegen ze niet eens of Fenne al woordjes kon zeggen. Ik weet van mijn broer dat ze bij hun dochter het bij het 18 mnd-consult vroegen en op dat moment is 10 woordjes gemiddeld. En dat betekent dat er dan dus ook nog kindjes zijn die iets minder zeggen en dat dat ook nog steeds oke is... ;)

Mom, je leest dit niet meer denk ik... maar fijne vakantie... heerlijk, geniet er van!

Maja, goed ingeslagen bij de Intratuin... veel plezier vanmiddag met het uitzoeken van lading 2!

Hier is het eerste wat Fenne vanmorgen deed heel snel naar de slaapkamer van ons wandelen/rennen waar papa was om vervolgens op dr snuffert te gaan en met haar wang tegen de deurpost te knallen... dikke blauwe streep op dr wang joh! :confused:
    Het is hier trouwens nog steeds stralend weer... joepie!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vivi, graag gedaan hoor. En wat Suus zegt, pas vanaf dat ze een jaar of 2 zijn kan je pas wat zeggen over de taalontwikkeling. Wat dat betreft zou ik me dus zeker nog geen zorgen maken :)

Suus, lekker zo'n nacht. Hoe is het met je keel? En verder met je gezondheid? En met Tess haar hoesten? Was over toch?

Hier ook prima nacht. Had verwacht er nog wel een paar keer uit te moeten voor Lune maar ze heeft gewoon geslapen. Vanochtend ging Jeroen er voor haar uit en mocht ik dus uitslapen. Kwam alleen niks van want Lune maakte steeds vreselijk veel lawaai haha!

We gaan straks even het centrum in, kadootjes kopen voor 2 kids van schoonzus die maandag en woensdag jarig zijn. En nog even dingetjes voor Lune kijken :rolleyes:
    Vanavond weer plantjes poten, jeej!

Hoe ist verder met iedereen? Nog leuke plannen?

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aah, wat sneu Wen! Groot worden gaat met vallen en opstaan helaas. Is toch best zielig!

En natuurlijk had je dat niet zo bedoelt. Je bent toch hartstikke trots op Fenne? En terecht!
    Je niet van laten weerhouden hoor, ik vind het juist alleen maar leuk om te lezen wat kleine Fenne allemaal weer bij geleerd heeft :D

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wenn je moet zeker je niet laten weerhouden ik vind het ook super wat alle kids hier leren het is niet jou schuld dat ik onzeker ben hoor dus gewoon vertellen wat fenne allemaal kan !!!!!!!!!!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wen, jouw avater vind ik zo cool! Dat is de ballon die Lune als eerste kadootje gekregen heeft in het ziekenhuis.. Heeft ze van mijn broer gekregen geloof ik. Als ik die ballon zie moet ik aan Lune haar eerste tijd denken.. *snik*.. ;)

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kijk, op de achtergrond:

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Weet ik wel hoor meiden... maar ik dacht gewoon ff, kom ik weer aan met mijn: kijk-eens-wat-mijn-kind-allemaal-al-kan-praat! :rolleyes:
    Maar ik ben idd gewoon hartstikke trots en dat zijn we allemaal, daarom begrijpen we het goed van elkaar gelukkig! :D

Maja... ik zie het inderdaad... wat grappig zeg! Ik wist niet eens dat het een ballon was. Vond het een leuk plaatje die ik erg tegenkwam en heb dr dus maar een avater van gemaakt hihi...
    Ik bedenk me dat ik trouwens nooit foto's van jou en Lune heb gezin uit het ziekenhuis. Volgens mij ook niet van Lune in de couveuse, toch?

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nee? Hmm, volgens mij heb ik wel eens wat laten zien..

Deze bijvoorbeeld?

Of deze

en deze

Zo, nu hou ik op.. *snotter*.. hahaha!

Deel Deze Pagina