Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeroen is druk bezig in huis en ik zit weer eens achter de pc :rolleyes: Ga hem even helpen.
    Doeg meiden, fijne dag!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Gisteren trouwens grappig. Op het cb was een vrouw met haar baby en ze vertelde dat haar zoontje van 23 februari was. Dus ik zeg: dat is toevallig, Fenne ook! En ik zie haar kijken naar Fenne die in de hoek van de kamer met wat blokken aan het slepen is en ik zie een fractie van een seconde een blik op haar gezicht van: huh, dat kan helemaal niet! En toen binnen dezelfde fractie van een seconde een glimlach: oh, van een jaar eerder natuurlijk! hahaha :) (misschien had je er bij moeten zijn)

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ah gossie... die eerste 2 had ik inderdaad al eens gezien, maar die laatste niet hoor... wat een mupke zo onder het blauwe licht en met dat maskertje :( *snif*... kan me voorstellen dat het emotionele foto's zijn, dat heb ik ook met de couveuse foto's van Fenne zoals je weet.

Doeg, groetjes aan Jeroen! ;)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is hier echt al zo lang niemand geweest of doet de site weer raar...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee dus... :) Iedereen aan het genieten van het mooie weer.
    Wij zitten nu even aan de koffie. Tessa aan een beker diksap en een schaaltje mandarijn. We hebben de tuin onder handen genomen. Het is echt mega opgeknapt. Peter heeft alles afgespoten met de hoge druk spuit en ik heb plantjes in potten gezet en ramen gezeemd. Morgen verder. Peter gaat nu boodschappen doen en ik ga nog even de was buiten hangen en dan Tessa vermaken.
    Die heeft zich toen wij bezig waren prima vermaakt in de box voor het raam, maar die kan nu wel even wat aandacht gebruiken.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Volgens mij is er gewoon niemand geweest.. Het is ook prachtig weer :D

We zijn redelijk geslaagd in het centrum. Heb een jasje voor Lune gekocht van bfc, in de aanbieding voor 18 euro. Maak wel even een foto straks.
    Hebben ook nog een heel schattig zandbak speelsetje gekocht bij de Hema. We gaan morgen namelijk een zandbak kopen bij de Gamma. Daar is zo'n houten zandbak met 2 van die bankjes die je op kan klappen, voor nog geen 50 euro en er is morgen nog extra 15% korting.

Jeroen werd gek van Lune hihi.. Ze maakt steeds heel veel lawaai als ze het ergens niet mee eens is en dat is best vaak :rolleyes: Ze schreeuwt dan gewoon heel erg hard. Ik negeer dat volkomen maar is best eens lastig als je in een winkel staat en dat luchtalarm gaat af :)
    Als mensen kijken zeg ik ook dat ze een luchtalarm fase heeft, Jeroen schaamt zich juist en gaat Lune dan aandacht geven om haar stil te krijgen. Heb gezegd dat dat niet handig is omdat ze dan juist doorgaat omdat ze aandacht krijgt, dus dan maar even schamen hihihi..

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk Bones, tuin opknappen :D Lekker he als het dan klaar is en je ziet ook echt resultaat..

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zit nog es naar jongensamen te speuren.. (gewoon voor de leuk ;) )

Ik blijf Thije een hele leuke naam vinden en Sverre ook. Maar omdat Lune al op een -e- eindigt weet ik niet of dat leuk is. Ik kwam Siem ook nog tegen, ook erg leuk! Maar klinkt wel een beetje fries. En Senne vind ik ook nog steeds leuk maar ook weer de -e-.
    Goh, waar je al niet mee bezig kan zijn :rolleyes:

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik baal trouwens als een stekker van die stomme roosjes! Heb 6 maart een bestelling via de mail doorgegeven en is direct in behandeling genomen en nog geen schoentjes te bekennen, grr.. Lune heeft zoveel dingen die ze niet met haar roze schoentjes aan kan en moet echt wit bij, die ik dus bij roosjes heb besteld.. Heb al een mail gestuurd waar ze blijven. Krijg ik terug dat ze ze zsm opsturen en hun excuses voor de vertraging. Heb ik wat aan :evil:
    Als ik ze dinsdag nog niet heb ga ik een boze mail sturen.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik wil eigenlijk even in de tuin zitten maar de buren zijn bezig met hun aanbouw dus dat is niet prettig. Jeroen is achter boompjes aan ofzo en Lune ligt op bed. En ik? Ik verveel me. Da's inmiddels wel duidelijk of niet? :)
    Ga maar es even heerlijk op de bank, heb al opgeruimd enzo dus dat mag best.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, waar ik ook van baal is dat ik kleertjes wou bestellen op amazingkids.nl van noppies en dat er niks meer in haar maat is.. En kan ze zo gauw ook niet ergens anders vinden, aaah!
    Zo, genoeg gezeurd.

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hooooooooooi!

Wat een rust zeg... :confused:

Alleen kletskouzen Maja & Boney hier geweest, wie ook anders? :p

Leuk dat de tuin er weer goed bij ligt Boney, kan ik ook zo van genieten!
    Maja, ik heb 1 keer roosjes besteld, dat duurde 3 weken en dat vond ik wel lang, maar bij jou is gewoon ronduit schandalig, ik zou korting vragen!
    Mijn collega heet trouwens Senne, echt leuk voor een jongen/man vind ik! Maar hoe kan het eigenlijk anders als je dochter Fenne heet hihi...
    Ik zou een zoontje graag Tijs noemen, maar kan dat als de neef van Vincent zijn zoontje ook zo genoemd heeft? Eigenlijk niet he? Maar ik vind het zo leuheuk!

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tijs is idd errug leuk! En de het kindje van een neef van Vincent? Is best 'ver weg' vind ik. Ligt er ook aan hoe jullie contact met hun is, als je ze elke maand ziet.. Tja, dan is het niet handig maar anders..

Heb jij/jullie nog wat leuks gedaan?

Heb net een heel klein tukje gedaan en Lune is ook weer wakker, ze is muziek aan het maken met de xylofoon die we net voor haar hebben gekocht hihi..

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Neuh, we zien hun nooit... misschien eens in het jaar op een verjaardag. Maar mijn schoonmoeder is wel erg close met haar zus en dan hebben ze dus allebei een kleinzoon die Tijs heet... ik vind het ergens een beetje lullig eigenlijk. Maar waar hebben we het over, eerst maar eens zien wat de toekomst ons aan kinders mag brengen...

Heerlijk zo'n middagdutje zeg! Wij zijn naar vrienden geweest die nieuw huis hebben, even kijken wat de klusvorderingen waren van de afgelopen week. Daarna naar de prenatal traphekje opgehaald en een slaapzak gekocht (mama mazzeldagen). Dat was trouwens wel heel schattig want Fenne durfde daar in de winkel gezellig rond te wandelen. Ze zoekt dan ook echt andere mensen en kindjes op en gaat bij hun staan kijken en lachen... aandacht trekkertje hoor! :)

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha geweldig :D En ze krijgt natuurlijk ook alle aandacht? hihi..
    En die vrienden zijn dat dezelfde als waar jij laatst ook geholpen hebt met klussen? Schiet het al een beetje op?
    Ik ga maandag trouwens naar de prenatal, ben er al in tijden niet geweest.

Nu even Lune aandacht geven, ze smeert rozijnen uit op m'n broek :rolleyes:

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja klopt, die vrienden... wordt echt heel mooi, geweldig huis hebben ze gekocht!
    Rozijnvlekken al uit je broek?
    Mis je trouwens niet net de mama mazzeldagen als je maandag gaat, of is dat t/m maandag? Want je hebt nu 20% korting op alles.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo! Marc is met Finn naar z'n ouders. Die blijven daar slapen. Ik heb gewerkt en was om 5 uur thuis. De heren zie ik dan morgen om 5 uur pas weer :( Vanavond dus alleen.

Ik ga even bij lezen en reageren!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik wil heel graag in de zandbak![​IMG]

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wonen zijn ouders erg ver weg Debora? Ongezellig zeg... ben je al eens eerder een nachtje zonder Finn geweest?

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Is trouwens dezelfde al jullie gaan kopen Maja... bevalt echt goed die zandbak! :D

Deel Deze Pagina