Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hallo lieve allemaal

wat een moooi weer he :D

heb wel bij gelezen , maar het was erug rustig zag ik :D
    wel weer een mooie foto van onze lieve fenne !

hier lekker naar de timco geweest , en nog even over het huis gebabbeld ,
    vanacht weer uitemate slecht geslapen , ik snap er niks van , bah bah ...

bryan is niet lekker , hij heeft sinds vanmorgen van die 'soep' oogjes , beide kanten
    zo'n sielig gezicht ... ook jammerd en huilt hij veel :S
    zou dit nog met de BMR te maken kunnen hebben ??

in ieder geval voor iedereen een dikke knuff

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    och jeej debora ... das wel balen , kan je ook niet daar heen gaan dan ??

en ow ja mooie fotos van kleine lune , wat een sneu gezicht zo in die couveuse ,...

dat is heel wat anders als mijn beer die er toen bijna niet in paste !

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hmm iedereen weer weg :( jammel

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @wen: mooie curve heeft Fenne zeg!
    @dees: geweldig dat je je hebt opgegeven voor de cursus!
    @mom: ik snap dat je je ongerust maakt. Probeer er niet te veel aan te denken, het komt gewoon goed met jullie kleintje!
    @dees: Finn wil ook niks op z'n hoofd en ook geen zonnebril op. Tja... ik weet ook niet wat ik er mee moet.
    @boney: leuke foto's van Tessa met d'r hoedje!
    Leuk he dat tekenen, Finn vind het ook leuk! En zo heb ik Finn ook al gevonden in bed! Tis dat ie echt niet onder een deken blijft liggen...
    @mrijn: jeej je gele poowny komt thuis! Leuk!
    @wen: leuk zo'n bandana en die voor de winter vind ik helemaal geweldig! (ik wil een dochter!)
    @vit. D: had ik in febr. hier al neer gezet ;) Had ik van de dieetiste van Finn gehoord. Denk dat iedereen er overheen gelezen heeft!
    @wen: jee wat een kletserd die Fenne! Geweldig! Finn kan al wel een paar woordjes maar is er even mee gestopt. Zal wel komen omdat hij nu heeft leren kruipen. Je kunt niet alles tegelijk :rolleyes: Hij "kletst" wel op zijn manier hele verhalen.
    @mom: je bent natuurlijk al weg maar nogmaals fijne vakantie!
    @Mrijn: Julia praat ook al zo goed! wauw zeg!
    De Tv kan Finn echt niet boeien, dus dingen als Bumba en teletubies zegt hij ook niet na.
    @kikkert: Nog zo'n prater! Finn heeft z'n speen altijd al, alleen bij het slapen gekregen. Ik wil helemaal van dat ding af, maar hij slaapt al zo slecht in, dus daar houden we hem maar even voor.
    @maja: goed geslaagd zeg bij de intratuin! leuk leuk!
    @viv: snap dat je je zorgen maakt over het syndroom van Bryan. Ik zou het gewoon nog even afwachten. Sommige kinderen zijn wat later. Als je het niet vertrouwd kun je altijd nog advies gaan vragen! Finn kan pas net kruipen das ook errug langzaam...
    @wen: aaah Fenne een blauw streep op d'r wang erm meiske!
    @maja: ik werd helemaal emo van je foto met de ballon en Lunepune zo klein...
    Boney: ook druk geweest in de tuin!
    @maja: leuke namen! ik vind -e op het einde niet erg bij Lune. Thije is erg leuk!
    Ik had het ook met de Roosjes, heb ook een mail gestuurd. Heb 2 maanden gewacht totdat ik die mail stuurde en toen had ik ze dezelfde week nog! Ze hebben het erg druk...
    @wen: ooh ik zie het helemaal voor me: Fnne die door de Prenatal wandeld en bij andere mensen gaat kijken! scheetje! Leuke foto! Zo'n zandbak wil ik ook halen voor Finn!

De ouders van Marc wonen in Zaltbommel. Hij zou daar eten. En ik moest werken, dus om Finn daar in bed te leggen en dan weer wakker te maken- in de trein en bus- weer naar huis 's avonds... nee das niet handig dan blijft ie maar lekker daar slapen. Ik ben wel al zonder Finn geweest als ik op zondag ochtend vroege dienst had op m'n oude werk. Dan ging ik ook bij zijn ouders slapen. Maar helemaal alleen in dit huis ben ik nog niet geweest 's nachts... Zal wel gek zijn! Ik ga niet omdat ik geen zin heb om vanavond weer terug te moeten en morgen weer om 6 uur op om te werken. Ga gewoon lekker vroeg naar bed!

@mys: Bryan alweer niet lekker arm ventje.. En jij ook lekker op tijd naar bed meis. Goed uitrusten!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    sssssooooooo lange post! wahaha

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja ik denk dat het Kaatjeklaproos gaat worden!

En boney vroeg laatst nog of de druppels van VSM hielpen: nee dus. Echt helemaal niks helpt :( Ben er dus ook mee gestopt na een week of 2

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmmm mijn lieve lieve man heeft Nibbitd en bonbonbloc voor me gehaald!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Kaatjeklaproos, klinkt leuk hoor! :D

En met Nibbit en Bonbonbloc moet jij de avond/nacht wel doorkomen alleen... mjammie, lief van Marc! En ik kan me goed voorstellen dat hij daar blijft slapen, ik zou 's avonds als het bedtijd is ook niet meer met Fenne in de trein willen zitten...

Mystery, wat zielig die soepoogjes! Kheb geen idee of het van de BMR kan komen, maar lijkt me niet toch? Knuffie voor Bryan!

Hier ligt ons Fenneke er in, de film staat klaar, de wijn staat koud en de chippies liggen ook te wachten... fijne avond allemaal!

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijne avond Wen!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje net op het nieuws: familie onderweg naar Frankrijk hebben een ongeluk gehad: moeder dood, vader zwaar gewond, 2 kids ongedeerd... Ooooh wat erg zeg, moet d'r niet aan denken!

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie avond,

ik heb wel terug gelezen, maar reageer ff niet ben druk aan het opruimen ;) ivm de makelaar die maandag komt voor de taxatie en de foto's enz.... dus ik wil het er wel goed hebben uitzien ;) . met opruimen ben ik bijna klaar en poetsen doe ik morgen (ben blij als ik klaar ben).

even een vraagje ik ging daar strak naar de wc om mijn tampon te verwisselen (ja klinkt idd goor) en een plasje te plegen, toen ik afveegde kwam er een stollsel mee best groot, normaal heb ik altijd wel hele kleine stolsels maar nu vond ik het echt groot :confused: ik heb verder geen buikpijn (ook niet gehad)

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    das echt erg, ik moet er ook echt niet aan denken

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mm vreemd kikkert.. dat heb ik ook nog nooit gehad. Zou misschien toch een vruchtje kunnen zijn dat niet is ingenesteld? omdat je ook zo laat ongesteld werd.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kom alleen even hoi zeggen, dus hoi :D

Paul is ff naar de videotheek, gaan we lekker filmpje kijken. Vandaag nog een zandbak voor Ilse gekocht, morgen ff in elkaar zetten en kijken wat ze ervan vind.
    Ook hier is ze hangerig en snel aan het huilen, denk toch dat ze van de prikjes niet helemaal lekker is, maar goed dat zullen we wel zien, dinsdag gehad dus volgens mij pas morgen echt last er van krijgen, ben benieuwd.

Fijne avond allemaal, hoor het tuinhek.

ps lezen doe ik wel alles ;)

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb 2 zw-testen gedaan en die waren negatief, 3 maanden geleden ongeveer heb ik ook eens z'n "groot" stolsel gehad :( .

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heey ben ik ook weer even ,

ben even aan het eten en dan duik ik ook op me bedje met een film heb der net 6 gehaald dus we kunnen vooruit

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ debora , leuk hoor die naam voor je shop :D

@ wen en debie ook fijne film avond

@ kikkert , ik zou er niet te veel bij na denken meid als ik jou was , t kan vanalles zijn ..

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nee doe ik ook niet, maar vind het gewoon een beetje raar omdat ik hier voor de zwangerschap echt nooit last van heb gehad. ja een paar dagen na de bevalling 1x een mega stolsel maar daarna niks meer

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben er weer vandoor ga weer verder met opruimen.

fijne avond meiden

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ga lekker naar bed! Misscien tot morgenavond anders wordt het maandag of dinsdag! Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina