Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

kikkert ik zou gewoon ff naar de huisarts gaan en het navragen.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden

hier druk gewerkt de afgelopen 2 dagen en gisteravond verjaardag van me pa gehad die is vandaag jarig maar vierde het gister,
    straks ga ik naar Dees .... leuk!

de spullen staan al gepakt ..

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    veelplezier straks joma en dees

denk dat wij een keer gaan zwemmen met ilse

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    HAD IK AL VERTELD DAT MIJN GELE POOOOOOWNIE VANDAAG KOMT??? NOU, NOU, NOU??????

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oh lekker Debie zwemmen , echt weer voor nu want is niet veel soeps :(

Mrijn Oh komt je POOOOWNIE??? :rolleyes: :) hihihihh leuk meid!! :D

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dees ik rij zo rond 10 uur op mijn gemakkie weg!

ik ben er zo vandoor meiden fijne dag!!

kuzz

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!

Ik had ineens een ingeving... kwam vandaag niet de geeluh pooooownie van Mrijn? Ik kan me ook vergissen, maar volgens mij was het echt vandaag. Nou goed, veel plezierrrrr Mrijn... super leuk! :D

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Kijken jullie ook wel eens naar de zender JimJam met de kids? Fenne mag vaak 's morgens in de pyjama even kijken en soms 's middags met een koekje nog even (als het bijv heel vies weer is en we binnen moeten blijven). Die zender is echt een uitkomst met al die korte afleveringen van 10 minuutjes. Fenne is helemaal weg van Dorothy the Dinosaur... als die begintune begint dan gaat ze vrolijk mee zitten wippen en wil het liefst in de tv klimmen. Het is ook zoooooo vreselijk meisjesachtig met die roosjes en al dat roze hihi... die voorkeur heeft ze nu al, en dat komt niet door mij volgens mij...

We mochten vanmorgen tot half 10 uitslapen van Fenne, lief he? Nu nog even verzinnen wat we vandaag gaan doen. Wil het liefst lekker op de fiets ergens heen, maar inspiratieloos! Denk maar gewoon wat mensen affietsen om te kijken of ze thuis zijn en dan kopje koffie bietsen ofzo... :)

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Hmm.. Er was vandaag iets met Mrijn en een gele poownie maar ik weet niet meer wat.. :-k
    Nee heurrr... Mrijntje, heul veul plezier met Sientje! Moet ze eigenlijk van ver komen? Ik neem aan dat je zelf een trailer enzo hebt? Sjonge, ik weet nog goed dat ik met mijn vader mijn toenmalige pony ging halen, allebei geen verstand van zaken en maar hopen dat het goed ging. Totaal onverantwoord :rolleyes: Maar ik dwaal af, nogmaals veel plezier!!!

Joma en Dees ook veel plezier! Doen jullie de groetjes? Van eh.. mezelf? Huh, ik snap hem niet..

Wen, we kijken nooit JimJam, wasda? Welke zender? Onee, het is een zender..hihi..
    Dat kennen we niet in Wildervaaaaank haha!
    Enne, kom hier maar gezellig heenfietsen, je krijgt zoveel koffie als je wil :D En Jeroen is nu de zandbak aan het halen dus Lune en Fenne vermaken zich ook wel. Kom je? Ja? Ja? Ja?
    Gezellig :D

Goh. Debie.. Zwemmen is ook een leuk idee. Ik wil dat al weeeeken een keer doen met Luuntje en komt er steeds niet van. Kan misschien straks ook wel. Wen, ga je mee zwemmen dan?

Hier alles prima. Lune werd om 7u wakker en vandaag was mijn beurt dus ben er gezellig met mijn dochter uitgegaan. Had een nieuw soort pap voor haar, iets met appel knisper ofzo. Vond mevrouw niet lekker dus na een half bordje hoefde ze niet meer. Nog maar een plak ontbijtkoek en een slok diksap en ze was tevreden.
    Na een uurtje weer naar bed en ben er zelf ook weer ingekropen. Ben net weer wakker, Lune wou eerst steeds niet slapen dus Jeroen is er nog een paar keer geweest en nu slaapt ze toch al weer een tijdje.
    Ik voel weer een sprong aankomen bij Lune.. Ze kan zich sinds een paar dagen weer niet zelf vermaken en komt steeds bij mij hangen en ze zeurt echt ontzettend veel. Zelfs samen met mij spelen wil ze niet, ze flikkert alles kwaad weg :confused: En als ik haar op schoot pak gaat ze zich loswurmen maar als ik haar op de grond zet is het weer brullen. *zucht* niks is goed, wat moet je dan? Nog tips? :D

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ha meiden,

Kben druk bezig met cake bakken en een beetje puin ruimen.

Kwam er een poownie vandaag bij iemand? Ik ving zoiets op :)

Verder even geen tijd om te reageren maar misschien lukt me dat vanavond wel.

Joompie en Yvonne komen zo en dan kan de knipsessies beginnen :) . Ik wil wat lichter haar, ander kleurtje dus ik ben benieuwd wat Joma ervan maakt deze keer. Yvonne wil ook de schaar erin dus die komt zo ook.

Fijne dag en misschien tot vanavond. Dikke kus allemaal

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

pssssssst, hebben jullie het al gehoord? Er komt een gele poooooooowwwwwnnnniiieeee!
    Heel veel plezier Mrijn, geniet ervan.

Maja, die sprong zit Tess middenin. "Nee" staat garant voor een pruillip en gejammer. Ze tast constant de grenzen af. Gelukkig is ze wel goed af te leiden. Werkt dat bij Lune niet? Even samen een spelletje doen?

Wen, hier staat de koffie ook klaar. Kun je onderweg naar Maja even hier een tussenstop maken.
    En Fenne is dus echt een meisje-meisje? LEUK!
    Tess is echt een bouwvakker, lekker lomp en onbeholpen...ha ha ha.
    Jimjam ken ik ook niet, maar klinkt wel erg leuk.

Dees en Joma (en Yvonne): heel veel plezier vandaag. En ik hoop dat we nog een fotootje krijgen van jouw nieuwe kapsel Dees.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Gisterenavond een verjaardag gehad van een vriendin. Gezellig, maar wel vermoeiend, ik was de hele dag al in de weer geweest.
    Tess heeft ons gelukkig tot 9.00 laten liggen, wat is het toch een schatje. Ze hoest helaas weer meer, maar verder is ze prima te pas. Ze zit nu nog even lekker te spelen, maar gaat met een half uurtje weer naar bed.

Bedenk me trouwens net dat ik vergeten ben Tess af te melden voor het kdv morgen. Morgenvroeg direct even bellen....

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

Hier is gisterenochtend de laptop gecrashd. Hij doet in ieder geval niks meer! Dus ik zit nu op zolder met een in elkaar geknutseld snoer toch nog even op internet. Sjonge, wat ben ik dan verwend met mijn toppie. We hebben er nog wel een, maar daar staat de boekhouding van het bedrijf op en het is nu een te groot risico om daarmee op internet te gaan. Piet vermoord me als die ook zou crashen.

Ook nog twee zieken hier. Kas en Eva. Eva is nu weer aan het opknappen, maar Kas heeft het zwaar te pakken. Zaterdagochtend vroeg is hij gaan overgeven. Echt elk slokje water kwam eruit. Ook nog poepvla erbij. Gisterenavond had hij nog wat gedronken, maar in bed dus weer gespuugd. En hij had zo'n dorst, echt zielig. Vannacht is hij stiekem wat gaan drinken beneden en gelukkig is dat er in gebleven. Nu heeft hij alleen nog koorts.
    Vanochtend vond ik Sofie in haar bedje liggend in de kots. Dat had ze al even geleden gedaan, maar ze was er zelf niet wakker van geworden.
    Kas staat nu huilend naast me, dus ik ga weer naar beneden.
    Ik hoop dat ik snel weer een nieuwe laptop heb, want dit is echt niet gezellig zo.

Fijne dag allemaal!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ah gos, arme Kas, Sofie en Eva... wat sneu als ze zo ziek zijn! Beterschap lieve kindjes!
    En ook arme Meiske trouwens, balen van de laptop zeg... hoop dat snel opgelost is hoor!

Maja & Suus, wat lief dat ik bij jullie koffie kan krijgen... en zwemmen en in de zandbak spelen klinkt ook wel errug leuk zeg! Wanneer Fenne wakker is dan spring ik op de fiets oke? Dan ben ik morgen bij Suus en woensdag bij jou Maja, goed? ;)

JimJam is trouwens zo'n UPC digitale tv zender. Ik ga er altijd zo makkelijk vanuit dat iedereen dat heeft, omdat ik het al zo gewoon vind. Maar het is dus een dreumus/peuter zender met de hele dag alleen maar korte afleveringen. Leuke variatie ook, dus voor ieder wat wils. Ook bekende dingen als bijvoorbeeld Bob de Bouwer, Thomas de Trein & Dougie in disguise... maar ook vreselijk girlygirly als Dorothy the Dinosaur :)

Suus, balen van het hoesten van Tess... is toch wel echt iets chronisch of niet?

Maja, komt er weer een sprong aan ja? Blegh... ik hoop dat het hangerige snel over is bij Lune, het ging net weer zo lekker!

Have fun Joma, Dees & Yvonne!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Voor wie het wil weten... ik ga stofzuigen! Leuk! :rolleyes:

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @wen ja ik ken de zender jimjam, maar dylan vind er helemaal niks aan dylan kijk meestal naar nick jr (hij is namelijk helemaal fan van dora en diego).
    @dees en joma veel plezier
    @ik ving iets op over een poownie
    @wen :) leuk om te weten :)
    @de rest sorry dylan is wakker ben snel weer weg

fijne dag nog

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @hier gaat alles goed.. (wilde t maar s even laten weten)

verder..

zijn jullie veel te vrolijk....dus smeer ik m snel weer...

tjuus

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wen, ik heb idd het idee dat het chronisch is, vandaar ook dat we bij de KA zijn daarvoor. Ze heeft nu een allergietest laten afnemen en daar krijgen we over 2 weken de uitslag van. Tess wordt i.p.v. verkouden, hoesterig. Niet zo erg als de eerste keer, want toen had ze echt hoestbuien, waarin het eten er weer uitkwam. Nu is het af en toe in de slaap, gelukkig slaapt ze er wel om door. Het is niet heel erg, maar wel constant een paar dagen een beetje.
    En ik zal morgen met de koffie klaar zitten!
    Die dino ziet er wel enorm skattig uit. Weet zeker dat Tess het helemaal geweldig zou vinden, want dat zijn echt figuren die ze kan waarderen.

Meiske, jakkes alle kids ziek. Dat zal elkaar ook wel mega rap aansteken. Heel veel beterschap voor de lieverdjes. Enne....lappie dood....baleuh! En nu? Een nieuwe kopen?

Ichy,gaat het wel goed liefie? Jij klinkt niet zo vrolijk.....

Hoi en dag Kikkert! Jullie ook een fijne dag.

Zo, net even heerlijk 2 uur in de tuin gezeten met een boek. Jemig, wat is het lekker weer zeg. Gisteren was de wind erg sterk, maar vandaag is het zo goed als windstil....loving it. Ik geniet er ook nog maar even van, want vanaf morgen is het waarschijnlijk een hele week binnen zitten.
    Ik was bang dat Tess niet ging slapen, want normaal valt ze onder de fles in slaap en leg ik haar zo weg. Maar nu was ze onder de fles met me aan het kletsen, lachen en gymnastische oefeningen aan het doen. Maar ze ging na even brabbelen lekker slapen. Ze ligt er alweer bijna 3 uur in, dus ga haar er zo uit vissen. We gaan even een stukje fietsen.
    Moet trouwens nog steeds de zandbak bij mijn ouders ophalen. Maar OF ik het Tess in de auto (achterbank moet plat), OF het is te mooi weer (dus doe ik liever wat met Tess), OF het is geen weer voor een zandbak. Dus ik vrees, dat het nog wel even in het schuurtje van mijn ouders staat te verstoffen.

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, mijn haar staat in de verf en Joma is nu Luuk aan het knippen. Ik ben tussendoor Gwen aan het vermaken. Yvonne heeft een heel ander model gekregen en is zeer tevreden naar huis gegaan. Joma doet echt wonderen met de schaar zeg!

Ooh, ik mag weer :D

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. Knufffff

@Suus.. nou t gaat wel goed hoor.. heb gewoon een takkehumeur vandaag en zoals ik al naar dees smste.. daar ga ik jullie niet mee vervelen.. t trekt al wat bij.. komt ook wel weer goed...enz enz.. bla bla.. hormonen verdwijnen vanzelf.. ik gooi t gewoon allemaal op een grote hoop ROTHORMONEN!!!

maar ik zet me er wel weer over heen.. ergens vandaag.. en dan gaat t gewoon weer perfecto...

Ik ga morgen maar weer s zitten om echt te reageren..
    ben al blij dat ik weer bij ben...

KUSS VOOR ALL!!!

Deel Deze Pagina